Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦
17.8K posts


@zeinreisender Ülkemi sevmiyorsan kardeşim profilinden ülkemin bayrağını kaldır Avrupa birliği 🇪🇺 bayrağı koyabilirsin
Türkçe

Rus saldırısı olduğunu neden yazmıyorsun? Sağcıların haber kanallarını tarafsız değil diye eleştiriyorsunuz siz çok u tarafsızsınız? Türkiye’de tarafsızlık aramak zaten başlı başına hata. Yazıklar olsun size avrasyacı piçler
Halk TV@halktvcomtr
#SONDAKİKA | Karadeniz'de Türklerin olduğu gemiye dron saldırısı! Yaralılar var halktv.com.tr/turkiye/karade…
Türkçe

@MelvinTi45112 @RuslarVadisi İsrail’e giderken bana mı sordunuz diyor kısaca.
Türkçe

@orwell_like @vrisim @savunma_trhaber iki taraf da birbirinden iğrenç ben rusçu değilim az önce de dedim ukriyi de rusu da böyle vatanıymış gibi savunan geri zekalıdır, benim tepkim nato'ya ve nato'nun oyuncak ettiği ukrayna'ya.
Türkçe

Cem Gürdeniz:
▪️"We are NATO" diyorlar. Ne NATO'su, biz Türk'üz!
▪️NATO'nun yakında cenaze namazı kılınacak, hâlâ "We are NATO..."
▪️Eli sopalı Atlantik sistemi çöktü. Yepyeni bir dünya kuruluyor.
▪️Üretim ve enerjinin Asya'da toplandığı bir dünya...
▪️Ama biz ısrarla "Aman da Batı, aman da Batı" diyerek hâlâ Tanzimat döneminden kalma kompleksi sürdürüyoruz.
▪️Tamam, Osmanlı çok geri kalmış, Avrupa her alanda alıp başını gitmiş.
▪️Ama o dönemde böyle bir kompleks yaşandı diye bunu devam ettirmemiz gerekmez.
▪️Şu anda Türkiye pek çok alanda Batı'nın önüne geçti.
Türkçe

@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Ukrayna - NATO ilişkisi ile direkt alakalı değil bu savaş.
Avrupa’nın zayıf olmasından ve SSCB’nin yıkılışının intikamını alma amaçlı tamamen emperyal, egomanyak hırslarla, Avrupa’nın geleceğini dizayn etme savaş bu.
Avrupa ne kadar zayıf idiyse Rusya daha zayıfmış aslında.
Türkçe

@orwell_like @vrisim @savunma_trhaber Rusya’nın sınırına dayanıp işgal davetiyesi çıkaran NATO’ya neden bu kadar aşıksın?
Türkçe

@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Uydurma. Kaç kere asker sayını arttır dediler de sen önce silah ver dedi.
Ukrayna Avrupa’dan akan para sayesinde şu an silah endüstrisini dönüştürüyor. ABD bağımlılığı en düşük seviyede Trump sayesinde. Hatta Avrupalı silah üreticileri bile ABD menşeili parça kullanmama başladı.
Türkçe

@orwell_like @vrisim @savunma_trhaber A benim beyinsiz dostum, NATO’nun dünya barışına tehdidinden bahsediyorum, sen bana vizeyi açıyorsun. Kukla olmak yardım almakla değil kendi kararını alamamakla olur Zelensky asker sayısını ABD’ye onaylatıyor, maden anlaşmasını Trump dayattı. Madem kukla değil+
Türkçe

@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber Avrupa’ya teslim ettin, bedava değildi. Ukrayna’ya da aynısı oluyor, maden anlaşmalarına bak. Rusya’yı Çin’e iten de bu strateji, 100 yıllık ABD doktrini battı
Türkçe
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦 retweetledi

One of Russia's most successful exports is the idea that the victim is responsible for the aggressor's actions.
The formula is remarkably simple.
Either:
"The victim provoked the aggressor and therefore made him attack."
"Others manipulated the victim into doing things the aggressor didn't like, so the aggressor had no choice but to attack."
It works so well that half of the victim's supporters—and sometimes even the victims themselves—start repeating it.
You hear:
"Zelensky is a clown. He provoked Russia."
Or:
"Yes, Russia is wrong, but it's stronger, so Ukraine should surrender."
In Georgia, the propaganda is even more perverse. Many people have been convinced that the West tricked Georgia into upsetting Russia and that Russia merely "disciplined" us like a loving father bringing a child back to its senses.
Think about that logic.
"I loved my slave, but he tried to escape. I had no choice but to beat him and kill his family. He made me do it."
That's not analysis.
That's colonial thinking.
English

@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Avrupa destek vermek zorunda. Bir zamanlar Türkiye askeri gücü için nasıl desteklendiyse aynı durum. Ukrayna olmazsa Polonya olacak. Kırım savaşına biz de İngiliz, Fransız ve İtalyanlarla girdik.
Rusya da Çin’in kucağına oturdu.
Kurtuluş savaşı nüfusun %3-5’i ile yapıldı.

Türkçe

@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber ABD nato arayı açıyor, Avrupa onu kuklası gibi oynatıyor; sonunda toprak kaybedip NATO’ya asla girmeyeceğine yemin edecek. savunduğun sözde bağımsız ülke batılı ülkelerin kuklası olmuş. ayrıca atalarımız mitralyözün karşısına süngüyle çıktı bir daha öyle bir karşılaştırma yapma
Türkçe

@solo_levelingx Half of what they fire has a high possibility to fall into their own land. Very risky.
English

@oaoa2505 @populergazeteTR Bi yandan haklısın diğer yandan o zaman yapılan şeyler hakkında hiçbir özür veya geri ödeme gibi bir şey yok ortada baban suç işlediği zaman ne yazık ki sen de ondan sorumlusun direkt veya direkt olmasın ingilizler çoğu ülkedeki altınları madenleri çalarak zengin olmuştur
Türkçe

@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Bizde savaş yokken millet askere gitmemek için kırk takla atıyor, normal değil mi savaştan korkmak? Paralı askerlik mi yaptın?
Gorbaçov resmi bir genişlememe sözü olmadığımı belirtti zaten, daha ne kasıyorsunuz? Bu savaş Ukrayna NATO’da olsaydı çıkmazdı.
Türkçe

@orwell_like @savunma_trhaber savaşın suçunu o şaklaban piçe atıyor, ülkesinde erkek nüfus sokaklarda gezemiyor askere alınacak diye hala ukraynacılık yapıyorsunuz burda. ben rusçu da değilim ukraynacı da ikisinden birini savunan da geri zekalıdır ama bu savaşın çıkma sebebi nato'nun kendisidir
Türkçe

@GlobalNews_24 Compared to killed Ukrainian children by Russians in their sleeps that little suffering is nothing. The lost lives won’t come back.
English

✈️💥 Около 200 россиян более суток не могут вернуться из Турции в РФ.
Пассажиры рейса 2S011 авиакомпании Southwind рассказали, что должны были вылететь из Антальи в Москву вчера в 16:00. Самолет переносили несколько раз, около 22:00 рейс отменили.
«За все это время пассажиров никто не покормил и не предоставил нормальной информации о происходящем», – пожаловались пассажиры.
По словам россиян, поздно вечером их отвезли в отель, а сегодня снова привезли в аэропорт. После трёх часов ожидания пассажиров зарегистрировали и пропустили в зону вылета. Но рейс снова начали переносить: туристы сидят в аэропорту уже семь часов.
«Среди 205 пассажиров: много маленьких детей, беременные, пожилые, есть ребенок с высокой температурой. Людям снова не предоставили ни питание, ни воду. Многие туристы уже остались практически без денег, потому что отпуск закончился. Карты у многих не работают, купить еду и напитки возможности нет», — отметили россияне.
Новое время вылета назначено на 00:15, но никакой дополнительной информации туристам пока не сказали
Русский

@lagazzettagala @anastasia3535 İlk kullanıldığı besin şeker olabilir o yüzden şekerli su veriliyor olabilir.
Türkçe

@temmuz1919 Dedesi kerhane işletiyormuş altına hücum zamanında Kanada’da.
Türkçe
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦 retweetledi

Мені здається, що всі історії з Польщами, Угорщинами та Ізраїлями мають нас навчити дуже важливому принципу.
Неможливо сподобатися тому, хто будує на звинуваченні тебе свій національний ресентимент. Бо його ставлення до тебе ніяк не залежить від того, що ти робиш. Воно залежить від того, яку роль твоя спільнота грає у його внутрішньоісторичній міфології, а це вже визначено до тебе і без тебе.
Українська

Bütün otoriter rejimlerin içi sonunda boşalır.
Rus füzesi Moskova'yı koruyor:)
(((Tendar)))@Tendar
The now famous explosion of the roof-tossing oil silo in Moscow, Russia, was probably caused by a Russian air defense missile. Absolutely hilarious.
Türkçe

@NewTaras_Reborn Belarusians seem to love their dictator. But I don’t know how they accept the fact that their land is being used to attack Ukraine. Sure the time to pay the bill will come.
English

@RuslarVadisi Sovyetlerin Batı ile savaş için 50 yıldır biriktirdiği stokları harcadı Ukrayna’da. NATO’ya neyle kafa tutacak? Batı parçaları olmadan füze bile üretemeyecek durumda. Ruslar sayı üstünlüğüne güveniyorlarsa aptallar demektir. 1 dron 1 saatte, 1 asker 20 yılda yetişiyor. Son belli.
Türkçe

@RuslarVadisi Tüm NATO ülkeleri 950 milyon nüfusa, 46T dolar hasılaya, Avrupa NATO’su ise 610 milyon nüfusa, 20T dolar hasılaya sahip. Para, teknoloji, sanayi burada.
Rusya bunlarla baş edemez. Gaz gelirini çıkart maaş ödeyemez. Arazi var ama boş arazi. Büyük yanlış yaptı Putin,R yapma zamanı
Türkçe








