EM99

1.6K posts

EM99

EM99

@Eirin201

Beigetreten Ağustos 2021
10 Folgt10 Follower
EM99
EM99@Eirin201·
@patsarika_haido Εε καλά λογικό αλλά τον ξεκλείδωσε το νέο της εγκυμοσύνης, όπως ξεκλείδωσε και τον Νίκο, για τον Φώντα τι να πούμε? Περίεργο θα ήταν αν δεν λιποθύμουσε😂 Την επόμενη μέρα τελείως χαλαρός πάντως, όλο την πρόσεχε♥️
Ελληνικά
0
0
5
37
HaidiPatsarika ♌️
HaidiPatsarika ♌️@patsarika_haido·
@Eirin201 Ναιι αλλά και την αμηχανία που είχαν από το σοκ 🥹🤧
Ελληνικά
1
0
8
105
EM99
EM99@Eirin201·
Κάναμε καθόλου parallel σκηνών ΜΒ στο νοσοκομείο επεισοδιου 26-42? Στο 26 μπουκάρε και την πήρε χωρίς να την ρωτήσει πώς είναι ενώ ήταν και χτυπημένη, και στο 42 την ρώτησε πώς ήταν,της είπε να κάτσουν μέχρι να αισθανθεί καλά και έδειξε ότι βγήκαν την επόμενη♥️#giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
13
384
EM99
EM99@Eirin201·
@despoinadespoi8 @s_christina__ Κανείς δεν είπε ότι ο Άλφα δεν πήρε όλο το πρόγραμμα από το πρωί έως το βράδυ.. Έπαιξε δυνατά, έκανε δυνατή προώθηση και κέρδισε αναμφισβήτητα είναι ο νικητής για φέτος με 2ο το Μέγκα και τρίτο το σταρ παρότι είχε μόνο 2 σήριαλ ο Αντ1 έχει χάσει την εμπιστοσύνη γενικά
Ελληνικά
0
0
1
21
despoina despoina
despoina despoina@despoinadespoi8·
@Eirin201 @s_christina__ Καλά κάνετε και είστε απαισιόδοξη Ξερετε κάτι κουμάντο κάνει μόνο αυτός που πληρωνει.Ο σεν πολλά βγήκε και ειπε.Η δουλειά του είναι να φαίνεται απο τα σενάρια που γράφει .Δυστυχώς ο κόσμος φάνηκε οτι έχει άλλες προτιμησεις.Ο ΑΛΦΑ φέτος ηταν το πρωτο κανάλι στν τηλεθέαση
Ελληνικά
2
0
0
46
christina
christina@s_christina__·
Σύμφωνα με το χθεσινό στορυ του σεν που είπε ότι θα τα πούμε όλα από βδομάδα όταν προβληθεί το επ … πιστεύω ότι θα μας ανακοινώσει κάτι .., δεν νομίζω ότι εννοούσε ότι ΔΕΝ θα υπάρξει 2η σεζόν … απλά ίσως ήθελα να σιγουρευτεί ; Δε ξέρω . Delulu #giatirepateraplus
Ελληνικά
4
0
17
803
EM99
EM99@Eirin201·
@despoinadespoi8 @s_christina__ Η δουλειά του μια χαρά ήταν και αφήστε να το κρίνουμε αυτό εμείς που βλέπαμε την σειρά όλη την χρονιά τώρα αν μας χάλασε λίγο το φινάλε είναι δικό μας θέμα όχι δικό σας νομίζω αν δεν βλέπατε την σειρά, είναι ένα νέο παιδί που πήρε μια ευκαιρία. Αν μπορείτε κάντε το και εσεις!!
Ελληνικά
1
0
3
36
EM99
EM99@Eirin201·
@IreneThaleia @s_christina__ Αν είχε κανα 5λεπτο το πολύ και έκλεινε καλύτερα δεν θα είχαμε την γκρίνια που έχουμε τώρα αλλά ας δούμε τι θα μας πει την τρίτη η την Τετάρτη!!
Ελληνικά
0
0
2
22
EM99
EM99@Eirin201·
@despoinadespoi8 @s_christina__ Είχαν πει θα έβγαζαν τα υπόλοιπα επεισόδια από το vip δεν τα έβγαλαν, το σούπερ ήρωες το διαφήμιζαν από πέρσι τον Ιούνιο και το έβγαλαν μεγάλη εβδομάδα!! Όταν ξεκίνησε νούμερα πάνω από το grandhotel έκανε αλλά το μετακίνησαν μέρα λόγω δικαστή και έπεσε
Ελληνικά
0
0
2
42
despoina despoina
despoina despoina@despoinadespoi8·
@s_christina__ Νεαρσ δεν θα έχει β σεζόν Ανακοινώθηκαν ποιες σειρές τελειώνουν απο όλα τα καναλια.Ετσι και αυτή η σειρα .Ξεκινούν άλλες σειρές .Μάλιστα στις Σπιλιαδες πρωταγωνίστρια θα είναι Μεγκι Σούλι απο το να μ' αγαπάς και η Καπετανιδη.Ξερετε πόσο ήταν η τηλεθέαση 5%. Τι περιμένατε .
Ελληνικά
4
0
1
144
EM99
EM99@Eirin201·
@despoinadespoi8 @s_christina__ Μιλαμε για τον ant1 που τα Χριστούγεννα έκοψε τον δικαστή που ούτε αυτός έκανε νούμερα, απέλυσε την Τσολάκη που έκανε 8-9% και έφερε την Καραβατου που έκανε 6%, όπως απέλυσε και την κοπέλα από το καλημέρα Ελλάδα. Όλη η μυθοπλασια δεν πήγε καλά όχι μόνο το εν λόγω σηριαλ
Ελληνικά
0
0
2
38
EM99
EM99@Eirin201·
@despoinadespoi8 @s_christina__ Ναι το γνωρίζουμε ποιες θα συνεχίσουν και ποιες όχι δεν χρειάζεται να μας το πείτε! Και δεν μπορώ να καταλάβω και την κακία που βγάλατε μιλάμε για έναν ant1 που όλη την χρονιά πατωνε από τις 5 το πρωί μέχρι το βράδυ με εξαίρεση Κουτσούκο, αρβύλα και Αρναούτογλου!!
Ελληνικά
0
0
2
42
EM99
EM99@Eirin201·
@LoukoumiMa94454 @IoannesE13376 Είμαι ρεαλιστρια😂😂 Και παίρνω πάντα το χειρότερο σενάριο ώστε 1ον να μην απογοητευτω και 2ον αν έρθει κάτι καλύτερο να χαρώ.. Έτσι είμαι σε κάθε φάση της ζωής μου😂
Ελληνικά
0
0
0
8
iliop_
iliop_@IoannesE13376·
Σας στα έλεγα εγώ ότι κάτι λείπει..... Πιάστηκε το χέρι μου να το εξηγώ... #giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
4
372
EM99
EM99@Eirin201·
@LoukoumiMa94454 @IoannesE13376 Ότι απλά θα δώσει μια εξήγηση για τον τρόπο που τελείωσε, δεν νομίζω ότι απλά θα προσθέσουν 4 λεπτά αυτό θα είχε γίνει από το plus εξ αρχής..
Ελληνικά
1
0
0
18
EM99
EM99@Eirin201·
@LoukoumiMa94454 @IoannesE13376 3 σειρές θα βγουν του χρόνου και έχουν ανακοινωθεί και ο ίδιος ο σεν έχει πει μόνο για 42 επεισόδια και 1 κύκλο!! Το κρίνο και αγκάθι που ήδη διαφημίζεται, το Ντέρτι που και αυτό διαφημίζεται και ένα άλλο σε σενάριο της Μαρίας Γεωργιάδου..
Ελληνικά
1
0
0
20
Maria Loukoumi
Maria Loukoumi@LoukoumiMa94454·
@Eirin201 @IoannesE13376 Εχει πει οτι σταματαει η σειρα? Εννοω με ανακοινωση καναλιου κανονικα,??
Ελληνικά
1
0
1
21
EM99
EM99@Eirin201·
@IoannesE13376 Βασικά είπε ότι θα τα πούμε όλα μετά το τέλος του επεισοδίου οπότε θα μας εξηγήσει την λογική του να σταματήσει σε εκείνο το σημείο, οι νέες σειρές που θα βγουν έχουν γίνει γνωστές όπως και αυτές που σταματάνε οπότε αν δεν είναι έξτρα κάνα 3λεπτο απλώς θα μας δώσει μια εξήγηση
Ελληνικά
1
0
0
26
iliop_
iliop_@IoannesE13376·
@Eirin201 Εγω πιστευω ή ειναι η τελευταία σκηνη που δεν εχουμε δει γιατι σε 4 λεπτα μπορουν να προβληθούν 4 με 6 σκηνες ή θα ανακοινώσει μια τηλεταινία ή extra επεισόδιο. 2η σεζον δεν θα το πάει πιστευω αν και θα ήθελα πολυ
Ελληνικά
1
0
2
34
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Ο ant1 ήδη είναι έτσι και λογικά όλοι θα μπουν στην έτοιμη πλατφόρμα του ant1 που λογικά θα αλλάξει και όνομα για να ταιριάζει και με τα 4 κανάλια. Ακούστηκε ότι η mini σειρά που ετοιμάζει ο Λαζόπουλος θα πάει απευθείας στην πλατφόρμα και μετά μπορεί να βγει στην tv
Ελληνικά
0
0
0
13
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
Αυτο με την κοινη πλατφόρμα δεν μου πολυαρεσε απο οταν πρωτοακουστηκε. Ποιος πληρωνει κι αλλες πλατφορμες τωρα; Δηλαδη δεν θα ειναι καθολου στα web των καναλιων; Θα πανε κατευθείαν σ αυτη την πλατφόρμα; Για το μονο λογο που με χαροποιεί αυτη η προοπτική ειναι μονο στην περίπτωση που ανέβουν και τα παλια επεισόδια απο το σοι αλλα απο την αλλη να θες να κανεις ενα edit για τη σειρα που σου αρεσει και να σου βγάζουν την πιστη διαγράφοντας τα για πνευματικα δικαιώματα κλπ
Ελληνικά
1
0
1
14
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Συμφωνώ σε αυτό, κοίτα έτσι και αλλιώς η τηλεόραση και η ζωντανή ροή πεθαίνει, από του χρόνου έτσι και αλλιώς όλα τα σήριαλ από mega-alpha-ant1-star θα είναι σε κοινή πλατφόρμα αν ήταν να γίνει 2η σεζόν θα είχε ανακοινωθεί. Ας δούμε τι έχει να μας πει την τρίτη
Ελληνικά
1
0
1
26
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
Ηταν εντελως netflixενιο φιναλε σεζον που σου εχουν ανακοινωσει ηδη απο την official σελιδα του στο Instagram οτι θα εχει δεύτερη σεζον αλλα θα βγει μετα απο 2-3 χρονια ετσι για να εισαι σε αγωνια ολο αυτον τον καιρο. Εγω θεωρω οτι δεν σηκωνει 2η σεζον γιατι θα ξεχειλωσει και περα απο το story της καθεδριας που κι αυτό ετσι κι ετσι δεν εχει κατι παραπανω να δωσει. Ωστοσο, μια τηλεταινία ή ενα ακομα επεισόδιο που εξηγεί καποια πράγματα το σηκωνει ανετα. Να δουμε το ship μας γονείς, να δουμε λιγο τη σχεση του Τσατσανη με τα παιδια του πριν πεθανει (παρολο που θα κλαψω αν γινει αυτο) και θα μπορούσε ειτε να ξεκιναει με γαμο Μαλεφα-Διαμαντω ειτε με τον Τσατσανη στο νοσοκομείο ή ακομα και με την αληθινή κηδεία του Τσατσανη. Οι περισσότερες ιστορίες βέβαια εκλεισαν και αν παμε να δουμε πως θα εξελιχθούν στο μέλλον θεωρω θα χαθει η δραση και θα καταντησει καθημερινο σαπουνακι ακομα κι αν ειναι για ενα επεισόδιο (εχεις ορεξη πχ να βλεπεις πως θα συνεχίσει η σχεση στο γνωστο τετραγωνο; Ή την πεθερα του Δακη; 😂) Αυτο που θα ηθελα να δω εσυω λιγο ομως ειναι τον Λευτερακη να κανει λιγο bonding με τους θειους του. Αυτο το παιδι ειχε σκηνες μεχρι και με τον Ορεστη αλλα οχι με τη Βιβη. Καναν bonding ολοι με ολους αλλα ενα bonding με Μιχαηλο και μικρο Λευτέρη δεν ειδαμε. Μεχρι και με την Πουλχερία εκανε bonding ο Μιχαηλος δηλαδη 😂😂
Ελληνικά
1
0
1
33
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Ναι ήταν φινάλε σεζόν και όχι φινάλε κανονικό η άντε να είχε 2-3 λεπτά αν τα έχουν γυρισμένα ας τα βάλουν τι είναι 2-3 λεπτά μωρέ?😂
Ελληνικά
1
0
1
41
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
Οτι και να ειναι απο εμας ευπρόσδεκτο μπας και κατανοήσουμε το μετέωρο φιναλε παρολο που μου αρεσε το κυκλικό σχήμα που ξεκινησε και το πρωτο και το τελευταίο επεισόδιο με την ιδια σκηνη και που τελείωσε και το πρωτο και το τελευταίο επεισόδιο με την ίδια φραση απλα αυτη τη φορά απο τον φωντα
Ελληνικά
1
0
2
36
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Εννοείται αλλά έτσι όπως το είπε ο σεν στο insta story εγώ το πήρα ότι μετά την προβολή την τρίτη θέλει να μας εξηγήσει την οπτική του για αυτό το απότομο τέλος αφού ξέρουμε ότι 2η σεζόν δεν θα έχει και ο Φώντας είπε "γιατί ρε πατέρα" στο τέλος όπως το είπε ο Ν στο 1 επεισόδιο
Ελληνικά
1
0
1
32
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
@Eirin201 @IoannesE13376 Ανετα, μακαρι να μας το κρατανε γθα εκπληξη μαζι με την προβολη στην tv. Μεσα σε 2 λεπτα και τι δεν γίνεται...
Ελληνικά
1
0
1
32
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Όταν τον ρώτησαν για το τελευταίο επεισόδιο τι διάρκεια θα έχει είπε 65 λεπτά και ήταν 61 μαζί με τίτλους αρχής και τέλους πάντως τι να σου πω 1-2 λεπτά να είχε παραπάνω τέτοια γκρίνια δεν θα είχαμε😂
Ελληνικά
1
0
0
36
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
@Eirin201 @IoannesE13376 Νομιζω ηταν 61 γιατι το προτελευταίο ηταν 58 οπότε συνολικα 119 δηλαδη σχεδον 2 ωρες
Ελληνικά
1
0
1
41
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
@Eirin201 Με αυτή που μου έκανε φροντηστηριο θα το κανω δεν θα το έκανα μόνη μου εννοείται ❤️🙏🥹
Ελληνικά
1
0
2
9
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
Λοιπον κοριτσαρες μου εγραψα 17,9 και ειμαι πολυ χαρουμενη με εχει ακουσει ολη η γειτονια🥳 Τώρα θα δούμε αν θα έχω περάσει (με τις περσινές βασεις έχω περασει) αλλά και να μην έχω περάσει εκεί που θέλω έχω plan B. Μου έφερε γούρι η σειραρα μάλλον ❤️ #giatirepateraplus
Ελληνικά
36
0
100
4.6K
EM99
EM99@Eirin201·
@Joanna1827053 Με προσοχή το μηχανογραφικό κάντο με κάποιον καθηγητή που ξέρει!!
Ελληνικά
1
0
2
10
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
@Eirin201 Θα δούμε τώρα που θα περάσω. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα σας πω όταν κάνω μηχανογραφικο
Ελληνικά
1
0
2
9