اینایی که میگفتن با مبارزهی مدنی تونستن حجاب رو آزاد کنن کدوم گوری هستن پس؟ کصکشا این وضعیت رو میبینید؟
شرح ویدئو: چندتا عرزشی یکشنبه ۳۱ خرداد در منطقه مهرآباد جنوبی شهر تهران، به بهانهی حجاب این شهروند رو آزار میدن و به تماس با پلیس و برخورد باهاش تهدیدش میکنن.
دوستان توئیتری
این بچه تو میدان صنعت سر حسن سیف هستش
از درد میدوئه دنبال ادما به دادش برسن و از درد فکش میلرزه
خواهش میکنم اگر کسی میتونه به داد این بچه برسه
کسی که این عکس رو برای من فرستاده هیچ جوره شرايط نداشته کمکش کنه
من خودمم تهران نیستم
هرکسی میتونه کمک این بچه باشه
یاد اون مداحیه افتادم که پارسال ترند شده بود خیلی اروم بود
یادمه همه خوششون امده بود
همه کامنت گذاشته بودن که اعتقاداتشون زنده شد
من از ۴۰۱که دوستموازدست دادم اعتقادم به همه چیوازدست دادم.الان که میبینم خیلیادیگه اعتقادی ندارن.اونایی که اون کامنتارو میذاشتن هم بی اعتقاد شدن
@mhdiemasoudi اونجاش سخته که با اینکه روحیه آدم برای زندگی روستایی هست ولی اونقدر از فضای روستایی فاصله میگیره که نمیتونه با آدم هاش یا فرهنگش ارتباط بگیره و خودش رو در اون فضا که پرایوسی زیادی هم نداره تطبیق بده!
هزار بار گفتم باز هم میگم. اگر عکس از خودتون میذارید به هیچ عنوان ازین حرفا نزنید.
منم دوست دارم عکس بذارم بگم «خرداد» ولی باید ناشناس موند چون اینا خیلی حرومزادن.