Rami

4.2K posts

Rami

Rami

@ramidorot

Katılım Temmuz 2008
70 Takip Edilen52 Takipçiler
Rami
Rami@ramidorot·
@BismuthBoaz יש לך קצת חום על הלשון
עברית
0
0
0
0
Boaz Bismuth
Boaz Bismuth@BismuthBoaz·
באזכרה לזכר סא"ל יוני נתניהו ז"ל, מפקד ואדם שהפך לסמל של שליחות, אומץ ואהבת הארץ. יוני כתב: "יש אנשים שתחת אש הם מאבדים את חוש המציאות ואינם יודעים מה הם עושים בכל רגע. ולעומתם כאלה שלא הרגישו בשום שינוי. כך הרגשתי אני." רה"מ נתניהו מרבה להזכיר את אחיו כמקור השראה אישי ומשפחתי, ובימים אלה של מאבק בינלאומי ואתגרים ביטחוניים כבדים, דבריו של יוני מקבלים משמעות מצמררת. רה"מ פועל לאורם ומנווט את הספינה באחריות גדולה וכולנו מגבים ומחזקים אותו. יהי זכרו של יוני נתניהו ברוך.
Boaz Bismuth tweet media
עברית
198
54
469
15.3K
Rami
Rami@ramidorot·
@piersmorgan His title is a fancy name for police minister. He got nothing to do with the army and he is usally being ignored as he is a fucking idiot, and that's the reason he tweets. He just want attention, better not give it to him.
English
0
0
0
275
Rami
Rami@ramidorot·
@filbers אז אתה אומר שזה לא בסדר שביבי ניסה להשפיע על הבחירות בארהב?
עברית
0
0
2
41
Shlomo Filber / שלמה פילבר
שיעור הסטוריה קצר. אף נשיא אמריקאי שניסה, לא הצליח להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל. - לא קלינטון אחרי רצח רבין. - לא בוש עם אולמרט - לא אובמה עם ליבני והרצוג. - לא ביידן עם לפיד ובנט. ישראלים אוהבים נשיא שאוהב את ישראל, פחות נשיא מנסה לבחוש בבחירות בישראל.
עברית
103
121
1.4K
24K
Rami
Rami@ramidorot·
@zoharleor הצד של סקוטלנד שלא אוהדי סלטיק דווקא די מחבבים אותנו
עברית
0
0
0
101
zohar
zohar@zoharleor·
באחת יש דרבי שונאות ישראל: סקוטלנד נגד מרוקו
עברית
10
1
19
2.5K
Rami
Rami@ramidorot·
@EinatWilf למה את לא רצה בפריימריס הדמוקרטים? לפי האתר שלך ומה שכתוב בו, וההיכרות שלי עם לא מעט פודקאסטים איתך ויכולות הדיבור שלך - את די תפורה לזה. לצערי אי אפשר להצביע לך בתור מפלגת נישה, כי לא תקבלי 4 מנדטים בבחירות הקרובות. אשמח להצביע לך בפריימריס
עברית
0
0
0
194
ד״ר עינת וילף Dr. Einat Wilf
מחשבות לשבת על הדיבייט באוקספורד ״ישראל מעולם לא רצתה באמת שלום עם פלסטין״ (הטקסט באנגלית של הנאום שלי היה בציוץ קודם- הסרטון יעלה ליוטיוב בעוד כשבועיים): 1) קל לזלזל באוניברסיטאות או בארגוני דיבייט של סטודנטים, אבל מלחמת התודעה מתנהלת בשלל מקומות וזירות וזו אחת החשובות שבהן. אוניברסיטאות משמשות כ״מלבינות״ של שקרים ועלילות דם נגד ישראל ונותנות להם מכובדות. 2) יש חשיבות אדירה להגיע למקומות הללו מוכנים וכן - עובדות זה דבר חשוב - התוצאות היו 208 מול 129 לנו, שבהינתן הסביבה והקהל זה הישג מרשים ביותר. מתוך אלה שהצביעו לנו באו אלינו כמה בסוף להגיד שהם מאוד העריכו שהתייחסנו ברצינות לדיון והבאנו עובדות ולא צרחנו. אפשר לשכנע. כל מי שמוותרים מראש לא מבינים שמסוכן מאוד להשאיר את הזירה ריקה. 3) משהו על המצב היהודי - היה מאוד ברור שמן הצד השני לא היה מאמץ בכלל לטעון טיעונים רציניים, לא היתה הכנה ותיאום - ומבחינתם אין שום סיבה, כי הם כבר רגילים שמספיק לומר אפרטהייד ורצח עם ומחיאות הכפיים מובטחות. מצד שני, יש בכך הזדמנות - עצלנות וזלזול שנובעות מכך שקל מדי הן תמיד נקודות תורפה. אנחנו שידענו שמצבנו קשה התכוננו, תיאמנו ודאגנו שנהיה מאוד מדויקים - אין ספק שקושי מחדד את המחשבה. 4) ועכשיו משהו על פוליטיקה - אחת הסיבות שאני מתמודדת בראשות מפלגה היא שאין היום אף ראש מפלגה שבאמת מבין את גודל האתגר של מלחמת התודעה בעולם שמנוהלת נגד ישראל והציונות ומוכן להשקיע מאמץ להיאבק באופן מערכתי - כלומר, לא לתת נאום פה או שם - אלא באמת לבנות מערך (שלא תלוי באדם אחד או באנגלית של אדם אחד) של מיטב הישראלים (ויש רבים) בשלל שפות, שיודעים להתמודד, שמכירים את העובדות, שנמצאים כל הזמן בזירה ולא משאירים אותה ריקה לרגע, שמבינים את האופן שבו המלחמה נגד ישראל והציונות והמתקפה על היהודים בעולם פועלת ודואגים לפעול כל העת (בקרוב אגב יעלה קמפיין שיצרתי יחד עם איתן צ׳יטיאט בהקשר זה).
ד״ר עינת וילף Dr. Einat Wilf tweet mediaד״ר עינת וילף Dr. Einat Wilf tweet media
עברית
90
223
1.5K
42.7K
Rami
Rami@ramidorot·
@Eyalo365 תלמד אמריקאית. הוא אמר שהבעיה של מדינת ישראל זה ממשלת ישראל
עברית
0
0
0
8
Eyal Ofer אייל עופר
אני ממש מתנצל שאני מצייץ היום הרבה - אבל בנפשנו הדבר. אי אפשר להמשיך בשיטת ביבי של תמיד להישאר בתחום האפור כדי לא לריב עם טראמפ. למזלנו ג'י די וואנס עשה טעות ענק והרים לנו להנחתה כה חשובה. הוא תקף את הישראלים. לא את ביבי. התשובה הישראלית כך כך פשוטה שזה מדכא שאין לישראל צוות תגובות: ישראל אינה "משתוללת" בלבנון כפי שוואנס טען ואין לה רצון שלבנון או איראן יהיו מדינות כושלות (כפי שהוא טען שהישראלים רוצים) הדרישה שלנו פשוטה: אפס טילים בלבנון אפס טילים באיראן לא מוכנים שאיראן תאיים עליינו ועל מדינות המפרץ - אפילו עם טיל בליסטי אחד. אם ארה"ב לא יכולה להשיג את היעד הזה - אנחנו נלחם עליו. סוף הסיפור. אבל לנתניהו אין בייצים לעמוד על עמדה עקרונית. זו הבעייה.
Eyal Ofer אייל עופר@Eyalo365

The situation is very simple: If Iran would place missiles in Cuba (90 miles from the US) - no American will accept that. But when Iran places TENS of Thousands of rockets and missiles right on Israel door step in Lebanon and controlling (effectively occupying Lebanon using their proxy Hizbullha) - no Israeli official is allowed to say a word.

עברית
25
7
113
9.7K
Rami
Rami@ramidorot·
@BoazGolan האם שרי הממשלה מגיעים ללוויות? ואנס אמר אתמול בשפה מאוד אמריקאית שבן גביר וסמרטוטוביץ עומדים לחטוף סנקציות ושהבעיה הכי גדולה של ישראל זאת הממשלה שלה.
עברית
0
0
0
53
Boaz Golan בועז גולן
טראמפ יגיע להלוויות? יגיע לנחם? מספיק כבר עם טירוף הפקרת לוחמינו! תחריבו את ביירות, את המחבלים ושולחיהם!
עברית
295
43
405
44K
Rami
Rami@ramidorot·
@aiwdgj99 @Yair__Lahav איראן אמרה את כל זה וחטפה סנקציות משתקות. בדיוק כמו צפון קוריאה. זה המצב שאתה רוצה לחיות בו? תחת סנקציות בגטו?
עברית
0
0
2
33
aiwdgj
aiwdgj@aiwdgj99·
@Yair__Lahav לא למדתם כלום? איראן אומרת שהיא תרצח המונים, שתשרוף את האזור, שתביא מוות המוני, מפציצה את כל המדינות סביבה, מפציצה ספינות של מדינות תמימות, והעולם מכבד אותה ודורש להגיע איתה להסדר. ועדיין תבוסתנים כמוכם מזועזעים "אבל בן גביר אמררר, בואו נלקק לעולם!". תבוסתנים, אתם לא לומדים
עברית
6
0
23
334
Rami
Rami@ramidorot·
@nofarusha @RadmanMoshe יש לו כומתה שחורה של שריון בתמונה שהיא(!!) פירסמה צמוד לפוסט. לכבד נופל זה במינימום לדעת מי הוא
עברית
0
0
0
72
הנוקמת
הנוקמת@nofarusha·
@RadmanMoshe אולי רק אולי אל תערב שנאה ופוליטיקה בשכול של כולנו ?? קצת תכבד את הנופלים
עברית
2
0
4
712
Moshe Radman Abutbul משה רדמן אבוטבול
פח אשפה, אפילו לא טרחה לבדוק שמדובר במג״ד שריון ולא גולני. זה כמה אכפת לחברי ממשלת הזדון הזו מאזרחי ישראל ולוחמיה.
Moshe Radman Abutbul משה רדמן אבוטבול tweet media
עברית
94
211
3.1K
32.8K
Rami
Rami@ramidorot·
@dianabanan25 @ozbinnun לא היית עושה ממנו משיח - לא היינו עושים ממנו שטיח. וברצינות, ואנס אומר שהבעייה של מדינת ישראל זאת ממשלת ישראל. תלמד אמריקאית.
עברית
2
0
0
14
dianabanan 🇮🇱🫶🏻
@ozbinnun אני דווקא רואה שמאלנים שמאוד שמחים בזה כי רק בעקיפין הוא מכניס גם לביבי. לא רואה אחדות אלא האשמה ביזארית שאסטרטגיה אחרת היתה פותרת הכל כאילו רק אנחנו צד לעניין.
עברית
1
0
0
139
עוז בן נון
עוז בן נון@ozbinnun·
השבר הציבורי בעקבות הבגידה של דונלד טראמפ באינטרס הישראלי הוא אחת התקוות הגדולות ביותר שיש למדינה הזאת. הסיבה לכך פשוטה: זהו אחד מאותם רגעים נדירים שבהם אנחנו, כציבור, מסוגלים לראות מעבר לסיפור סיפורים, ולהישיר מבט אל אמת בסיסית וקשה שממנה אפשר לפעול יחד. זהו הרגע שבו מתנפצות האשליות המתוקות שמישהו אחר ידאג לנו. הרגע שבו הניסיונות הבלתי פוסקים למסגר מחדש את המציאות מפנים את מקומם לשאלה ברורה הרבה יותר: מי איתי? מי מוכן להאבק לצידי כדי שלא נתרסק? כי האמת היא שיש מילים חלולות, זולות. לעומתן, יש עשייה שהיא הסולידריות בהתגלמותה. והיא באה לידי ביטוי בכל יום מחדש. זו התקווה. כשנגמרים השטיקים ומבינים שאנחנו עם הגב לקיר, פתאום דברים מתחילים להתבהר. לפחות עד הפעם הבאה. מי סתם מבלבל את המוח, ומי מחויב באמת להבטיח שמדינת ישראל והעם היהודי ימשיכו לשרוד ולהתקיים.
עוז בן נון tweet media
עברית
9
3
48
3K
Rami
Rami@ramidorot·
@gilileoB הוא אומר לך שהבעיה של ישראל זאת הממשלה שלך ומה שעצוב זה שהוא צודק. נראה לי לגיטימי בהתחשב בעובדה שביבי התערב להם בבחירות כבר יותר מדי פעמים. הממשל הזה יטיל סנקציות על מתנחלים קיצונים, ויש לי הרגשה שזה יקרה בקרוב מאוד.
עברית
0
0
1
166
גלילאו
גלילאו@gilileoB·
ג'יי די ואנס. מעכשיו אני אויב שלך. טיפש ובור. לאומה האמריקאית לא הייתה תקומה וצמיחה אילולא המוח היהודי
עברית
266
34
677
25.8K
Rami
Rami@ramidorot·
@DariaShlai32576 בעזה. שלא לדבר על הסכמה כמעט מוחלטת של כל אזרחי המדינה לעשות את זה. במקום זה אנחנו איפה שאנחנו. הימין הביא לשם, הימין הוא כבר לא ישראל הוא ביביסטן. ואנס אמר את זה בנאום - הבעייה של ישראל זאת הממשלה שלה. כולם רואים את זה פרט ל20 מנדטים ביביסטים שרוצים שנחייה במדינה דמויית מצרים
עברית
0
0
0
27
Rami
Rami@ramidorot·
@DariaShlai32576 מה שונא ישראל באימרה שצריכים לכבד תהליך שלום? הימין הישראלי זה כמו הפיל והעכבר שהולכים במדבר, שהעכבר מסתכל אחורה ואומר לפיל- יו תראה כמה אבק אנחנו מעלים. לממשלת הימין המלא היה מלא זמן לנצח בכל אחת מהחזיתות. בחצי שנה הראשונה אחרי 7.10 היה לה קרדיט עולמי להוריד 50אחוז מהאוכלוסייה>>
עברית
2
0
3
164
Daria Schleifer 🤷‍♀️
Daria Schleifer 🤷‍♀️@DariaShlai32576·
סגן נשיא ארה"ב: "הישראלים כמו כל אחד אחר, צריכים לכבד את תהליך השלום." ואנס שונא ישראל, ותמיד היה. הוא כבר רמז רמז עבה שישראל שולטת בארה"ב (פשוט לא בטראמפ), ותמיד הציג את ישראל כאילו מדובר בבריון רצחני - והיום, כמובן, יש לו הזדמנות להשתולל. עכשיו, אחרי שהעליל והכפיש, הוא גם לא מהסס לנסות לשעבד את ישראל ואת היכולת שלה להגן על עצמה מטבח גדול בהרבה מהשבעה באוקטובר בגבול הצפוני, ומן הסתם מהשמדה המונית שמבשלת איראן. מדובר באויב ישראל, ובטיפוס שמייצג את תחתית האידאולוגיה האמריקנית.
עברית
9
11
285
8.8K
Rami
Rami@ramidorot·
@YhzqBy אני מנוי כבר 30 שנה. עברתי את הקדנציה השניה של גרנט ולוני, את תקופת החולצות השחורות, את אבי נמני פאקינג מנג'ר, שתי תקופות של 4 שנים בלי לנצח דרבי, גלקטיקוס ועשור בלי תואר. מאז שמיץ' הגיע הפסקתי לדאוג. גם אם יש עונה או שתיים חורקות - הבעלים שלנו יודע מה הוא עושה, התוצאות מדברות
עברית
0
0
6
83
avi yehezkel
avi yehezkel@YhzqBy·
הלהט של חלק מאוהדי מכבי לנרמל כול החלטה של המועדון גם אם היא לא נכונה ולקבל בשלוות נפש את הדרך שבא מכבי מראים לקפטן שלנו את הדרך החוצה מביכה.
avi yehezkel tweet media
עברית
9
0
41
22.3K
Rami
Rami@ramidorot·
@GadiTaub1 אם לא היית עושה ממנו משיח לא היינו עושים ממנו שטיח
עברית
0
0
0
20
Gadi Taub שומר סף
במקום לחזק את ממשלת ישראל כדי לעמוד עכשיו בלחץ של טראמפ, חבורת העלובים האלה מנסה לסחוט את מקסימום התרעלה נגד נתניהו מהלימון שנתן להם טראמפ. כי השמאל הקיצוני, שבן-דרור ימיני הוא סוכן נכלולי שלו, מוכן להקריב את האינטרסים הקיומיים של ישראל, רק כדי לחזור לשלטון. הם לא שלנו.
Ben-Dror Yemini בן-דרור ימיני@BDYemini

אסון ידוע מראש חשבנו שהגענו לתחתית. טעינו. טראמפ חזר בו מכל הבטחה, הפך את איראן למעצמה, חיזק את החיזבאללה, ולקינוח העניק לישראל בעיטה והשפלה. פעם ועוד פעם נאמר לנתניהו שהאסטרטגיה שלו היא אסון ידוע מראש. הוא הלך עם הראש בקיר, והוביל את ישראל למפולת החמורה בתולדותיה ynet.co.il/news/article/y…

עברית
98
30
368
18.7K
Rami
Rami@ramidorot·
@Yair__Levy חרדים חוסמים פה כבישים משנות ה80
עברית
0
0
1
10
יאיר לוי
יאיר לוי@Yair__Levy·
אין לתאר את הצביעות של הדתיים לאומים - מזרחוניקים בלעז (מבלי להכליל כמובן) - אתם הרי המצאתם את המושג של להשתולל ולהתפרע במרחב הציבורי, לרגום לשבור לחסום לשרוף לתקוף חיילים ערבים וכבשים להרוג את רבין להקים מחתרות תג מחיר ונוער גבעות, ואתם אלו שיש לכם את החוצפה להעביר ביקורת פראית על אותו פלג חרדי שהפגין הבוקר ונהגו בו באלימות מפלצתית וחסרת רסן, אז מר נוביק של נעליך, ואתה אבישי גרינצייג של סנדליך לפני שאתה מטיף לאחרים.
עברית
54
12
129
14.2K
Rami
Rami@ramidorot·
@omriaz8 @BSwpr1606 @Duduoppe להפציץ במשך חודשים זאת לא תוכנית אסטרטגית. זאת שיטה, לא מטרה. מדינת ישראל לא עמדה ביעדי המלחמה שראשיה הציבו. אי לכך, כישלון
עברית
0
0
0
7
Omri🇮🇱
Omri🇮🇱@omriaz8·
@BSwpr1606 @ramidorot @Duduoppe כישלון מוחלט יהיה כאשר לאחר ההסכם כשאיראן ישארו עם החומר המועשר ותכנית גרעין. כרגע אנחנו לא שם. אתה שוכח שהם הופצצו על ידי ארה״ב וישראל נונסטופ במשך חודשים. לאנשים יש זיכרון קצר מאוד.
עברית
2
0
0
18
David Oppenheim
David Oppenheim@Duduoppe·
מכירים את זה שאומרים על משהו שהוא יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי? אז הנה משהו שהוא יותר מדי גרוע בשביל להיות אמיתי. זו בגידה שכואבת בעצמות ממש. בגידה כמובן בישראל אבל יותר מבישראל - זו בגידה בעם האיראני. ובעיקר ב40 אלף האנשים שנטבחו באכזריות בלתי נתפסת, כשטראמפ מבטיח להם ש"העזרה בדרך"
David Oppenheim tweet media
עברית
59
11
609
17.3K
Rami
Rami@ramidorot·
@onevavnaveh 🇮🇱 🇪🇬 🇺🇸 🇨🇦 🇨🇴 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 🇵🇹 🇪🇸🇫🇷 🇳🇴 🇩🇪 🇦🇹 🇨🇭 🇮🇹 🇨🇿 🇷🇺 🇨🇳 🇦🇺 🇳🇿 🇹🇭 🇧🇪 🇱🇧 🇰🇪 🇹🇿 🇿🇲 🇮🇪 🇵🇱 🇦🇩
QME
0
0
0
37
נוה עם ו' אחת
נוה עם ו' אחת@onevavnaveh·
מלא זמן לא עשיתי הפעלות או טרנדים אז בואו נעשה משהו באיזה מדינות הייתם בדגלים אני: 🇮🇱🇵🇱🇺🇸🇪🇬🇬🇷🇦🇪🇧🇬🇮🇹🇪🇸🇦🇷🇨🇱🇧🇴🇵🇪🇪🇨🇨🇴🇭🇺🇷🇸🇲🇰🇱🇧🇨🇭
עברית
205
0
92
32K
Rami
Rami@ramidorot·
@omriaz8 @Duduoppe גם לא היה להם גרעין לפני. וביבי הוציא אותנו לשאגת הארי כדי להיפטר מהאיום הבליסטי ובשביל להחליף שם את השלטון. אין ספק, מר כישלון
עברית
1
0
0
16
Omri🇮🇱
Omri🇮🇱@omriaz8·
@Duduoppe אם בסוף אין להם גרעין זה לא גרוע כמו שאתה טוען. מטרת המלחמה בראש ובראשונה הייתה לגרע מהם את הגרעין, ואם יש גם התחייבות שלעולם לא, בכלל טוב. אני מניח שכמו שאני ואתה יודע שהם רמאים ונוכלים גם כך טראמפ והחברה שלו, אז מן הסתם יש ערבויות לכך שהם באמת יעמדו בזה.
עברית
1
0
3
513