Xuser

487 posts

Xuser

Xuser

@Xuser429153

انضم Nisan 2026
26 يتبع8 المتابعون
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@sajadsahragard خود واشر با چی سیز میشه بین اسپرینگ و واشر بوش بوده مگه؟ این وایبرشن یحتمل کپ جلو و عقبم گشاد کرد وقتی بیرینگ بره درسته؟ حالا شما استادی مهندس ولی آر پی ام اوکی بود؟
فارسی
0
0
0
0
Sadjaad
Sadjaad@sajadsahragard·
تفاوت این دو عکس فقط دو سانت اشتباه در جای‌گذاری یک واشره ولی چندین هزاردلار هزینه رو دست مالک کشتی گذاشت بخاطر این اشتباه در نصب کوپلینگ کمپرسور کل سیستم دچار رزونانس و وایبریشن شدید شد دو بار فوندانسیون شکست اویل پمپ کمپرسور نابود شد بیرینگ موتور رفت ۳ هفته طول کشید تا بفهمم
Sadjaad tweet mediaSadjaad tweet media
فارسی
7
1
111
12K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@hajmeeeehdi این‌حرفا از کسی که پیرو مکتبه حلبیه زیاد زدن نداره
فارسی
0
0
0
2
حاج مهدی
حاج مهدی@hajmeeeehdi·
@Xuser429153 شیعه اثنی عشری؟ شما دو امامی اید اثنی عشری کجا بود مشتی البته تا اسفند پارسال دو امامی بودید الان شدید سه امامی
فارسی
1
0
0
9
حاج مهدی
حاج مهدی@hajmeeeehdi·
ی جوری زدن که صاف صاف شده جاش ی حسینیه جدید ساختن دوبرابر قبلی
حاج مهدی tweet media
فارسی
6
0
47
1.9K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@yashar_rashedi رو مخ نبود خلاصه هرچی صلاحه
فارسی
0
0
5
2.1K
yashar.eth
yashar.eth@yashar_rashedi·
یه آقای خیلی پیر صاحبخونه داشتم طبقه پایینی می‌نشست، هر روز صبح که میخواستم برم سر کار داشت تو حیاط گلها رو آب میداد و دقیقا هر روز تا سوار ماشین میشدم و استارت میزدم میومد فرمون میداد و خیلی رو مخ بود، یک ماه تحمل کردم و دیگه کاسه صبرم لبریز شده بود، تا استارت زدم دوباره شروع..
فارسی
9
0
190
24.1K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@ReMadza آب مدیترانه؟
فارسی
0
0
0
243
Sora De Gozaru
Sora De Gozaru@ReMadza·
فک کنم همه ـتون بشناسیدش :))
فارسی
4
0
11
6.1K
Sora De Gozaru
Sora De Gozaru@ReMadza·
یه اکس داشتم خیلی خوش بدن بود، مدت زیادی تو رابطه نبودیم و یهو درومد گفت ما لانگمون دیستنسه بیا تمومش کنیم، درحالی که اونم تهران بود. هیچی رفت و یه ماه بعد فهمیدم با یکی دیگه ـست یه سال بعدش اون طرف ثالث باش کات کرد و بعدش شروع کرد رگباری تو توییتر نود گذاشتن و بعد چند ماه غیب شد
فارسی
5
0
218
31K
Hosein Akbari | حسین اکبری
«وقتی می‌جنگید، پای لرزش هم بشینید.» چقدر این جمله توهین‌آمیزه! چقدر این جمله اذیت‌کننده‌ست! چقدر این جمله ایران‌ستیزانه‌ست!
فارسی
26
38
369
3.8K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@hajmeeeehdi جالبه اونوقت این ظالم بالظالم هم حتما شیعه اثنی عشری حامی مظلوم در برابر یهود ماده کفتاره؟ عقلم داری؟
فارسی
1
0
0
9
حاج مهدی
حاج مهدی@hajmeeeehdi·
@Xuser429153 همراه نیستم همیشه ام میگم اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
فارسی
1
0
0
50
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@movafaghyami اون موقع که از تفال خیر زدن گفتی باید میفهمیدیم چه خرفتی هستی
فارسی
0
0
0
2
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@mosavitw حالت خوبه برادر؟
فارسی
0
0
0
4
سیدمحمد موسوی 🚩🎒
جالبه مردم حرف های دولت مردان کثیف و کودک کش آمریکا رو باور میکنند ولی خودی ها رو نه!! از دولت مردان ایرانی حمایت کنید مطالبه گری کنید ولی تفرقه و دوبهم زنی نه ! ریس جمهور و رئیس مجلس کوچیک نکنید لطفاً
فارسی
11
3
23
355
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@zeynab_safari61 خانم شما دیگه ساکت تو رو مقدساتتون فقط شمارو کم داریم
فارسی
0
0
0
12
آبجی زینب
آبجی زینب@zeynab_safari61·
وسط سخنرانی خانمه یهویی گفت، آره دیگه خلاف حرف رهبری عمل میکنن، آقا مخالف بود گفتم کجای پیام آقا نشان از مخالفت داشت؟؟؟؟ گفت خودشون گفتن نظر دیگه ایی داشتم گفتم الان بگم من در مورد طرح چادر شما نظر دیگه ایی دارم یعنی با حجاب مخالفم گفت چه ربطی داره، داری سفسطه میکنی😳
آبجی زینب tweet media
فارسی
110
1
49
2.7K
شَـ میم
شَـ میم@Shamiim135·
@Xuser429153 همه مودین تو اینستاگرام گیر دادن به خردادیا الان همه ادا میان اره اونا مودین
فارسی
1
0
0
7
شَـ میم
شَـ میم@Shamiim135·
تعجب کردید که چرا مردم زایمانشون رو تا تیرماه به تاخیر انداختن بچه خردادی نشه! دوست من رفته برای مصاحبه‌ی کاری، صاحب‌کار وکیل بودن، سطح سه حوزه، تحصیل‌کرده‌ی دانشگاه، آموزشگاه داشته و.. یکی از سوالات اولیه‌ش ماه تولد بوده که اگر متولد خرداد هستی نمی‌تونم استخدامت کنم..
فارسی
11
0
22
421
شاسدَلی🔻
شاسدَلی🔻@shasdali·
تو فیلم آژانس شیشه‌ای یه سکانس داره که همه دارن به حاج کاظم نیش و زخم‌زبون میزنن، آخرش یه حاجی بازاری با پوزخند به حاج کاظم میگه: شما با پولای ما جنگیدید! یاد حرفای پوزیده علیه ما علیه افتادم.
فارسی
5
16
189
1.9K
Hossein Hamdieh | حسین حمدیه
من ده سال بیرون از ایران زندگی کرده‌ام، و اگر کسی بپرسد مهم‌ترین تجربه‌ام در این سال‌ها چه بوده، خواهم گفت «زیستن بعنوان اقلیت». آدمیزاد تا در حاشیه نباشد، تا نفهمد که چطور ممکن است زندگی‌اش جهنم شود و آزادی‌هایش را از دست بدهد و حقوقش نایده‌گرفته شود، به درستی نمی‌تواند جهان را ببیند. دیشب که از میدان فلسطین و بعد ونک رد شدم و دیدم «مومنین» خیابان را بسته‌اند برای عزاداری، یادم افتاد چطور تصور اکثریت بودن، اینکه «فقط» ما مالک این شهر هستیم و بر عرصه عمومی آن ولایت داریم و می‌توانیم تهران را مطابق خواست خود اشغال کنیم، فهم آدمیزاد را بدوی و معوج می‌کند. همین‌ها اگر دوره‌ای در اقلیت زیسته بودند احتمالا هرگز جهان را اینطور نمی‌دیدند. تنگ‌نظرانه. دیگرستیزانه. قلدرمابانه. بدون ذره‌ای توجه به «دیگری» و حق او بر شهر. واقعا سال‌ها توجه انحصاری حاکمیت به این گروه به عنوان تنها «شهروندان رسمی» این سرزمین، بزرگ‌ترین ظلم در حق خود آنهاست. جهان‌بینی‌شان را مختل کرده. نمی‌فهمند چطور باید کنار دیگران زندگی کنند و جز تعزیر و زور هم زبان دیگری برای گفتگو با جامعه ندارند. آنها تکثر را نمی‌شناسند. تنوع برایشان بدترین کابوس است و حتی نمی‌توانند تصور کنند که روزی ایران را با دیگران شریک شوند. دریغ.
فارسی
16
85
772
23.4K
mari ゚𐦍༘⋆
mari ゚𐦍༘⋆@mari28441944·
دانشجو امتحان نداده، تو کلاساهام حضور نداشته، میگه به من یه شانس بده و بیا ازم دوباره امتحان بگیر، الان اگر من از این امتحان نگیرم پس فردا میاد توییت میزنه بعضی استادا خیلی عقده‌ای ان🫤
فارسی
9
0
68
1.6K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@Faezehhhkmn از این دراماها الی ماشالله یادمه مورد بود هشت نه تا اکانت با شوهرش در تماس بودن همه رو لو داد جز یکی دو تا بقیه دی کردن
فارسی
2
0
1
41
Faezeh🐼
Faezeh🐼@Faezehhhkmn·
یادش بخیر یه دختره اینجا بود که میگفت تازه ازدواج‌کرده پدرشوهرش همش میگه خداروشکر تو عروس ما شدی هی بوسش میکنه یکم یکم دروغاش لو رفت هیچی اونم منو بلاک کرد🥲
فارسی
12
0
40
1.2K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@nwbhar5118 @Faezehhhkmn دختره آواتارش فیک بود از یه اینفلوئنسر عراقی کش رفته بود بعد داد و فریاد که پسره سالها خواستگاریش بوده و مراسم عقد چنان و چنین کلمه کلیدی توییتاش یادم نیس میگفتم سرچ بزنی داستانیه خلاصه
فارسی
0
0
0
0
امیر فروغی
امیر فروغی@Amir_forughii·
تو #جاده_ساوه چندتا نوجوون ایستگاه صلواتی زده بودن، وایسادم چای بردارم، آهنگ تتلو که واسه محرم خونده بود رو پلی کرده بودن😐😐😐
فارسی
8
2
86
3.3K