Hmd

10.1K posts

Hmd banner
Hmd

Hmd

@Impenetrable01

PhD in Accounting 🇹🇷🇮🇷

مشهد انضم Temmuz 2016
2.7K يتبع2.5K المتابعون
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@Hanabi8316 یک عده اومدن سیس خر دانا گرفتن که کلید اومده و جواب شده زنبور. نه الدنگ گزینه ها تو کدهای مختلف دفترچه فرق داره و کلیدی که سنجش گذاشته مربوط به دفترچه ای هست که تو سایت سنجش هست و جواب هم گزینه پروانه س.
فارسی
0
0
1
22
Hanabi🎆
Hanabi🎆@Hanabi8316·
سوال تیزهوشان ششم امروز صبح 💀 باید علم غییب داشته باشی برا جواب دادن به سوال😂😂
Hanabi🎆 tweet media
فارسی
1K
21
5.1K
1.4M
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@lolo_holoo @__annabelle__93 کد دفترچه ها فرق میکنه چرا هیچکی نمیفهه اینو. این کلید مربوط به دفترچه ای که تو سایت سنجش گذاشته. جواب هم پروانه
فارسی
0
0
1
39
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@irajzeyd @__annabelle__93 کد دفترچه ها فرق میکنه. کد همین دفترچه از سایت سنجش دانلود کن. همون پروانه س
فارسی
0
0
1
23
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@ya3er_ap ظاهرا حتی مامله هم حسابه ولی دست حساب نیست
فارسی
0
0
0
107
yaser aghayi 🇩🇪🎒
ولی دست شماره ۸ بلژیک آفساید طارمی رو پر کرده بود. #ایران_بلژیک
yaser aghayi 🇩🇪🎒 tweet media
فارسی
33
7
192
20.3K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@a_a_kh1981 مرد حسابی زیارت عاشورا تو خونت بخون مگه اداره دولتی ساعت کاری وقت این کارهاست. حرام نیست احیانا؟
فارسی
0
0
2
141
Khodabakhshi🎒
Khodabakhshi🎒@a_a_kh1981·
اومدم یه اداره ای واسه حجامت، قبلش رو با زیارت عاشورا شروع کردیم همه حاجتمندان رو مدنظر قرار میدم به نیابت از همتون...
Khodabakhshi🎒 tweet media
فارسی
13
0
65
3.5K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@realjahromi این چیزا برای فلانی تنبون نمیشه. کار عملی چه کار کردن؟
فارسی
0
0
0
1.5K
Mohammad Jahromi
Mohammad Jahromi@realjahromi·
بچه‌ها این روایت خبرنگار «الشرق» از نشست سوئیس خیلی جالبه، گفتم اینجا براتون تعریف کنم. می‌گه صحنه‌ها و حاشیه‌هایی که تو سوئیس رقم خورده رو اصلا نمی‌شد نادیده گرفت: اول اینکه هیئت آمریکایی خیلی زودتر از تیم ایرانی وارد سالن شده. دوم اینکه سرپرستی تیم آمریکا با معاون رئیس‌جمهورشون بوده. اما از اون طرف، تا وقتی که خبرنگارا تو سالن بودن، قالیباف اصلا وارد نشده. در آخر هم وزیر خارجه ایران از همه دیرتر، دقیقا جلوی چشم دوربینای روشن اومده تو و با هیچ‌کسم دست نداده!
فارسی
37
8
311
84.2K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@justalireza جوری گفته انگار از جیب پدرش داده!
فارسی
0
0
0
96
پـطـر کـبیــر
پـطـر کـبیــر@justalireza·
پزشکیان می‌گوید پول ۲۰ میلیون بشکه نفت را به هوافضای سپاه داده. یعنی پول ۸ روز از ۳۶۵ روز صادرات نفت را. آیا پزشکیان حاضر است بگوید بودجه سپاه چقدر بوده؟ بودجه هوافضای سپاه چقدر بوده؟ بودجه ارتش چقدر بوده؟ و اگر بودجه‌شان متناسب بود، نیازی به صدقه دولت نبود.
فارسی
6
12
171
1.9K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@Foroutan_ir خو برده چی کار کنیم خو یکی دیگه بیاد اونم میبره!!
فارسی
0
0
1
37
ســــرآهنگ | 黄昏
راسته سعيد صادقی، مدیر نفتی دولت پزشکیان با چند میلیارد دلار پیچونده؟! ماشاالله
فارسی
5
6
51
642
Agha Kamal
Agha Kamal@KamaleSharif·
#موثق یکی فرماندهان نظامی که به #توافق رای مثبت داده،گفته از پیام صریح #رهبری شوکه شده،فکر نمیکردم ایشون حمایت نکنن،بین مردم خراب شدیم. گفته دراولین فرصت استعفا میده ومقصر این ماجراها هم #قالیباف هست وتحت فشارشدید موافقت کردن و اون با #ظریف هماهنگ عمل میکنه.
فارسی
86
45
293
16K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@M_gorji2 عجب خریه این
فارسی
0
0
0
40
مصطفی گرجی ☫
یا ابالفضل آقای پزشکیان به جوری می‌گه ما ۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به هوافضا دادیم تا توانست بجنگد که انگار هوافضا به شرکت خصوصیه و بهش پول دادن و منت میذارن! آقای پزشکیان ، شاید باورتون نشه اما به وزارتخانه داریم به نام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، که کارش پشتیبانی از نیروی نظامی کشوره...
فارسی
189
148
917
44.6K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@mohsenseifislp تامین اجتماعی مالیات‌ قابل حله ولی امان از تامین اجتماعی
فارسی
0
0
1
106
Mohseneshoon
Mohseneshoon@mohsenseifislp·
از کدوم سازمان دولتی متنفری؟ خودم : با اختلاف زیاد تامین اجتماعی تو چی؟
فارسی
53
0
49
4.8K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@M_17225 هر شکلی باشه مهم اینه در مرحله اول به دل بشینه
فارسی
0
0
0
114
mohamad
mohamad@M_17225·
تو انتخاب همسر چقدر خوشگلی چهره ش براتون مهم هست؟
فارسی
170
0
142
20.4K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@sm_fatemi بنده خدا از این اشتباهات در حوزه اقتصاد تا دلت بخاد داشت. تا واردات یخچال ممنوع کرده بود بعد میگفت در جزییات دخالت ندارم.
فارسی
0
0
0
266
مهدی بنی فاطمه
میخواهید بدونید سیاست های کلی اصل ۴۴ چه بلایی سر کشور آورده است؟ گزارش سالیانه #پالایشگاه و #پتروشیمی ها در سال ۱۴۰۴ را بخوانید. در یک مورد فقط سود خالص #پتروشیمی #اصفهان به ۱۰۰ همت رسیده است. پولی که قبلا متعلق به آحاد ملت بود و الان معلوم نیست در کجا خرج می‌شود.
فارسی
8
10
48
8.4K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@Amiy2009 بفرمایید سوال دقیقا چه ایرادی داره؟ کاملا خلاقانه و هدفدار مناسب دانش اموز پایان کلاس ششم طرح شده.
فارسی
0
0
1
249
طالیقانی🇩🇪
شما فرض کنید طراح‌های آزمون ورودی سمپاد رو یک الی دو ماه قرنطینه می‌کنن تا تهش همچین سوالاتی تحویل بدن. یه کارگروه تخصصی متشکل از اساتید دانشگاه، معلمای باسابقه سمپاد و متخصصان آزمون‌سازی تشکیل می‌شه تا همچین شاهکاری تحویل بدن:
Hanabi🎆@Hanabi8316

سوال تیزهوشان ششم امروز صبح 💀 باید علم غییب داشته باشی برا جواب دادن به سوال😂😂

فارسی
5
0
31
4.7K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@yek_farzam دوم راهنمایی تمام نمراتم بیست بود یک معلم قران مادرجنده داشتیم حرومزاده میگفت حتما باید با قرائت بخونین. ده داد بهم بی ناموس ریدم سر قبر مرده و زنده ات تا روزی که هستم زنده و مرده اش لعنت میکنم. گوساله میومد سر کلاس برا بچه دوم راهنمایی کصشعر میگفت چرا خاتمی رفته فرانسه.
فارسی
0
0
8
334
یک‌فـــــرزام‌‌‌‌
حالا که بحث معلم ها داغه بیاید این توییت رو کوت کنید و بگید کدوم معلمتون بوده که باهاتون بدرفتاری کرده و هنوزم یادتون مونده.
فارسی
96
2
73
537.4K
بهانه
بهانه@dryaaaam·
آقا من دوست پسر میخوام، چرا نمیتونم پیدا کنم😑 لجم میگیره اصن 😒
فارسی
73
1
158
6.7K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@dryaaaam میگن خیلی خطریه دس به مهره بازیه
فارسی
1
0
1
266
بهانه
بهانه@dryaaaam·
آپ عزیزم رو نصب کردم. حواسم نبود دو نفرو لایک کردم. سریع اومدن میگن شماره بده دوست شیم. ولم کنید آقا، من مامانمو میخوام 🥲 اینکه توی این آپ ها یهویی جدی میشه منو اذیت میکنه :))
فارسی
8
0
55
2.3K
Hmd
Hmd@Impenetrable01·
@Hanabi8316 در نگاه اول سخت هست ولی احتمالا این ایده های طرح سوالات قبلا تکرار شده.
فارسی
0
0
1
264