Xuser
464 posts


يه بيمار آنمي آپلاستيك داشتم
حدود ٦٠ ساله ، چند روز يبار با اپيستاكسي ميومد ،پلاكتش حدود ٦-٧ هزار بود و ما بهش پلاكت ميزديم
تا بالاخره يه روز امام حسين طلبيد و ايشون رفت كربلا و برگشت و با خونريزي و سپسيس بستري شد و مرد.
خلاصه كه كل زحمات مارو امام بگا دادن:)
🎒مـ🌙ـاهَـک مَلِک پور@M12Hmahak34
از همه جا بریده جز روضهی حسین ...💔
فارسی

@Xuser429153 @at_wreck شما زحمت نکش !
خودم میرم اطلاعات سپاه شهرمون خودم رو معرفی میکنم !
کصکشِ مادرجنده رو ببین !
فارسی

@hajmeeeehdi حالا میخوای با قومی که توطئه قتل رسول الله رو داشت هم درد و همراه نباش
فارسی

@1_irooni @javad_mz8 ولی خیلیا اینن
هر چند خدا کنه حاجتامون کارمونو نسازه
فارسی

@javad_mz8 اینطوریا هم نیستا☺️
حال ندارم تایپ کنم،بیزحمت داستان حاجت خواستن علامه امینی و تاخیرش و شفا گرفتن فوری گاو مرد روستایی رو سرچ کنین،بخونین🙏🏻🌱
فارسی

@Alooha12345 @at_wreck عه جدی خب مشخصاتتو بزار سهم سادات رو بفرستم
شناسنامه و کارت ملی و شجره و همه چی
وگرنه مکانسازی
فارسی

@Xuser429153 @at_wreck بیشعور من سیدم و مادرم خانم فاطمهی زهرا (س)، به چه حقی به خانم فاطمه زهرا انگ فاحشگی میزنی؟!
😞
فارسی

@patrick_jane77 شلدون جان به عنوان یه برانداز زیادی شبیه طیف بی مغزان شدی
چون همه فکتهای مجازی خلافشو میگه رفیق
فارسی

من عذر میخوام از جان برکفان مسیر ولایت که جز چشم و سمعا و طاعتا یک کلمه رو حرف ولی حرف نمیزنن...
این مدل حرف زدن توصیه کدوم یکی از رهبران ما بود من یادم نمیاد؟!
رهبر شهید گفتن همچین حقی دارین یا رهبر امروز؟! ببخشید من شاید این قسمت از بیاناتشونو نشنیدم میپرسم 🙏
مَهدیه وحیدی@MiM_v_
دوستان نگران نباشین، اگر رییس جمهور آسیب دید من جواب دخترشو میدم. سینه سپر میکنم میگم زهرا جان انتقام فقط جنگیدن نیست، بشین نگاه کن ببین چ ایرانی بسازیم.
فارسی
Xuser retweetledi

اگه آقاسیدمجتبی پیام بعدیشون در تقدیر از زحمات تیم مذاکره کننده باشه و شاید تشری به مخالفین زدن، با فحش ها و تهمت های این روزاتون میخوایین چکار کنین؟! فرضه دیگه، محال که نیست :)
منزل کبلایی باقر🎒🛍👛🧶🪡@f64h_
اگه آقاسیدمجتبی هم مثل پدرشون حکم به حرمت بمب بدن بازم ولایت مدار میمونید؟!
فارسی

@Alooha12345 @at_wreck دارنده باید حرف بزنه
نه ندار اونماز آرزوش
خلاصه اول پدرتو پیدا کن بعد
مرخصی
فارسی

@Xuser429153 @at_wreck کیر تو حسین و ۷۲ یارش !
حالا بگو بیاد اینو بخوره !
فارسی

@Xuser429153 @at_wreck برادر عزیز.
این حرفا موقعی خیلی اثر داشت که ج.ا در حالت دست بالا و قوی می بود.
فارسی












