Blue Marlin

2.4K posts

Blue Marlin banner
Blue Marlin

Blue Marlin

@Blue_Marlin86

Beigetreten Ağustos 2022
106 Folgt84 Follower
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@Blue_Marlin86 @yvzex Adadaki yazlığın alt kat banyosu ya evin dekorunda çok şık duruyor 70-80 stilde mobilyalarla döşeli zaten, dede mirası. Bu arada elimdeki telefon da çok eski, şarjını adadaki evde dedemin uyumadan dişlerini koyduğu dresser çekmecesinde bulup şarj edip çektim PC’ye atıp pp yaptım
Türkçe
1
0
0
175
siktire şayan
siktire şayan@yvzex·
karımdan sabahları uyandığında siniri yüzünden kendisiyle iletişime geçemediğim için boşandım her sabah bunun kendine gelmesini mi bekleyeceğiz
Türkçe
139
74
6.2K
744.3K
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Aryaadaaa @yvzex Kızım sıfatından varoşluk akıyor. Kyk yurdundan fırlamış tipinle tilki mi sikecen sen. Profilindeki evin kapısı İzmir Kadifekale’de kalmadı mk.
Türkçe
1
0
0
41
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@gracecilikkkkk Doğumdan sonra neden cinsellik bitiyor cevap niteliğinde video
Türkçe
0
0
0
225
Volkan Yılmaz
Volkan Yılmaz@_vlknylmz·
Mesut Özil'in TFF Başkanı olmasını ister misiniz?
Volkan Yılmaz tweet media
Türkçe
673
6
103
44.1K
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Aryaadaaa @yvzex Önce çalış da para kazan züğürt. Fakirin de egolusu çekilmiyor mk
Türkçe
1
0
0
28
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@Blue_Marlin86 @yvzex Benim için de neşeliler böyle işte amk git öl ya bu ne amk bikbik sabah sabah siktir git amk ilerde oyna
Türkçe
1
0
3
182
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
Yurt dışına yerleşen Türkler arasında milletini aşağılayıp kendine ayrıcalık çıkarmaya çalışmak yeni trend heralde. Kendi milletini kötüleyerek statü kazanmaya çalışmak entelektüellik değil, alkış almak uğruna kimliğini masaya koyan zavallı bir aşağılık kompleksidir.
Türkçe
0
0
0
14
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Balu61333201 @Aybuke080 Kızım senin IQ oda sıcaklığında mı? Yurt dışında çalışan her Türk’ün milletine yapılan ırkçılığa hak vermesi ve kabullenmesi gerektiğini mi savunuyorsun şu an sen? Bu nasıl bir öz saygı eksikliği, nasıl bir değersizlik hissi aq.
Türkçe
0
0
0
3
Balu
Balu@Balu61333201·
@Blue_Marlin86 @Aybuke080 Bu kadar gururlu Türksen git kendi ülkeni kalkındır. Elin kapısında patron olacağına kendi kapında köpek ol daha iyi. Ha türklük de bir yere kadar dimi. Para nerde sen orada.
Türkçe
1
0
0
19
Aybüke
Aybüke@Aybuke080·
Almanya’nın Dünyaya Kazandırdığı Tek bir şey Söyleyebilir misin ?
Aybüke tweet media
Türkçe
296
6
104
39.4K
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Aryaadaaa @yvzex Sabah yeni bir güne pozitif ve neşeli başlamayan bir tipi de mezara göm üzerine toprak at. Psikolojik vaka. Evlerden ırak.
Türkçe
1
0
4
411
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@yvzex Herkes aynı değil sabah işte bazısı kötü uyanır bazısı neşeli… kötü uyanan için de sabah neşesi bi işkence yani anlatamam sana. Uyandığımda yalnızlık istiyorum kardeşim ben bıdıdıdıdı konuşan anlatan birine katlanamıyorum. Sizde çok aşık olursanız böyle birine yüksek müzik açın
Türkçe
10
0
6
5.8K
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Trajiktin Vay aw 40 yaşımdayım böyle gavat görmedim.
Türkçe
0
0
0
612
Baader
Baader@Trajiktin·
Seks yapan kadınlar sizi niye irite ediyor? Hayatımdaki kadının seks konusunda bir çok şeyi tatmış deneyimlemiş olması seks hayatımız için bir artı olur ayrıca onun geçmişte mutlu anlar yaşadığını bilmek beni de mutlu eder.
Nayzinha@giovannaferrwz

Türkçe
550
36
2.3K
1.3M
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@aasyaaasli Her adımında ilk kez kendin için bir şey yapıyormuşsun hissi.
Türkçe
0
0
3
2.1K
Aslı
Aslı@aasyaaasli·
Boşananlara samimi bir sorum var: Boşandıktan sonra sizi en çok şaşırtan şey ne oldu? Özgürlük hissi mi, yalnızlık mı, yoksa bambaşka bir duygu mu?
Türkçe
224
12
614
877K
Hiç etik değil
Hiç etik değil@hic_etikdegil·
Dr. Gökçen Erdoğan, ''An*l s*ks zararlı mı?'' sorusunu yanıtladı “Kadınlar bunu partneri istediği için yapıyor. Bir hastam, ‘Hocam, vajinam o kadar geniş ki eşimin an*l s*ks isteğini kabul etmek zorunda kaldım’ dedi. Tuvaletini kaçıran birçok hastam var.”
Türkçe
64
61
2.2K
218.6K
Cemil Burak Züğürt
Cemil Burak Züğürt@Futbol_cahili·
Evet müzmin sakatcıları sahneye alalım… O iki diz darbesiyle, kasılmış, hayvan gibi bindiren adalenin çekmiş/sertleşmiş olabileceğini düşünmüştüm, bu yüzden korkup ağlamış olabilir, ki doğrusunu yaptı, çünkü devamı YIRTIK olacaktı. 3. Maç dinlendirilir, üst turda forma giymeye devam eder 7-8 gün sonra aslan parçası.
ftw@ftwdebruyne

🔥 Wilfried Singo iyi durumda ve Fildişi Sahilli milli takımın üçüncü maçına katılabilecek. [@lemedia100filtr]

Türkçe
12
3
21
9K
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Balu61333201 @Aybuke080 Konu göç etmek değil. Bilgini ve emeğini sattığın ülkelerde diğer uluslara yapılmayan faşizan bir muamele senin ulusuna sistematik bir şekilde yapılıyor, ve senin gibi kendine saygısı olmayan ezikler bunu kendi halkına hak görüyorsa işte o boğazına kadar sakso oluyor.
Türkçe
2
0
0
87
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Balu61333201 @Aybuke080 Kaç ülkede çalıştın da ne kadar göçmen tanıdın sen? Bilgi desen yok fikre bak. Türkler kadar göç eden var mıymış. Yahu siz ne yiyip içiyorsunuz allah için.
Türkçe
1
0
0
33
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@gsarayruhu1905_ Bu adama güvenerek planlama yapılmaz. Belli ki kronik ve devamlılığı yok. Talibi varsa 3-5 e bakılmadan satılmalı
Türkçe
0
0
1
313
Galatasaray Ruhu
Galatasaray Ruhu@gsarayruhu1905_·
Wilfried Singo’nun yaşadığı hamstring sakatlığı nedeniyle turnuvanın geri kalanında forma giymesi beklenmiyor. (The Sun)
Galatasaray Ruhu tweet media
Türkçe
35
9
658
139.2K
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@Tartismalar Hayırdır kaç göbekten almansın da alman fedaisi çıktın sen aw
Türkçe
0
0
0
15
Tartışmalı Pozisyonlar
Bakkalda, markette bile silah satılan, her 30 dakikada bir cinayet işlenen, sabah erken kalkanın toplu katliam yaptığı, bütün dünyadaki seri katil vakalarının 2/3’ünün yaşandığı ülkede Alman Milli Takımına yapılan muamele. Utanç verici.
Türkçe
221
484
12.4K
1.1M
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@enosportz Aldığın 99 puanın 20 puanı penaltı kırmızı kart jokeriydi o sezon. Bunların hafıza her sene reset lendiği için mallık baki kalıyor
Türkçe
0
0
0
21
ENO Sports
ENO Sports@enosportz·
Serdar Ali Çelikler: “Ben 99 puan alınan sezonda İsmail Kartal’ın Şampiyonluğunun çalındığını düşünenlerden biriyim. Mehmet Büyükekşi ve Yusuf Günay tarafından o Şampiyonluk çalındı.”
Türkçe
611
3
103
246K
Blue Marlin
Blue Marlin@Blue_Marlin86·
@melisizm0 Birazdan damlar ‘beğenmiyorsunuz madem dönün’ diyecek oe’ları
Türkçe
0
0
1
19
melisaa
melisaa@melisizm0·
Bir arkadaşım Almanya’daki 1 aylık harcamasını anlattı 🇩🇪 Kira: €850 Market: €320 Ulaşım: €49 İnternet + telefon: €45 Sigorta: €120 Dışarıda yemek: €180 Kahve + küçük harcamalar: €90 Toplam: €1654 Maaş: €1500 Kalan: -€380 “Avrupa’da hayat çok rahat” diyen keşfet videolarına inanmayın dedi… çocuk resmen eksiye düşmüş 😅
Türkçe
1K
63
823
324.6K