Aviva bar
2.2K posts


חשיפה במהדורה | הצעד של ראש השב"כ דוד זיני נגד הקהילה הגאה זו לא תהיה ההחלטה הראשונה של דוד זיני כראש השב"כ שתעורר מחלוקת, אבל בוודאי בין המקוממות שבהן והיא מטרידה מאוד את עובדי הארגון בימים אלה. אנחנו מדווחים הערב שראש השב"כ דוד זיני החליט שלא לאשר קיום אירוע במסגרת חודש הגאווה, הורה לבטל הזמנות ששוגרו ולהסיר שלטים או סממנים שכבר היו בהכנה לקראת האירוע. כפי שמיד תשמעו, זיני בעצם סוגר את התא הגאה בשב"כ הלכה למעשה. זו הכותרת, והנה הפרטים: מדי שנה מתקיימת בארגון הרצאה במסגרת חודש הגאווה, אליה העובדים מוזמנים - מי שרוצה כמובן, אלא שהפעם, כשמארגני האירוע - מתוך השב"כ - היו כבר בשלב מתקדם של ההיערכות, נמסר להם במפתיע כי האירוע מבוטל. לדברי גורמים הבקיאים בפרטים, ההסבר שניתן להם היה כי "התקבלה הוראה מלמעלה" שלא לקיים השנה אירועי גאווה במסגרת הארגון. אנחנו יודעים לספר שההוראה מלמעלה היא של ראש השב"כ עצמו, שלא אישר את קיום האירוע, ללא נימוק ברור. אותם גורמים שמדברים איתנו טוענים, כי במסגרת אותה הנחיה, הם קיבלו סירוב לשורה של בקשות, ואלו הן: **בקשה לשים באנר על המסך בבניין השב"כ - סורבה בקשה להתקין שומר מסך במהלך חודש הגאווה - סורבה בקשה לתלות דגלי גאווה באולם האירוע - סורבה בקשה להנפיק מדבקות ייעודיות - סורבה בקשה להשתמש במערכות הארגון לשם העברת תוכן ייעודי - סורבה** יתרה מכך, וצריך לשפשף את האוזניים כדי להאמין, רש"ת משאבי אנוש בשירות - קיבלה הנחיה להפנות את כל התקציב הייעודי לנושאים הגאים לתקציב הכללי, ובעצם להותיר את התקציב הייעודי לנושאי הקהילה הגאה על אפס שקלים. ההחלטה הזו מעוררת ביקורת וכעס בקרב עובדים בארגון ובקרב פעילים למען זכויות להט"ב, שטוענים: מדובר בצעד חריג שמהווה נסיגה מערכי השוויון וההכלה שהארגון קידם בשנים האחרונות. אגב, זה לא חריג - יש גם תא גאה במוסד, גם ברוב המפלגות היום. בשב"כ בראשות זיני החליטו שלהם זה לא מתאים. משהו לסיום: ביטול האירוע והצנזורה הזאת בשב"כ מגיעים בעיתוי רגיש מאוד, כשיש עוד ועוד דיווחים על להטבופוביה. ב-12 ביולי יתקיים כנס "חוקי שגיא לשוויון בחיים", כל מנהיגי המפלגות הוזמנו אליו כדי לקדם חקיקה למען שוויון. אנחנו מדברים הרבה על פוליטיקאים שנסוגים מהבטחות או חוששים להבטיח, מה שאנחנו רואים פה זו נסיגה מוחלטת מהתקדמות שכבר הייתה - בתוך שב"כ. בשב"כ סרבו להגיב לידיעה באופן רשמי.

@orreichert תקופה של טוב👇







בערב תחילת עדותו נתניהו אמר: ״שמונה שנים אני מחכה לרגע הזה, שמונה שנים אני מחכה להציג את האמת״. האם נתניהו עמד בהבטחתו? מהי האמת שאותה הציג? פרויקט מיוחד מחר ומחרתיים👇



























