LUH
349 posts

LUH retweetet
LUH retweetet

Komplett sesong ryker altså på busshavari av egen supporterbuss. Den er grei!
Vi felles altså av våre egne. Som på banen og nå på veien. Men det stopper ikke stemninga på bussen av den grunn!
Her har vi proviant noen timer til, før avreise til puben i Drammen for å si det sånn!
Kim Underberg Rolund@KimRolund
Viking Away. Bokstavlig talt! Er ikke bare på banen det skorter om dagen!
Norsk
LUH retweetet















