Ms

164 posts

Ms banner
Ms

Ms

@rend_rend_rend

انضم Mart 2026
135 يتبع8 المتابعون
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@DaVoodzzzzzzzz چطوری ته یه چیزی رو میبینی من فردای خودم رو نمی‌تونم ببینم
فارسی
0
0
0
23
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
من الان نميخوام ازدواج كنم ولى وارد رابطه اى كه تهش ازدواج نباشه هم نميشم اصلا.
فارسی
9
7
154
2.5K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@erfan1377ams @hamiderfani بله همیشه و‌ همه همیند ولی لزوما به سمت خوبی نمیره حداقل کلی مونده تا به قسمت خوب ش برسه
فارسی
0
0
0
25
Hamid 𝕏
Hamid 𝕏@hamiderfani·
پورشه اعلام کرده که ۳۹۰۰ نفر رو لِی‌آف خواهد کرد. دلیل اصلی مشکلات مالی و کاهش فروش بلاخص در چین و اثر تعرفه‌های امریکاست و عدم توان رقابت پورشه با برندهای چینی در بازار چین هست. ویدیو زیر بخوبی یکی از تِرهای اخیر پورشه در پرچمدارش Cayenne EV رو نشون میده.
فارسی
6
1
99
35.9K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@marishinyyy نمی‌دونم چه فیلمیه ولی چقدر خوب بازی میکنه در دنیای تو ساعت چند است همیشه در لیست بهترین هام خواهد ماند
فارسی
0
0
0
111
َꪑꪖꪹꪗ
َꪑꪖꪹꪗ@marishinyyy·
دَر نکوهشِ هَـول بودن ..😏
فارسی
13
7
335
45.2K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zaariran @mo_perau ولی خدا کنه آدم پولداری که احمقه رو نبینی. هرچقدر آدم پولدار و عاقل میدرخشه آدم احمق، هرچقدر هم که پول دار باشه حتی لازم نیست دهن ش رو باز کنه از مدل مدل نگاه کردنش هم بیزار میشی
فارسی
0
0
0
26
MO
MO@mo_perau·
جواد عزتی: (زنت) جونش برای بنز در می‌ره، واسه کارخونه سوسیس و کالباس. سیاوش چراغی‌پور: اون بنز منم، اون کارخونه‌م منم، خونه ولنجک هم منم، باغ طالقون هم منم، من اینام. جهان با من برقص-سروش صحت به نظرم این حرف خیلی درسته، همون‌قدر که زیبایی و بلندی... برای مرد آپشنه، پول هم هست.
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا@zaariran

وای پسره زشت زشت زشته و کوتاه ولی با بنز جی عکس گذاشته دخترا دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن تو منشنا 🤣🤣

فارسی
5
0
64
7.1K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@aaniarch قشنگی چشم گیر یعنی چی
فارسی
0
0
0
16
پرتغال خانوم
من: درهم شکسته، بدون هیچ قشنگیِ چشم‌گیری، اما هنوز سرپا.
پرتغال خانوم tweet media
فارسی
8
0
146
1.6K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@786_fajr اخ اخ 🌹❤️
العربية
0
0
1
9
Ms
Ms@rend_rend_rend·
نمی‌دونم چرا ولی همیشه از پیری ها خوشم میاد اگر خجالتی نبودم میپریدم بوس شون میکردم
Ms tweet media
فارسی
1
0
2
58
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@Morybadakhlagh به جان خودم که در به در دنبال ش میگردم از قدیم
فارسی
0
0
1
111
مورینتس
مورینتس@Morybadakhlagh·
یه سوال ؟ همتون صادقانه جواب بدین لطفا، آیا از مرگ میترسین🤔
فارسی
499
1
331
36.7K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes صرفا مزاحی بود برای کوچک شمردن آلام و تقدیر از شجاعت ت
فارسی
1
0
0
9
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes چقدر هم چیز داری ازش همین که از جنس کاغذ (عه) باز خوبه
فارسی
1
0
0
28
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@emre226182 واقعا کاملا موافقم
فارسی
0
0
1
14
tete
tete@emre226182·
هروقت جاییم که یک بچه کوچیک با مامانش هست بیش از پیش مطمئن میشم نباید بچه داشته باشم😶‍🌫️ بی نهایت سخته واقعا خودتون و از نظر روانی برای وقف کردن آماده کنید و بعد بچه بیارید
فارسی
1
0
5
64
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@TheNowhereGirl0 همین که به زن زندگی آزادی معتقدی عالیه رواست تنها به خاطر همین من قربون شما برم
فارسی
1
0
1
29
Taraneh
Taraneh@TheNowhereGirl0·
بعضی آدما انقد مهربون و دوس داشتنی‌ان، همش دوس داری بهشون بگی قربونت برم
فارسی
2
0
3
95
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@kian_aghaei @xbyelli چقدر خوشحالم که بعد مدت ها به پست به جز پیک می پلیز دیدم
فارسی
0
0
0
16
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@OrderOfTheShah خوبه که چه مشکلی باهاش داری ؟
فارسی
0
0
0
34
BEHDAD
BEHDAD@OrderOfTheShah·
دوستان کربلا چه خبره؟🫪
فارسی
166
62
657
44.9K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
خانم رییس سه لول‌‌ بالاتر امروز تو جلسه سه تایی بین من و رئیسم‌ و اون بازم برام بوس صدا دار همراه با حرکت دست فرستاد و باز من لبخند زدم ولی چند ساعت بعدش رفتم براش گیلاس خریدم هر دونه ای که میخوره از اون ور داد میزنه و تشکر میکنه
Ms tweet media
Ms@rend_rend_rend

یه مدیر سه لول بالاترمون رو جدیدا عوض کردن و یه خانومی اومده جاش. چند روزه امروز وقتی داشت میرفت صدام کرد جلوی همه برام بوس فرستاد لیترالی بوس صدا دار همراه با دست منم خشکم زده بود هنوز م تو شوکم

فارسی
0
0
2
47
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@yasi_t1998 علاقه خاصی به اون قسمت ها دارم ارادت فراوان هم به گاندو 😅
فارسی
0
0
0
15
yasi_tabatabayi
yasi_tabatabayi@yasi_t1998·
@rend_rend_rend انتخاب خاصی بود، معلومه اهل کشف جاهای کمتر دیده‌شده‌ای 😎
فارسی
1
0
1
72
yasi_tabatabayi
yasi_tabatabayi@yasi_t1998·
یه شهر معرفی کن که ارزش سفر داره ؟
فارسی
138
0
122
11.3K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@amooaria اخ قوربون آدم خوش سلیقه دمت گرم بعد عمری یه پست درست دیدم بلاخره البته شخصا ۵۲۳۶ پرسنم ولی همه شون خوبن
فارسی
0
0
0
54
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@hamiidaskarii قسمت اولش رو دیدم. هرچی تلاش کردم هیچی از دو فصل قبل ش یادم نیومد. ولی نمی‌دونم چه حکمتیه هنوز اکثر سکانس های سرسی و آریا رو یادمه
فارسی
1
0
1
7
همید
همید@hamiidaskarii·
فصل جدید House of the Dragon اومده و منتظرم برگردم خونه و ببینمش، اینجوری و خونه بابام حال نمیده 🥸
فارسی
4
0
21
384
Ms
Ms@rend_rend_rend·
تعریف از خود نباشه مقدار خیلی زیادی نایسم ولی خدا نکنه یکی از خط قرمز هام رد بشه اونجاست که خودم از خودم میترسم واقعا خیلی هر دو سمت اخلاقم مزخرفه 😑
فارسی
0
0
1
27