
@sajadsahragard خود واشر با چی سیز میشه بین اسپرینگ و واشر بوش بوده مگه؟
این وایبرشن یحتمل کپ جلو و عقبم گشاد کرد وقتی بیرینگ بره درسته؟
حالا شما استادی مهندس ولی آر پی ام اوکی بود؟
فارسی
Xuser
487 posts







در یکی از برنامههای خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.



