Uri Yichye

192 posts

Uri Yichye banner
Uri Yichye

Uri Yichye

@UYNAC53

לא מתבייש לשאול שאלות

انضم Ekim 2023
91 يتبع43 المتابعون
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
עונש מוות לאנשים שאחרי שאתה מבקש משהו באיזה שהיא קבוצה הם כותבים ״אשמח גם״ או כל דבר אחר על כל צורותיו
עברית
0
0
1
29
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
אין משפט תרקדו יציאה שנייה 67
Uri Yichye tweet media
עברית
2
0
0
66
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
@itaythegever איזה חריף הקעקוע של השחמט, חם עליו עוד ממרץ שעשית אותו
עברית
1
0
1
185
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
עדיף להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות י יציאה ראשונה 67
GIF
עברית
2
0
5
140
Azran
Azran@AzranMor·
ZXX
6
1
194
10.7K
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
עכשיו אפשר לומר- יא שנה לא קשה.
עברית
0
0
0
57
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
@ramidorot @ShlomiMoses @WeizmanElad אה הבנתי עכשיו למה התכוונת, כן אין להם איך לפקח על זה באמת חוץ מצילום פנים/ בקשת תעודות זהות לצד הכרטיס. מאמין שאף אחד מהם לא יקרה
עברית
0
0
0
23
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
@ramidorot @ShlomiMoses @WeizmanElad לא אוהד מכבי אבל אם אני לא טועה זה ברקוד קבוע אז ככה שלאחיך הקטן אין בעיה להביא את הברקוד הקבוע וזה יחשב כאילו הגעת, לאנשים זרים פחות
עברית
1
0
0
49
Rami
Rami@ramidorot·
@ShlomiMoses @WeizmanElad ואם אני רוצה לתת את הכרטיס לאחי הקטן? אין להם דרך לאכוף את זה בלי צילום פנים
עברית
2
0
0
94
omrisygon
omrisygon@OmriSygon95712·
ההרגשה הזאת כשאתה חוזר הביתה מהמבחן האחרון לשנה אבל אז אתה נזכר שאתה מתחיל יא עוד חודשיים וחצי
עברית
2
0
0
54
omrisygon
omrisygon@OmriSygon95712·
טיפים לתאוריה??? מחר ניגש מהבית ספר ולא מצליח לרדת מ8 טעויות כבר יומיים
עברית
1
0
0
65
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
@ShevetNAC אני כשגיליתי שברגיא לא מנגנון
עברית
0
0
2
56
שבט הנשיא
שבט הנשיא@ShevetNAC·
תגובתי להיום😍
עברית
4
3
11
297
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
חתונות זה דבר מטורף איפה נרשמים להיות מוזמן לכולם?
עברית
1
0
0
84
It’s_Shihor
It’s_Shihor@ShihorUri·
סליחה על השאלה אנשים שמתקלחים אחרי יציאות מאוחרות ומסיבות
עברית
3
0
9
311
Uri Yichye
Uri Yichye@UYNAC53·
@LidorMHFC יש מישהו שלא שם 2-0 מקסיקו?
עברית
1
0
1
511
Lidor🇵🇹
Lidor🇵🇹@LidorMHFC·
שמתי 2-0 מקסיקו על דרום אפריקה, למה כולם שמים 5 ו6 למקסיקו מה זה 😭😭😭😭 די תשכנעו אותי לא לשים גם תוצאה גבוהה 😭😭😭
עברית
13
0
61
8.4K
שחר יפה | Shahar Yoffe
שחר יפה | Shahar Yoffe@ShaharYoffe·
האם שמעתי מישהו בתחנת דלק מסויימת בשרון משכנע את חבר שלו להמר על תיקו בכל המשחקים שהם ב-4 או 5 בבוקר שעון ישראל כי *זה הסיכוי הכי טוב למה אתה יכול לדמיין מה זה לשחק כדורגל ב4 בבוקר? הם בטח לא יזוזו״? בהחלט כן
עברית
10
0
781
19.5K
omrisygon
omrisygon@OmriSygon95712·
שום דבר שאני אוהב בהפועל סל הנוכחית, מלבד דבר אחד הלוא הוא ים מדר.
עברית
1
0
1
97