علـی غبیشاوی
8.5K posts


توی سه دقیقه استراحت Hydration Break وسط بازی، مداح این تجمع از ملت خواست بهجای فوتبال نگاه کردن، دعای فرج و یا زهرا و نعره حیدری بخونن! بعد بهشون گفت حالا به احترام محرم اگه باز هم گل زدیم، به جای دست زدن، یا حسین بگن. همون گل اول رو هم داور آفساید گرفت البته! 🤦


احترام القانون والمؤسسات لا يُقاس بالشعارات، بل بالممارسات. سيدنا الصدر مثال واضح..






من أجمل الأخبار اللي شفتها نجم مسلسل Breaking Bad و Better Call Saul ومؤدي شخصية (غاس فرينغ) الممثل جيانكارلو اسبوزيتو نطق الشهادتين وصلى بمقطع ظهر له أمس ! ماشاء الله تبارك الله، الله يثبته ❤️



آقایان حاضر در شعام، خاصتاً شما که نمایندگان و منصوبان رهبری در آن شورا هستید، شما «علی الاصول» باید نظرات رهبر را پیگیری کنید نه آنکه فقط یک نفر به مضامینی که رهبری «علی الاصول» با آن مخالف است رای مخالف بدهد!




اگر فکر کردید پلی بک فقط در کنسرت اتفاق میفته سخت در اشتباهید مجری این نمایش که ملاحظه میکنید محمدحسین حدادیان پسر سعید حدادیان هست اگه چندسال دیگه اینم هیات علمی و استاد دانشگاه شد تعجب نکنید! آقای امام حسین ما شرمنده شماییم...😔







