Aryaada

302 posts

Aryaada banner
Aryaada

Aryaada

@Aryaadaaa

but I am the chosen one 🍒

Beigetreten Kasım 2025
33 Folgt43 Follower
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@serenhanadmigiI Hayatın boyunca kimsenin seninle “dostun” olarak dahi görülmek istemeyeceği hale gelmek… sümerde değiliz ki tapınak fahişesi olsunlar da saygı görsünler. Çok günah. Tüm birikimi estetiğe mi gider yoksa kim kardaşyan mı olur takipteyim
Türkçe
0
0
0
13
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@furkannaifadam Bana da böyle oluyor. Hele bi laf sokmaya çalışsınlar çat diye alıyorlar cevabını. Yunan turistlere de denize dökme şakası yapmaya bayılıyorum, gülmediklerinde daha çok eğleniyorum. İnce zevkler azizim
Türkçe
0
0
0
4
furkan naifadam
furkan naifadam@furkannaifadam·
ekserisi balkan göçmeni olan bir arkadaş grubumuz vardı. kızın birisi "benim soyum vlad dracula (kazıklı voyvoda)'nın komutanlığını yapan ailelere dayanıyor" dedi. bende "ben düz Türk'üm. vlad draculanın ordularını liğme liğme eden Türk imparatorluğunun yegane varisiyim" dediğim için IRKÇI ilan edildim. siz binlerce Türk'ü katleden adamın soyu olmakla övüneceksiniz, biz o soyu bozan IRK olmakla övünmeyecek miyiz?
Türkçe
45
110
3.8K
118.2K
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@herhangi_carti Yazık ya eşref rüya yetimlerin babası Polat Alemdar’ın babaları öldürme sahnesi karışımı iş yapmış ahahahah günah
Türkçe
0
0
0
37
Gazete
Gazete@gazeteeee·
Bu olayı çok az kişi yapabiliyor.
Türkçe
32
11
285
22K
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@Homongolos22 @Maya_Korsi @bahtiyarfilm Dolaylı temaslar bulaş oluşturmaz genelde. fare dışkısı vs kediye bulaştı ve kedi de yüzeye bulaştırdı ve bebek o yüzeye dokunup ağzına götürürse bi süre sonra enfeksiyon gelişebilir bebekte. telafisi çoğu zaman çok kolay ve mümkündür.O bölgeye örtü temiz tek kullanımlık seriliyo
Türkçe
1
0
0
7
Homongolos
Homongolos@Homongolos22·
@Maya_Korsi @Aryaadaaa @bahtiyarfilm Sokak kedisi. Belki 1 dk önce ölü fareyle oynadı. İnsana bulaşandan ziyade bağışıklığı düşük yeni doğana verebileceği zararlar üzerine bir makale bekliyorum. Ayrıca nadiren demek? Hangi olasılık bebek ölümüne değer?
Türkçe
1
0
0
11
Bahtiyar Kara
Bahtiyar Kara@bahtiyarfilm·
Maksadım hayvanlara sataşmak ya da kedileri hedef göstermek değil. Burası Konya Meram'da bir Aile Sağlığı Merkezi. Bebeklerin muayene edildiği, hatta kıyafetleri çıkarılarak tartıldığı tartının üzerinde bir kedi uyuyor. Samimi olarak sormak istiyorum: Sizce bu durum hijyen ve sağlık açısından doğru mu? Özellikle yeni doğan ve küçük bebeklerin bulunduğu bir ortamda böyle bir manzara normal karşılanmalı mı?
Türkçe
252
491
1.7K
42.4K
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
Pp overshare
Aryaada@Aryaadaaa

@Blue_Marlin86 @yvzex Adadaki yazlığın alt kat banyosu ya evin dekorunda çok şık duruyor 70-80 stilde mobilyalarla döşeli zaten, dede mirası. Bu arada elimdeki telefon da çok eski, şarjını adadaki evde dedemin uyumadan dişlerini koyduğu dresser çekmecesinde bulup şarj edip çektim PC’ye atıp pp yaptım

English
0
0
0
91
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@Blue_Marlin86 @yvzex Adadaki yazlığın alt kat banyosu ya evin dekorunda çok şık duruyor 70-80 stilde mobilyalarla döşeli zaten, dede mirası. Bu arada elimdeki telefon da çok eski, şarjını adadaki evde dedemin uyumadan dişlerini koyduğu dresser çekmecesinde bulup şarj edip çektim PC’ye atıp pp yaptım
Türkçe
1
0
0
121
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Aryaadaaa @yvzex Kızım sıfatından varoşluk akıyor. Kyk yurdundan fırlamış tipinle tilki mi sikecen sen. Profilindeki evin kapısı İzmir Kadifekale’de kalmadı mk.
Türkçe
1
0
0
37
siktire şayan
siktire şayan@yvzex·
karımdan sabahları uyandığında siniri yüzünden kendisiyle iletişime geçemediğim için boşandım her sabah bunun kendine gelmesini mi bekleyeceğiz
Türkçe
134
71
6K
708.8K
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@gecuberk Oğlum bu ne? Böyle bişey mi varmış
Türkçe
0
0
0
27
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@sirporsuk Bence çok sıkılmış bu abi, nerede memur acaba. Bi de bu iş artık görücü usulü gibi bişeye döndü ya, bu yolla sevgili ya da sanal ilişki bulur. Lincini hakketmemiş ama iş avam, haklısın
Türkçe
0
0
0
47
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Aryaadaaa @yvzex Önce çalış da para kazan züğürt. Fakirin de egolusu çekilmiyor mk
Türkçe
1
0
0
25
SUMY
SUMY@s_t2222·
@Aryaadaaa Yöneticiler ve ik mal o zaman. Fotoğrafsız cv gönderilmiyor artık bi zahmet baksınlar kendilerine uymuyorsa çağırmasınlar. Ha bir de iş başvurusu kısmında da belirtsinler bence, milletin ayağına böyle bir şeyden reddedilmek için gitmek zorunda mıyız?
Türkçe
1
0
2
62
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
Dresscode var yani firmada… Kadın çalıştırmayan da var erkek çalıştırmayan da var… düşün bak cins bile tercih edilebiliyor mini giymenin yasak olduğu firmalar da var eşortmanla gidilmeyenlerde hatta eşofmanla gidilen de var inanamazsınız
Vural@birikendim

Gittiğim iş görüşmesini anlatayım. Adam beni görünce suratını astı. “Kendini anlat” dedi ama hiçbir şekilde yüzüme bakmıyor başka insanlarla konuşuyor, başka işlerle ilgileniyordu. Sonra sözümü kesip yüzüme baktı ve “Biz seninle çalışamayız, tesettürlü çalışan almıyoruz.” dedi…

Türkçe
1
0
4
678
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
Tek başına yaşayanlar günde kaç farklı bardak kullanıyorsunuz?
Türkçe
0
0
0
101
kırpık
kırpık@kemerliburundur·
Bi erkeğin onlarca kadından sonra hala bi kadını unutamaması aşkının ne kadar büyük olduğunu göstermez mi sadece soruyorum
Türkçe
59
2
171
29.1K
şeşü
şeşü@suslankirsall·
Sınavda iki şık değil de üç şık arasında kalınca…
şeşü tweet mediaşeşü tweet mediaşeşü tweet media
Türkçe
27
4
379
140.5K
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
Ne kadar bi kupa bi kum makinesi
Türkçe
0
0
0
103
Nexussjk
Nexussjk@cfcnexus·
@Aryaadaaa @efelander @okkanshhenn @yvzex yav sus ya sus ya inşşallah senle bir ömür geçircek insanı bulamazsın bulsanda bir hafta sonra tekmeyi koyar zaten yalnız yasanaya devam edersin
Türkçe
1
0
0
76
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@eksiyim1 26 yaşında Türk erkeği demeyelim de devir çok değişti azizim hipergami artık erkeğin sosyolojisi
Türkçe
0
0
2
1.6K