Me

326 posts

Me banner
Me

Me

@memyself000000

کسی نجاتمون نمیده، خودمون تنهایی باید انجامش بدیم🧘🏻‍♀️

🌏 Katılım Ocak 2026
29 Takip Edilen17 Takipçiler
Me
Me@memyself000000·
@periopocket92 اسمشو بگو لطفا
فارسی
0
0
0
367
Me
Me@memyself000000·
@soheil_nt اوا مووی
فارسی
0
0
1
110
Me
Me@memyself000000·
@KadKhuda x.com/memyself000000… شاید دلیلش اینه
Me@memyself000000

@ayriaofpersia چون به احتمال زیاد با صداقت وارد رابطه نمیشید قصدتون از شروع رابطه رو همون اول بگید که همچین سوتفاهمی پیش نیاد. آدمهای تو محدوده شما دنبال رابطه های پایدارن.

فارسی
0
0
1
367
The 52 Hz Whale 🐳
The 52 Hz Whale 🐳@KadKhuda·
چرا من این چند ساله اغلب رابطه هایی که داشتم طرف همون اول بسم الله میاد میگه من ازدواجی ام یا بهونه میکنه خواستگار دارم و فلان! نمیدونم شبیه این کسخلام که میشه سریع گولشون زد یا واقعا شوهر متریال و چیز خوبی ام؟!
فارسی
49
1
204
23.4K
Me
Me@memyself000000·
@Thelmawashere واقعا شانس اوردم از این مقوله زایمان قسر در رفتم😂
فارسی
0
0
0
263
Me
Me@memyself000000·
@Thelmawashere بعد تو همون وضعیت کادر درمانی که بالاسرت هستن بهت توهین هم بکنن🤦🏻‍♀️ (اتفاقی که تو ایران زیاد میوفته)
فارسی
1
1
12
1.9K
مِدیـــکال چُســـناله
حسین با اون شرایطش استعلاجی سجادو قبول کرد، این مترون هنوز داره سر یه روز استعلاجی چونه میزنه
فارسی
3
3
137
1.8K
Me
Me@memyself000000·
@Arya_DemonYT ببین داداش عصبانی نباش انقدر من کیرم تو تمامی ادیانه گفتم شما خوبید که با بقیه کار ندارید( البته این که قدرت دستتون نیست هم بی تاثیر نیست) وگرنه شما هم گوهی هستید لنگه مسلمون و مسیحی و سایر کسشرا😌
فارسی
0
1
0
24
Me
Me@memyself000000·
@Gagi_B اون حرکت مادر جاوید نام یه مقدار متفاوت بود بنظرم یعنی شما مصیبت بچه منو ببینی باید مسخره بازیای مسلمونا رو بذاری کنار
فارسی
1
0
0
15
saghi
saghi@Gagi_B·
@memyself000000 تعدادی که امسال عبور کردن خیلی بیشتر شد. و کمی هم اوضاع قروقاطیه وقتی مادرجاویدنام ها اومدن وسط هیئت ها انگار مجوز داده شد که برگزار بشه اما به یاد جاویدنام ها
فارسی
1
0
1
24
saghi
saghi@Gagi_B·
عاشورای ۸۸ رو ندیدین؟ کشتار ۹۸ و ۴۰۱ رو ندیدین؟ خدانور رو ندیدین؟ حتما باید چهل هزار نفرو میکشتن تا از اسلام عبور کنید؟!
فارسی
5
8
243
2.8K
Arya
Arya@Arya_DemonYT·
مادرجنده اتش پرست اون هندی ایه که ننه خمینی رو گایید خمینی ازش افتاد بیرون مگه تو قران میخونی ما بهت میگیم قران پرست
Me@memyself000000

@Iran1Asl زرتشتی بودن هم یه کسشریه مثل همینا ولی تا وقتی ضرری به ما نزنن و دخالتی تو زندگیمون نکنن میتونن آتیششون رو بپرستن.

فارسی
1
0
0
18
Me
Me@memyself000000·
@ayriaofpersia چون به احتمال زیاد با صداقت وارد رابطه نمیشید قصدتون از شروع رابطه رو همون اول بگید که همچین سوتفاهمی پیش نیاد. آدمهای تو محدوده شما دنبال رابطه های پایدارن.
فارسی
0
0
0
408
Amir
Amir@ayriaofpersia·
تو سن 37 سالگی دوست دختر گرفتن بديش اینه که به سه ماه نمی‌کشه میگه معطل چی هستی بگیر منو دیگه، دیگه موقع خونه زندگی و خونواده تشکیل دادنته 😄 عجب گیری کردیما!!!
فارسی
149
3
357
55.1K
Me
Me@memyself000000·
@Iran1Asl زرتشتی بودن هم یه کسشریه مثل همینا ولی تا وقتی ضرری به ما نزنن و دخالتی تو زندگیمون نکنن میتونن آتیششون رو بپرستن.
فارسی
2
0
14
737
آتئیستم 🇮🇷
آتشکده یزد؛ که آتش را ۱۵۰۰ ساله در قلب خود روشن نگه داشته‌ست. قدمت و ارزشش از کل اسلام بیشتر است.
آتئیستم 🇮🇷 tweet media
فارسی
101
416
7.2K
50K
Me
Me@memyself000000·
@Loyalist_Ario8 @Hanabi8316 @grok یعنی خونریزی کمی که به جز دوره خونریزی عادت ماهیانه هست
فارسی
0
0
2
5
arash
arash@Loyalist_Ario8·
@Hanabi8316 پشمام یعنی چی پس @grok Spotting یا لکه بینی یعنی چی
فارسی
3
0
0
226
Hanabi🎆
Hanabi🎆@Hanabi8316·
مطمئنممم ۹۹ درصد پسرای کلاسمون فک میکنن لکه بینی یعنی دیدن لکه سیاه در میدان بینایی😂🤦‍♀️
Hanabi🎆 tweet media
فارسی
2
0
32
26.2K
Me retweetledi
Me
Me@memyself000000·
این دقیقا همون توقعیه که ما از شیعیان داریم، ولی خوب شما دست از سر ما بر نمیدارید.
Me tweet media
🎒Sara^-^☫@Sara_17180

@Rmin001 @callmeyektai تو خدای خودت رو بپرست ماهم خدای خودمون رو. اون دنیا ببینیم کی خدای واقعی رو شناخته بود

فارسی
0
1
0
40
Me
Me@memyself000000·
@Atefeeeeeee @SoulmazJ صلح عمری بهش مالیات زیادی میخوره حواست باشه
فارسی
0
0
0
23
یه مامان
یه مامان@Atefeeeeeee·
@SoulmazJ آره باید اینکارو کنم، خجالت میکشم بهشون بگم. چند ماهه قصدشو دارم.
فارسی
2
0
3
757
Me retweetledi
Arash ghafari
Arash ghafari@Arashghafari8·
قاتلهای سایبری زیر هر پست بی‌ربطی مینویسن بچه های میناب چی؟ د آخه بی ریشه ها؛ اون بچه ها برای شما نوندونی‌ هستن. بچه های دیماه برای شما پروژه‌ن. برای ما همه‌ی اینها بچه های ایرانن. ما که یادمون نمیره و از قاتل اینها نمیگذریم ولی سگ شاشید تو سفره‌ای که ازش میخورین. #پاينده_ایران
فارسی
42
295
4.3K
39.9K
Me retweetledi
PL
PL@PurrLu·
تو با ماشین یگان ویژه مردم رو زیر نگیر ! نمیخواد نگران زیر سم اسب‌ها باشی.
فارسی
7
328
8.6K
62.7K
Me
Me@memyself000000·
@gilasnana اسلام بیماریه و شیعه سرطان بدخیم
فارسی
0
0
1
87
کاظم پرومکس
کاظم پرومکس@gilasnana·
از مسلمونا بدم میاد، از شیعه‌ها بیشتر. از اونایی که خودشونو کنار مردم میدونن ولی بعد از دی‌ماه هنوز دنبال نذری امام حسین و شفا گرفتنن، حالم به هم می‌خوره. عزیز قرمساق، برای این عقاید پوسیده و چشم‌گشنه ات یه بهونه‌ی دیگه پیدا کن
فارسی
8
102
1.6K
12.9K