
Me
332 posts

Me
@memyself000000
کسی نجاتمون نمیده، خودمون تنهایی باید انجامش بدیم🧘🏻♀️
🌏 انضم Ocak 2026
29 يتبع18 المتابعون

@feminist_gram دوست من زایمان سنتی داشت ازش پرسیدم چطور بود،
«گفت من پریودهای وحشتناکی داشتم همیشه به خاطر دردش بیمارستانی میشدم و سرم و مسکن میگرفتم.
درد زایمان هزار برابر اون پریودهای وحشتناکم بود»🥲
فارسی

دوستان از تجربیات زایمان طبیعی و سزارین بگید. تجربهی شما ارزشمنده و میتونه به دیگران آگاهی بده.
به پزشکان اعتماد نکنید اونا میخوان شما طبیعی زایمان کنید که بچههای بیشتری از بدنتون استخراج کنن!
سلامت و درد نکشیدن شما کوچکترین ارزشی نداره براشون.
Bibiloo@BibilooHastam
اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص میخورم اگه کسی میتونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمیزنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!
فارسی
Me أُعيد تغريده

@soprano_neuro من بستک که بودم تابستونا دوتا لوله اب داشتیم. داغ و جوش. وقتی میخواستم دوش بگیرم ابگرم کن رو دو دیقه روشن میکزدم تا مخزنش پر اب بشه بعد میذاشتم چند ساعت بمونه تا اب داخلش سرد بشه. دوش که میگرفتم از اب سرد اب داغ میومد، از اب داغ آب سرد شده😂
فارسی

@memyself000000 @Iran1Asl همینکه میگی آتش پرست معلومه تو مجازی اسلامو مسخره میکنی بعد پامیشی میری عزاداری
فارسی

@SmanhS1770 @Iran1Asl تا وقتی که اتیش رو تو کون ما نکنن هر کاری میخوان باهاش بکنن😂
فارسی

این مزون اوتلت که ازش خرید میکنم همیشه، خوشگلترین پیرهنا رو داره استوری میکنه پشتسرهم 😭😭😭
Periodontitis@periopocket92
چرا دقیقا همین یک ماهی که من حسابم خالیه، پینکهاوس داره همه چیزایی که دلم میخواد رو آیتم میزنه ؟؟؟ تف تو این زندگی اه
فارسی

@Thelmawashere بعد تو همون وضعیت کادر درمانی که بالاسرت هستن بهت توهین هم بکنن🤦🏻♀️ (اتفاقی که تو ایران زیاد میوفته)
فارسی

@Arya_DemonYT ببین داداش عصبانی نباش انقدر
من کیرم تو تمامی ادیانه
گفتم شما خوبید که با بقیه کار ندارید( البته این که قدرت دستتون نیست هم بی تاثیر نیست)
وگرنه شما هم گوهی هستید لنگه مسلمون و مسیحی و سایر کسشرا😌
فارسی

@memyself000000 تعدادی که امسال عبور کردن خیلی بیشتر شد. و کمی هم اوضاع قروقاطیه وقتی مادرجاویدنام ها اومدن وسط هیئت ها انگار مجوز داده شد که برگزار بشه اما به یاد جاویدنام ها
فارسی

مادرجنده اتش پرست اون هندی ایه که ننه خمینی رو گایید خمینی ازش افتاد بیرون مگه تو قران میخونی ما بهت میگیم قران پرست
Me@memyself000000
@Iran1Asl زرتشتی بودن هم یه کسشریه مثل همینا ولی تا وقتی ضرری به ما نزنن و دخالتی تو زندگیمون نکنن میتونن آتیششون رو بپرستن.
فارسی

@ayriaofpersia چون به احتمال زیاد با صداقت وارد رابطه نمیشید
قصدتون از شروع رابطه رو همون اول بگید که همچین سوتفاهمی پیش نیاد.
آدمهای تو محدوده شما دنبال رابطه های پایدارن.
فارسی

کسی تا حالا تاثیر مثبتی، کار مفیدی، یا اپسیلون کارایی از کلانتری دیده؟
بابک بیانیان@thebabak1
اینایی که خوشحال بودن کلانتریا رو داره میزنه، الان خونشونو دزد بزنه، به اشکان خطیبی میگن؟
فارسی










