Görogly Beg

9.5K posts

Görogly Beg banner
Görogly Beg

Görogly Beg

@gorogly_beg

🇹🇲

Tagta انضم Temmuz 2015
303 يتبع347 المتابعون
Anthropic Feed 🔭
Anthropic Feed 🔭@anthropicfeed·
Aslında durum çok kötü.. Küresel jet akıntıları ve atmosferik dengeler tamamen kırıldı, artık bildiğimiz mevsimler resmen tarih oldu! 🚨 Avrupa'nın göbeğinde 40 derecelik bir "Isı Kubbesi" insanları kavururken, Karadeniz yaylalarında kar yağması basit bir "hava durumu çılgınlığı" değil. Bu aşırı uçlar, gezegenin termostat sisteminin ne kadar kontrolsüz ve şok edici bir hızla manipüle edildiğinin net kanıtı. Alışılmışın dışındaki bu ani döngüler, çok yakında küresel tarımı ve su kaynaklarını tamamen yeniden şekillendirecek!
Kutay Mıhlıardıç@KutayMihliardic

🌍🌡️ The 2nd wave of the Heat Dome scorching Europe is coming! This Saturday, Hannover (Germany) will be roasting at 40°C (feels like 44°C!), while you could be throwing snowballs in the highlands of the Black Sea region in Türkiye. The climate has officially lost its mind.❄️

Türkçe
40
90
637
161.4K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@vrisim @Ebuselmnbelarus Sayılar tartışmalı. Ama Ukrayna güçlü olduğu için değil, köşeye sıkıştığı için bu savaşı uzatabildi. Moskofçu değilim, gerçeği görüyorum. Diğer gerçek de Putin çocukken yaşadığı olaydan ders çıkaramadı, Rutenya bataklığına saplandı. gzeromedia.com/putin-ukraine-…
Türkçe
1
0
0
20
Eren
Eren@Ebuselmnbelarus·
Bu Ukrayna-Rusya savaşına ne oldu amk bir anda el yükselttiler??
Türkçe
31
4
387
64.3K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@Taparrr5 Moskof gerekirse oraya 10 mil. pajeet getirir de Türk'e yar etmez. Moskof içeriden çökmedikçe yapabileceğimiz şeyler az. Öyle bir durumda zorla girip yerleşebiliriz ancak. Yazık ki oradaki Tatarlarında doğum oranı düşük. Çeçen-İnguş dışında, ikibin km çaplı alanda kimse üremiyor.
Türkçe
1
0
3
95
Ärsary
Ärsary@Taparrr5·
@gorogly_beg Astrahan+Rostov+krasnador 10.9 milyon nüfuslu yıllık 89k doğum 135k ölüme sahip ve makas her yıl açılıyor bu verilere göre savaş olarak olmasada demografik olarak iş kolaylaşıyor ilerde toplumları %60+ oranında yaşlanırsa bir denemek lazım
Türkçe
1
0
2
102
Ärsary
Ärsary@Taparrr5·
Benim idealim ise Rusya'nın Hazar kıyısında başlayan ve Karadeniz'e dökülen bölgeyi çembere alıp Türkmenleştirmek ama maalesef ne nüfus ne dünyanın dinamikleri buna uygun
mujayidin 3.0 🏴@turkzixin

aslında olabildiğince nüfus artmalı, özbekistanda her sene 1 milyona yakın insan doğuyor olabildiğince nüfuslar dolup taşsın ki türkistan'a ve nihayetinde tabgaç bölgesine yani kuzey çin'e, atayurdumuza doğru tekrardan göç edelim ordos, datong, lanzhou tekrardan türk olsun

Türkçe
2
0
12
1.3K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@nikmikyok58 Kesilirken izletilmemesi uygundur. Bizde hep boğazlanırken çocukların gözü kapatılır. Canı çıktıktan sonra, soymada deri tutturulur.
Türkçe
0
0
0
12
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@znxdxls @lysos1 Ne yapacağız o zaman? Ağız gıcırdatma veya yastıkta salya sorunum yok. Başka türlü mü benim parazitlerim?
Türkçe
0
0
1
12
Burak S.
Burak S.@buraksu42·
Bankada çalışırken kasa hizmeti alan müşterilere vezne personeli eşlik ederdi. Yaşlı bir amcamız vardı haftada bir gelen. Kasa alt katta. merdivenler biraz dar, eski şube, döner merdivenlerden. Amcanın elinde baston zaten zor yürüyor. Veznedeki görevli arkadaşlar koluna girip yardımcı olurdu inip çıkmasına. Sonradan fark ettik ki ne zaman veznede kadın çalışan var kasasına bakmak istiyor. Veznede erkek çalışan varken asla kasaya gitmiyor. Bankadan ayrıldıktan sonra Nişantaşı'nda denk gelmiştim. Bastonsuz falan gayet rahat yürüyordu tacizci şerefsiz...
Gizoş🪷@birboredkiz

Bu ülkede ciddi ciddi 70 yaş üstü sapık dede sorunu var. Her gün çalıştığım markete bir dede geliyor ben iş yaparken beni izliyor fark etmiyorum. Bugün o kadar ağzıma girmişki kokusuna dönüp baktım.Polise şikayet etsem sonuç alamam öldürsem hapse girerim.ne yapayım?

Türkçe
9
22
1.8K
258.1K
Gizoş🪷
Gizoş🪷@birboredkiz·
Bu ülkede ciddi ciddi 70 yaş üstü sapık dede sorunu var. Her gün çalıştığım markete bir dede geliyor ben iş yaparken beni izliyor fark etmiyorum. Bugün o kadar ağzıma girmişki kokusuna dönüp baktım.Polise şikayet etsem sonuç alamam öldürsem hapse girerim.ne yapayım?
Türkçe
60
14
1.1K
477.4K
Gökçe Çiçek Kösedağı
Gökçe Çiçek Kösedağı@gokcekosedagi·
Nişanyanlar kavgası müthiş. Hem kalite, hem iyi mizah, hem de basitlik var. İra dahil tüm ailenin kalemi mükemmel. Umarım hiç bitmez. Ben kavganın tarafındayım :) Sevan'ın Tavit'e 2016 yılında, İngilizce bir kompozisyon ödeviyle ilgili yazdığı mektup olağanüstü.
Türkçe
12
26
1K
94.8K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@S400ft @Metin874758 @asena161 Konu kadın cinsel organı değildi. Ama dediklerin de yanlış. 1. Genişler. Geri daralsa bile aynı seviyede olmaz. Büyük yetişkin oyuncaklarıyla daha da genişletenler var. Ayrıca doğuran kadınlarda genişlik, kuruluk ve hissizlik az ya da çok olabiliyor. 2. Vardır. Ama uzun konu.
Türkçe
0
0
1
190
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@Aks_the_Seeker @LeonMaykkk Ciddiye almıyoruz da... Sorun şu: Günümüz düzeninde taşları bağlamışlar, köpekleri salmışlar. Isırılan yine biz oluyoruz.
Türkçe
0
0
0
885
Aks
Aks@Aks_the_Seeker·
@LeonMaykkk Bir erkek olarak olgunlaşmanın en büyük ibarelerinden biri kadınların ne dediklerini pek de ciddiye almamaktır. Bu kadın milletinin söyledikleriyle gerçekten düşündükleri genelde farklı olur.
Türkçe
3
5
273
7.3K
Ahmet
Ahmet@LeonMaykkk·
Yine kızlarımız hikaye anlatmış. Ben ne Lisede ne Üniversite de kendi halinde kimseye bir ricası veyahut arkadaşlık etme ihtiyacı olmayan erkeklerin ilgi çektiğini görmedim. Bu tarz erkeklere ilgisi olan kızda çok nadirdir.
nur🧚‍♀️@atanacakkpssli_

Ulaşılması zor erkekler en üst seviyedir. Hiçbir kadın; her kadının gönderisini beğenen,rastgele kızları takip eden ve diğer kızlarla fazla samimi olan erkek istemez. Bu gerçekten itici ve çekiciliği düşüren bir şeydir.

Türkçe
22
29
1.9K
137.8K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@SekBaron @lunacoronamalt @essienck Zaten ne yapsa bir şey değişmeyecek ki... İsterse çok zengin olsun. Kadının, tamamen söz sahibi olduğu yeni düzende, seni buruşturup çöpe atması on saniye. Beş posta atabilen, kutu kolalı playboy da olsa neden altı posta değil diye bir süre sonra kapı önüne koyulacaktır.
Türkçe
0
0
0
135
Baron
Baron@SekBaron·
@gorogly_beg @lunacoronamalt @essienck Dediğini yapmak için aynı eforu hatta daha azını harcasa, adam playboy olur ne anlatıyorsunuz hacı siz Eline az güç geçen adam bu düzenin yıkılmasına karşı çıkar zaten
Türkçe
1
0
0
157
voronin
voronin@essienck·
Çalışma hayatın full erkek olmasa ah ahhh ne kadar da farklı olurdu.Eli ayağı da düzgünmüş ama işte ortam yok ya ortammmmm.Eli ayağı düzgün yaş 27 sıfır sevgi.Bakın arkadaşlar ciddi söylüyorum bu adamlar ne söylerseniz söyleyin gerçeği asla kabullenmeyecek.Rollenecek asla aq asla
Erkekler Kıraathanesi@Erkeklerlokali

Türkçe
4
1
58
15.6K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@lunacoronamalt @essienck Patriyarkal devrim. Taş devrinden 1900'lere kadar dedeleri nasıl bir toplumsal düzende yaşıyorsa o düzeni geri getirmek için. Teknolojik gelişmeyi buna engel görmeden.
Türkçe
1
0
0
387
𝙱𝚊𝚢𝚑𝚊𝚗 𝙴𝚡 𝙼𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚊
Görücü usulü bir hanımefendi ile görüştük herşey beraber yaparız dedi ev işleri olsun yemek olsun temizlik olsun aramızda hiçbir şekilde tartışma olmasın birbirimize iyi olalım diyor. Araban var mı evin var mı dedik hiçbir şey demeden çıkıp gitti
Türkçe
7
1
134
15.8K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@bazliadam1 Böyle babaları olduğu için böyle koca arıyorlar. Erkek düşmanlığı 1960'lardan itibaren TC dişisinin damarlarına ince ince şırınga edildi. Ama artık erkekler uyandı. Bunların çirkefliğine boyun eğmeyecek.
Görogly Beg tweet media
Türkçe
0
0
3
58