MAF

322 posts

MAF banner
MAF

MAF

@Mats03F

Strømsgodset IF

Katılım Haziran 2019
373 Takip Edilen270 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
MAF
MAF@Mats03F·
Annandagsbandy👊🔥
IS
0
3
38
0
MAF retweetledi
Stig-André Lippert
Stig-André Lippert@paabortebane·
Noen fagmann på fotball blir jeg aldri. Ikke vil jeg være det heller. Fotball er ikke mitt fag, det er min lidenskap. Det som slår meg i vårsola på Marienlyst i dag, er at divisjon er ett fett når laget mitt spiller. Det som teller er å være på stadion og spille uten var⚽️
Stig-André Lippert tweet media
Norsk
0
6
77
3K
MAF
MAF@Mats03F·
@Rovic87 Ja, la oss bare overse det at ei falt om på tribunen. Skivebom.
Norsk
0
0
0
35
MAF retweetledi
Marcus Johansen Mehnert
Marcus Johansen Mehnert@marcusjmehnert·
I SIF har jeg fått lov til å være meg selv, spesielt gjennom fokuset på mental helse som har hjulpet mange. Det er derfor helt naturlig for meg å forlenge avtalen med tre nye år. Jeg ser veldig frem til å være med på å bygge oss opp igjen og slå tilbake med verdiene våre i bunn💙
Marcus Johansen Mehnert tweet media
Norsk
2
4
127
10.2K
MAF
MAF@Mats03F·
@pef_bam @enhalvliter Heldigvis ikke Drammenselva! Var ikke ælv her før kampen starta
Norsk
0
0
2
108
Bam
Bam@pef_bam·
@enhalvliter Strømmen går vel fra Mjøndalen og inn i Drammen? Ikke omvendt?
Norsk
1
0
1
490
martin
martin@enhalvliter·
Anbefaler alle innbyggere i 3050 å koke drikkevannet resten av jula. God andre juledag!🌲🎅
martin tweet media
Nedre Eiker, Norge 🇳🇴 Norsk
2
0
37
9.9K
MAF
MAF@Mats03F·
Herman Stengel på Hellbillies. SIF, kaosklubb med kultur!
Svenska
0
0
6
178
MAF retweetledi
Hogner
Hogner@HognerX·
ALLE norske fotballfans sa at omtrent akkurat dette ville bli skjebnen da Godset ansatte DEF på lang kontrakt. Nå må det seriøst komme inn en kultur der norske fotballedere også holdes ansvarlige for galskapen de påfører. Trenere kastes til stadighet,men styrer og ledere fredes.
Norsk
1
11
147
83.4K
MAF retweetledi
Han ene i adidas sko
Han ene i adidas sko@SverreBr·
5-0 på banen - Formel 1 og Stjernesludd av Kurt Nilsen på tribunen. RBK away.
Han ene i adidas sko tweet mediaHan ene i adidas sko tweet media
Norsk
8
1
87
14.1K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
The king is back😈 Årets siste match!🔵
øl entustiasten tweet media
Svenska
1
0
13
1.2K
MAF
MAF@Mats03F·
@ELidenskap Tar ikke folk med engelske lag i bioen seriøst
Norsk
0
0
12
688
Ekte Lidenskap
Ekte Lidenskap@ELidenskap·
Vi har ikke brydd oss om runde 3-4 i cupen på 120 år, men det er tydeligvis NÅ cupen er ødelagt. Er så lei dette maset. Norske supportere er en gjeng med femåringer som ikke har fått viljen sin.
Emil Almås@emalmas

Norgesmesterskapet i fotball for menn, er faktisk død og begravet! Dere klarte faen meg kunststykket å drepe en 120 år gammel tradisjon på under et halvt år, @nff_info👍🏼 Av alle dumme ting dere har gjort de siste årene, er denne kanskje det verste!

Norsk
10
0
54
32K
MAF retweetledi
Banden
Banden@9kBanden·
Krokodilletårer fra meg. Her fikk dere akkurat det dere stemte for TUIL
Banden tweet mediaBanden tweet media
Norsk
8
14
236
24K
MAF
MAF@Mats03F·
Dessverre ble det ingen match på undertegnede i dag, blytungt.. men for en jævla innsats av gjengen i Hamar, og ikke minst 3 poeng! Heia Sif!
Norsk
0
0
17
538
Kim Underberg Rolund
Kim Underberg Rolund@KimRolund·
GU-effekten for landslaget. Sendt busser til to landskamper. De reisende har fått servert rolige 14-1 i målforskjell. Norge 3-0 Italia Norge 11-1 Moldova
Norsk
2
0
20
3.9K
MAF
MAF@Mats03F·
Lenge siden ordentlige VAR-aksjoner nå.. Virker som NFF savner det, mtp at de gjør alt i sin kraft for å terge norske supportere på nytt. Mot kollektiv straff!
Norsk
0
0
31
2.3K