دکتر هکتور

55.7K posts

دکتر هکتور banner
دکتر هکتور

دکتر هکتور

@Docter_Hector

دانشجوی دکتری شیمی، مسئول مرکز پژوهشی شهید شهریاری عاشق خانواده و طبیعت//من خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی مهربانند... 🔗https://t.co/LsO9Osopfq

زنجان Beigetreten Ağustos 2019
684 Folgt2.1K Follower
Angehefteter Tweet
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
تلاوت زیبای قرآن در مسجد تاریخی میدان نقش جهان اصفهان و حیرت توریست‌ها👌
فارسی
162
277
1.9K
0
🐻‍❄سفید🤍🇮🇷
@Docter_Hector اتفاقا اینجا اصلا اینجوری نیست، تقریبا همه ساکنای اینجا ییلاق قشلاقی زندگی میکنن اینجا و اکثرا تهران یا ساوه هستن مگر کارشون اینجا باشه
فارسی
1
0
1
8
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@RNafaspour چقدر خوب، خدا رو شکر ان شاءالله پر برکت باشه
فارسی
0
0
1
12
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
@Docter_Hector فعلا صداشو درنیار لطفا😅 اما در مورد زیتون خدمتتون عارضم که امسال ماشالله هزار ماشالله اوضاع میوه‌ها تا این لحظه خوبه. هم ریزش گل زیاد نبود و هم ریزش میوه. روی تغذیه هم امسال یه بازنگری اساسی داشتیم. بنابراین امیدواریم امسال هم کمیت و هم کیفیت بالاتر بره.
فارسی
1
0
1
13
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
آسمون دیگه به زیبایی گذشته نیست. ولی این خاک هنوزم جذابه. چه خوب که اینطوره.
Ramin Nafaspour tweet media
فارسی
5
0
60
1.1K
MahmoudReza Pourkarim
MahmoudReza Pourkarim@pourkr_im·
بيچاره بينندگانشون😵‍💫😳🤯🫪😵‍💫
فارسی
20
37
378
24.7K
Saeed Damghanian
Saeed Damghanian@RealSaeedDmn·
زیبایی حیرت انگیز آهو😍
Saeed Damghanian tweet media
فارسی
4
1
66
564
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@RNafaspour کی، طاووس خانم رو‌میگین؟😁 از کجا معلوم درست نگن؟😜 از زیتوناتون نگفتین چطورن؟
فارسی
1
0
1
16
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
@Docter_Hector الان اون مازندرانی میاد میگه شما منابع طبیعی رو به تاراج بردین.😁😅
فارسی
1
0
1
14
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@RNafaspour آخه پس اون بالاها که جنگله، یعنی خاک اونجا با خاک اون بلندی ها فرق میکنه؟
فارسی
0
0
0
6
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
@Docter_Hector اینجا بستر گرگانروده. اطراف این رود جنگل نیست. اصلا این خاک مستعد جنگل نیست. قدیما احتمالا درختچه و بوته‌های وحشی و نیزار بوده احتمالا. طی هزاران سال و شاید بیشتر این رود پیچ و تاب خورده. یه جا رو گرفته، یه جا رو داده. سند این زمین‌ها مربوط به سال ۱۳۳۹ هست.
فارسی
2
0
1
16
❤🤍💍مینا غیبی
بچه‌ها می‌گن مامان انقدر به گلا رسیدگی کرد که از شرمندگی، دارن قارچ می‌دن! 😅😅
❤🤍💍مینا غیبی tweet media
فارسی
20
1
241
5.5K
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@foad777imq منم نگفتم خانم ها خوشحال نمیشن، گفتم خیلی هاشون رو(نه همه) دیدم که ابراز خوشحالی میکنن و دیگه هیچ اهمیتی به گل نمیدن و گل خشک میشه :)) و این با چیزی که شما گفتین متفاوت و دوتا موضوع جدائیه😄
فارسی
1
0
1
10
فؤاد
فؤاد@foad777imq·
@Docter_Hector مخالفم هیچ هدیه ای به اندازه گل نمیتونه عمیقأ خانم‌هارو خوشحال کنه.
فارسی
2
0
0
26
فؤاد
فؤاد@foad777imq·
+راستی گاهی به آقایون هم گل هدیه بدید. دوست دارند. البته ترجیح ما گل با گلدون هست😎
فؤاد tweet media
فارسی
18
4
364
4.6K
River
River@riverafterrain·
کوه آرامش بخش ترین پدیده دنیاس...
River tweet media
فارسی
4
1
125
1.2K
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@Iranland7 خیلی خیلی کند رشده و دقیقا همین مسئله هم یکی از مشکلات تکثیر بلوطه ولی چه کتر خوبی کردن و ان شاءالله با گذشت چندین سال اینا به نهالهایی تبدیل بشن که دیگه گوسفندا با خوردن برگاشونم نتوننن خشکش کنن
فارسی
0
0
1
92
دکتر هکتور retweetet
Iran land
Iran land@Iranland7·
محافظت از بلوط زاگرس بلوطی که امروز جوانه میزند برای تبدیل شدن به درخت تنومند ۵۰ تا ۱۰۰ سال زمان لازم دارد. سالی فقط چند سانتی‌متر رشد.
Iran land tweet mediaIran land tweet media
فارسی
3
18
517
8.9K
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@TavosHosseinpo1 @mojtaba_____ واقعا سوال منم دقیقا همین بود، خودشم فکر نمیکنم متوجه میشد که داره چی میگه و چی گزارش میکنه، صد رحمت به خیابانی😂
فارسی
0
0
1
12
Tavos
Tavos@TavosHosseinpo1·
@Docter_Hector @mojtaba_____ چطور اون خل و چل رو برای بازی به این مهمی انتخاب کردند🤦
فارسی
1
0
1
17
مجتبی
مجتبی@mojtaba_____·
حذف فردوسی پور ازصداوسیما توهین به ملت ایران بود پرمخاطب ترین برنامه تاریخ صداوسیما رو حذف کردن. فقط به خاطر اینکه بگن کت تن ملت نیست ، کت تن ارازل نالایق حاکم بر صداوسیماست.
مجتبی tweet media
فارسی
34
25
622
7.2K
Amirhossein Sabety | امیرحسین ثابتی
باسمه تعالی جناب آقای قالیباف سلام احتمالا به خاطر دارید که قبل از شروع به کار مجلس دوازدهم، در تماس تلفنی به شما گفتم که یکی از راه‌های نزدیک شدن سلایق سیاسی مختلف در جبهه انقلاب این است که جلوی رسانه‌های بداخلاق و بی تقوای خودتان را بگیرید تا به جای تخریب و فحاشی به منتقدان شما، زمینه گسست بیشتر را فراهم نکنند. آن روز مصداق صحبت بنده یکی از افراد بدنام و نامتعادل در تیم رسانه‌ای شما بود و امروز بعد از ۲ سال صدها نمونه دیگر وجود دارد که یک مثالش همین کلیپی است که صفحه رسمی هواداران شما علیه بنده ساخته اند. صفحه ای که زیر نظر مشاورتان جناب احدیان فعالیت میکند و البته از انتشار هیچ دروغ و تهمت و بداخلاقی نیز دریغ نمیکند؛ به عنوان نمونه در همین کلیپ که یک روز قبل از پیام مهم رهبرانقلاب منتشر شده، انواع تخریبها علیه بنده صورت گرفته که چرا گفته ام توافق با امریکا مورد رضایت رهبرانقلاب نیست! در حالی که با پیام اخیر ایشان بر صغیر و کبیر روشن شد جنابعالی و تیم مذاکره کننده برخلاف رضایت ایشان و با نقض خطوط قرمز متعدد رهبری با امریکا توافق کرده اید اما امثال بنده به خاطر فهم این واقعیت و موارد مشابه دیگر، مدتهاست از جانب رسانه‌های اجاره‌ای منتسب به شما و حتی رسانه‌های رسمی حامی شما ناسزا میشنویم. علی ای حال، بنده امیدی به اصلاح این رویه توسط شما ندارم چون تجربه نشان داده عموما حلقه اطراف جنابعالی قدرت شان از خود شما بیشتر است و شما نمیخواهید یا نمیتوانید افسار آنها را بکشید و دقیقا همین افراد هستند که نقش محوری در "خطاهای محاسباتی" متعدد شما در بزنگاه‌های مختلف دارند. لذا غرض از نگارش این چند خط نیز این بود تا ثبت شود امثال ما به خاطر فهم جلوتر از زمان خودمان و مطالبه خطوط قرمز رهبرانقلاب، اول از رسانه‌های پرشمار شما که منابع مالی شان هم شفاف نیست فحش خوردیم و بعد هم از اینترنشنال و پهلوی و ... راستی آقای قالیباف! توافق با امریکا برخلاف رضایت رهبری، در این دنیا هم عزتی برایتان نخواهد داشت چه برسد به آن دنیا. امیرحسین ثابتی ۳۱ خرداد ۴۰۵
فارسی
870
569
2.5K
125.5K
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@TavosHosseinpo1 @mojtaba_____ دقیقا حضور میثاقی با اون لحن صحبت کردن واقعا حال بهم زنه، گزارشگره هم این حال بهم زنی رو تکمیل کرد و کلا رو اعصاب بود
فارسی
1
0
2
25
Tavos
Tavos@TavosHosseinpo1·
@mojtaba_____ واقعا دیشب برنامه فوتبالی شبکه ۳ با اجرای لوس میثاقی و گزارش اون مردک قانع، چقدر سخیف بود‌. محمدرضا احمدی کجاست
فارسی
8
0
20
339
دکتر هکتور
دکتر هکتور@Docter_Hector·
@RealSaeedDmn البته این وال نیست و یک کوسه نهنگه... عکس خوبی گرفته شده، طوریکه آدم فکر میکنه کوسه نهنگ خیلی خیلی بزرگه(جلوتره اینطور به نظر میاد)
فارسی
1
0
3
25
Saeed Damghanian
Saeed Damghanian@RealSaeedDmn·
یک وال زیر قایق در استرالیا
Saeed Damghanian tweet media
فارسی
3
2
40
599
Saeed Damghanian
Saeed Damghanian@RealSaeedDmn·
پناه اگه عکس بود: ‌ 📍کوهستان های گیلان
Saeed Damghanian tweet media
فارسی
6
7
243
1.8K
Atefeh
Atefeh@Atefeh0__·
امروز، دور از همه‌ی دغدغه‌ها و هیاهوی زندگی، تو سکوت و زیبایی طبیعت گذشت.
Atefeh tweet mediaAtefeh tweet mediaAtefeh tweet mediaAtefeh tweet media
فارسی
7
0
187
2.7K