EM99

1.5K posts

EM99

EM99

@Eirin201

Katılım Ağustos 2021
10 Takip Edilen10 Takipçiler
EM99
EM99@Eirin201·
@s_christina__ Θα μας ευχαριστησει απλώς που υποστηρίξαμε την σειρά του και απλώς θα μας εξηγήσει από την δική του οπτική γωνια γιατί τελείωσε το φινάλε σε αυτό το σημείο!! Απαισιόδοξη φουλ εγω😂
Ελληνικά
0
0
3
62
christina
christina@s_christina__·
Σύμφωνα με το χθεσινό στορυ του σεν που είπε ότι θα τα πούμε όλα από βδομάδα όταν προβληθεί το επ … πιστεύω ότι θα μας ανακοινώσει κάτι .., δεν νομίζω ότι εννοούσε ότι ΔΕΝ θα υπάρξει 2η σεζόν … απλά ίσως ήθελα να σιγουρευτεί ; Δε ξέρω . Delulu #giatirepateraplus
Ελληνικά
4
0
7
256
EM99
EM99@Eirin201·
Κάναμε καθόλου parallel σκηνών ΜΒ στο νοσοκομείο επεισοδιου 26-42? Στο 26 μπουκάρε και την πήρε χωρίς να την ρωτήσει πώς είναι ενώ ήταν και χτυπημένη, και στο 42 την ρώτησε πώς ήταν,της είπε να κάτσουν μέχρι να αισθανθεί καλά και έδειξε ότι βγήκαν την επόμενη♥️#giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
6
124
EM99
EM99@Eirin201·
@LoukoumiMa94454 @IoannesE13376 Είμαι ρεαλιστρια😂😂 Και παίρνω πάντα το χειρότερο σενάριο ώστε 1ον να μην απογοητευτω και 2ον αν έρθει κάτι καλύτερο να χαρώ.. Έτσι είμαι σε κάθε φάση της ζωής μου😂
Ελληνικά
0
0
0
8
iliop_
iliop_@IoannesE13376·
Σας στα έλεγα εγώ ότι κάτι λείπει..... Πιάστηκε το χέρι μου να το εξηγώ... #giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
4
370
EM99
EM99@Eirin201·
@LoukoumiMa94454 @IoannesE13376 Ότι απλά θα δώσει μια εξήγηση για τον τρόπο που τελείωσε, δεν νομίζω ότι απλά θα προσθέσουν 4 λεπτά αυτό θα είχε γίνει από το plus εξ αρχής..
Ελληνικά
1
0
0
17
EM99
EM99@Eirin201·
@LoukoumiMa94454 @IoannesE13376 3 σειρές θα βγουν του χρόνου και έχουν ανακοινωθεί και ο ίδιος ο σεν έχει πει μόνο για 42 επεισόδια και 1 κύκλο!! Το κρίνο και αγκάθι που ήδη διαφημίζεται, το Ντέρτι που και αυτό διαφημίζεται και ένα άλλο σε σενάριο της Μαρίας Γεωργιάδου..
Ελληνικά
1
0
0
19
Maria Loukoumi
Maria Loukoumi@LoukoumiMa94454·
@Eirin201 @IoannesE13376 Εχει πει οτι σταματαει η σειρα? Εννοω με ανακοινωση καναλιου κανονικα,??
Ελληνικά
1
0
1
20
EM99
EM99@Eirin201·
@IoannesE13376 Βασικά είπε ότι θα τα πούμε όλα μετά το τέλος του επεισοδίου οπότε θα μας εξηγήσει την λογική του να σταματήσει σε εκείνο το σημείο, οι νέες σειρές που θα βγουν έχουν γίνει γνωστές όπως και αυτές που σταματάνε οπότε αν δεν είναι έξτρα κάνα 3λεπτο απλώς θα μας δώσει μια εξήγηση
Ελληνικά
1
0
0
25
iliop_
iliop_@IoannesE13376·
@Eirin201 Εγω πιστευω ή ειναι η τελευταία σκηνη που δεν εχουμε δει γιατι σε 4 λεπτα μπορουν να προβληθούν 4 με 6 σκηνες ή θα ανακοινώσει μια τηλεταινία ή extra επεισόδιο. 2η σεζον δεν θα το πάει πιστευω αν και θα ήθελα πολυ
Ελληνικά
1
0
2
33
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Ο ant1 ήδη είναι έτσι και λογικά όλοι θα μπουν στην έτοιμη πλατφόρμα του ant1 που λογικά θα αλλάξει και όνομα για να ταιριάζει και με τα 4 κανάλια. Ακούστηκε ότι η mini σειρά που ετοιμάζει ο Λαζόπουλος θα πάει απευθείας στην πλατφόρμα και μετά μπορεί να βγει στην tv
Ελληνικά
0
0
0
13
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
Αυτο με την κοινη πλατφόρμα δεν μου πολυαρεσε απο οταν πρωτοακουστηκε. Ποιος πληρωνει κι αλλες πλατφορμες τωρα; Δηλαδη δεν θα ειναι καθολου στα web των καναλιων; Θα πανε κατευθείαν σ αυτη την πλατφόρμα; Για το μονο λογο που με χαροποιεί αυτη η προοπτική ειναι μονο στην περίπτωση που ανέβουν και τα παλια επεισόδια απο το σοι αλλα απο την αλλη να θες να κανεις ενα edit για τη σειρα που σου αρεσει και να σου βγάζουν την πιστη διαγράφοντας τα για πνευματικα δικαιώματα κλπ
Ελληνικά
1
0
1
14
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Συμφωνώ σε αυτό, κοίτα έτσι και αλλιώς η τηλεόραση και η ζωντανή ροή πεθαίνει, από του χρόνου έτσι και αλλιώς όλα τα σήριαλ από mega-alpha-ant1-star θα είναι σε κοινή πλατφόρμα αν ήταν να γίνει 2η σεζόν θα είχε ανακοινωθεί. Ας δούμε τι έχει να μας πει την τρίτη
Ελληνικά
1
0
1
26
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
Ηταν εντελως netflixενιο φιναλε σεζον που σου εχουν ανακοινωσει ηδη απο την official σελιδα του στο Instagram οτι θα εχει δεύτερη σεζον αλλα θα βγει μετα απο 2-3 χρονια ετσι για να εισαι σε αγωνια ολο αυτον τον καιρο. Εγω θεωρω οτι δεν σηκωνει 2η σεζον γιατι θα ξεχειλωσει και περα απο το story της καθεδριας που κι αυτό ετσι κι ετσι δεν εχει κατι παραπανω να δωσει. Ωστοσο, μια τηλεταινία ή ενα ακομα επεισόδιο που εξηγεί καποια πράγματα το σηκωνει ανετα. Να δουμε το ship μας γονείς, να δουμε λιγο τη σχεση του Τσατσανη με τα παιδια του πριν πεθανει (παρολο που θα κλαψω αν γινει αυτο) και θα μπορούσε ειτε να ξεκιναει με γαμο Μαλεφα-Διαμαντω ειτε με τον Τσατσανη στο νοσοκομείο ή ακομα και με την αληθινή κηδεία του Τσατσανη. Οι περισσότερες ιστορίες βέβαια εκλεισαν και αν παμε να δουμε πως θα εξελιχθούν στο μέλλον θεωρω θα χαθει η δραση και θα καταντησει καθημερινο σαπουνακι ακομα κι αν ειναι για ενα επεισόδιο (εχεις ορεξη πχ να βλεπεις πως θα συνεχίσει η σχεση στο γνωστο τετραγωνο; Ή την πεθερα του Δακη; 😂) Αυτο που θα ηθελα να δω εσυω λιγο ομως ειναι τον Λευτερακη να κανει λιγο bonding με τους θειους του. Αυτο το παιδι ειχε σκηνες μεχρι και με τον Ορεστη αλλα οχι με τη Βιβη. Καναν bonding ολοι με ολους αλλα ενα bonding με Μιχαηλο και μικρο Λευτέρη δεν ειδαμε. Μεχρι και με την Πουλχερία εκανε bonding ο Μιχαηλος δηλαδη 😂😂
Ελληνικά
1
0
1
33
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Ναι ήταν φινάλε σεζόν και όχι φινάλε κανονικό η άντε να είχε 2-3 λεπτά αν τα έχουν γυρισμένα ας τα βάλουν τι είναι 2-3 λεπτά μωρέ?😂
Ελληνικά
1
0
1
41
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
Οτι και να ειναι απο εμας ευπρόσδεκτο μπας και κατανοήσουμε το μετέωρο φιναλε παρολο που μου αρεσε το κυκλικό σχήμα που ξεκινησε και το πρωτο και το τελευταίο επεισόδιο με την ιδια σκηνη και που τελείωσε και το πρωτο και το τελευταίο επεισόδιο με την ίδια φραση απλα αυτη τη φορά απο τον φωντα
Ελληνικά
1
0
2
36
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Εννοείται αλλά έτσι όπως το είπε ο σεν στο insta story εγώ το πήρα ότι μετά την προβολή την τρίτη θέλει να μας εξηγήσει την οπτική του για αυτό το απότομο τέλος αφού ξέρουμε ότι 2η σεζόν δεν θα έχει και ο Φώντας είπε "γιατί ρε πατέρα" στο τέλος όπως το είπε ο Ν στο 1 επεισόδιο
Ελληνικά
1
0
1
32
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
@Eirin201 @IoannesE13376 Ανετα, μακαρι να μας το κρατανε γθα εκπληξη μαζι με την προβολη στην tv. Μεσα σε 2 λεπτα και τι δεν γίνεται...
Ελληνικά
1
0
1
32
EM99
EM99@Eirin201·
@fiction_lover2 @IoannesE13376 Όταν τον ρώτησαν για το τελευταίο επεισόδιο τι διάρκεια θα έχει είπε 65 λεπτά και ήταν 61 μαζί με τίτλους αρχής και τέλους πάντως τι να σου πω 1-2 λεπτά να είχε παραπάνω τέτοια γκρίνια δεν θα είχαμε😂
Ελληνικά
1
0
0
36
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
@Eirin201 @IoannesE13376 Νομιζω ηταν 61 γιατι το προτελευταίο ηταν 58 οπότε συνολικα 119 δηλαδη σχεδον 2 ωρες
Ελληνικά
1
0
1
41
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
@Eirin201 Με αυτή που μου έκανε φροντηστηριο θα το κανω δεν θα το έκανα μόνη μου εννοείται ❤️🙏🥹
Ελληνικά
1
0
2
9
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
Λοιπον κοριτσαρες μου εγραψα 17,9 και ειμαι πολυ χαρουμενη με εχει ακουσει ολη η γειτονια🥳 Τώρα θα δούμε αν θα έχω περάσει (με τις περσινές βασεις έχω περασει) αλλά και να μην έχω περάσει εκεί που θέλω έχω plan B. Μου έφερε γούρι η σειραρα μάλλον ❤️ #giatirepateraplus
Ελληνικά
36
0
100
4.6K
EM99
EM99@Eirin201·
@Joanna1827053 Με προσοχή το μηχανογραφικό κάντο με κάποιον καθηγητή που ξέρει!!
Ελληνικά
1
0
2
10
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
@Eirin201 Θα δούμε τώρα που θα περάσω. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα σας πω όταν κάνω μηχανογραφικο
Ελληνικά
1
0
2
9
EM99
EM99@Eirin201·
@Joanna1827053 Τέλειααα ρε συ♥️ Περνάς άνετα αν όχι Αθήνα Θεσσαλονίκη σίγουρα!! Άντε τυχερή μια χαρα♥️
Ελληνικά
1
0
2
11
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
@Eirin201 Νομική θέλω και με περσινές βασεις βλέπω πως περνάω τώρα θα δούμε ❤️❤️❤️
Ελληνικά
1
0
2
16
EM99
EM99@Eirin201·
@Joanna1827053 Ποιες είναι οι επιλογές σου? Νομίζω περνάς σε ότι σχολή θες♥️
Ελληνικά
1
0
2
15
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
@Eirin201 Ευχαριστώ Ειρήνη ❤️❤️🙏🥹
Ελληνικά
1
0
2
84
EM99
EM99@Eirin201·
@ninalazi17 @SagPenny Το έχω δει φυσικά, έχεις δίκιο ο Σκάι ανταγωνιστικό κανάλι είναι!!
Ελληνικά
0
0
0
46
agninina
agninina@ninalazi17·
@Eirin201 @SagPenny Το αρνηθηκε ο ανδρης στο προσωπικό του τικτοκ. Το είπε ο ίδιος ο ανδρης Ας αφήσουμε λοιπόν το σκαι να λέει ότι θέλει ο σεναριογραφος ξέρει καλύτερα
Ελληνικά
2
0
2
72
♐ penny_sag♥🌧
Υπάρχει η αίσθηση του ανολοκλήρωτου γιατί έδωσε υπερβολική βάση στα ships. Στη μέση της χρονιάς βλέπαμε τρίγωνα & τετράγωνα.Χάθηκε πολύτιμος χρόνος & ξέφυγε από το βασικό story με αποτέλεσμα να μην κλείσουν όλες οι ιστορίες. #giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
23
1.9K
EM99 retweetledi
LilBee
LilBee@LAbeilleSauvage·
#giatirepateraplus #giatirepatera πάνω από ολα ομως η σειρά ήταν μια ΤΙΜΙΑ προσπάθεια, ο σεν σεβάστηκε το κοινό του και έκανε ότι καλύτερο μπορούσε δεδομένου καναλιού και προγραμματισμού & οι ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές! Ευχαριστούμε!
GIF
Ελληνικά
0
5
43
1.1K
EM99
EM99@Eirin201·
@TvSxoliasmoi Έχεις και εσύ τα δίκια σου😂
Ελληνικά
0
0
1
3
spyrosp
spyrosp@TvSxoliasmoi·
Φανς vs Αλέξανδρο για τη σκουληκαντέρα. #giatirepateraplus
ΤοΚάτμομπιλ@ToKatmobile

#giatirepateraplus τι κορίτσι άβγαλτο και αθώο μωρή 🐛 σιγά μην ήσουν κ του Παρθεναγωγείου, κοτζάμ μουλάρα ήσουν. έλα σε παρακαλώ που θα τη λυπηθούμε κιόλας τη λιμοκοντόρισα.

Ελληνικά
1
2
12
944