Ay🍋

5.6K posts

Ay🍋 banner
Ay🍋

Ay🍋

@aylimnon

geleneklerini reddedip moderniteye sahip cikan bir kadin Hacettepe-Beslenme ve Diyetetik👩🏻‍🎓

Miami Beach, FL Beigetreten Ocak 2014
176 Folgt96 Follower
Angehefteter Tweet
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
Ya of hayir ya yine personam degisti.Artik cottagecore country degilim, eclectic danish pastelim😔✋🏻
Türkçe
0
0
1
1.1K
Esoli 🇹🇷🍀
Esoli 🇹🇷🍀@E_diyor_ki·
Hayir ama insan kendi ismine bi bakar der "benim adim 4. demek ama kadin cocuguna guclu cevik anlamina gelen börübars ismini koymus" diye oz elestiri yapabilmeli mk Halk dilinde biz buna dön de götüne bak diyoruz 🙏🙏
Türkçe
1
0
83
2.5K
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
@sancarhan33 O kadar porno bagimlisi ki yuzune attirmanin normal oldugunu saniyor
Türkçe
1
0
1
590
rabianusret
rabianusret@notcutiebutpie·
@aylimnon @ZoryAbdu43049 Rabia tül Adeviyye den alınmış ismim büyük kadın evliyadır annem rüyasında görmüş bu ismi koyması söylenmiş ben de dördüncü kızım ismim benim için çok anlamlıdır yani rahat olun 🍃
Türkçe
1
0
0
36
rabianusret
rabianusret@notcutiebutpie·
isim koyma işinde zıvanadan çıktık iyice yok asyahun devleti orhun kitabeleri aw
rabianusret tweet mediarabianusret tweet media
Türkçe
387
83
9.1K
1.2M
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
@ZoryAbdu43049 @notcutiebutpie Anlamini ovmuyorum zaten cehalet evet ama niyet onemli.ismi "islami" olsun amaciyla koyulmus.yanlis mi yanlis,ama "dort numara olsun" niyetiyle koyulmamis
Türkçe
0
0
0
16
Eren
Eren@ZoryAbdu43049·
@aylimnon @notcutiebutpie Cehaletten dolayı sadece. Bu ismin İslam'la en ufak bir bağlantısı dahi yoktur. Rabia ismi İslamiyetten 1000 yil once bile koyulan isimdir. Bugun kendini gelistirmis Araplar bile bu ismi artik asagilayici oldugu icin koymazken cahil olan milletimiz koyuyor.
Türkçe
2
0
11
206
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
@E_diyor_ki Anlamamakta inat edicem diyosun yani."anlamina bakilmadan" koyulmus iki ad var onunde,hala anlam karsilastirmasi yapiyosun. Biri dinimizde var,islamiyette ornek birinin ismi diyerek onlara ozenmis,digeri de diziden duyup ozenmis.ikisi de ayni sey
Türkçe
1
0
0
12
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
@CaglaCaliskan @notcutiebutpie Ya sence ismini dorduncu anlaminda mi yokmuslar yoksa islamiyette taninmis bir isim oldugu icin o kisiden esinlenerek mi
Türkçe
0
0
0
144
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
@ZoryAbdu43049 @notcutiebutpie Ya sence ismini dorduncu anlaminda mi yokmuslar yoksa islamiyette taninmis bir isim oldugu icin o kisiden esinlenerek mi
Türkçe
2
0
1
275
Eren
Eren@ZoryAbdu43049·
@notcutiebutpie Araplar kendi kiz cocuklarina isim koymaya tenezzul etmedigi icin birinci,ikinci,ucuncu,dorduncu diye ayirirlar. Rabia ismi Arapca'da dorduncu manasina geliyor. Senin ismin boyle bir isim aq sence senin Turk isimlerini elestirme hakkin var mi?
Türkçe
6
16
1.6K
18.9K
ünsüzlerin tarotçusu keçi imaro
Sephora’ya kaş yaptırmaya gitmek enayilik midir? Çok pahalı ama mesela 3 ayda bir gidip düzelttirip sonra kendim çıkan yerleri falan yapsam kckwkdk
Türkçe
51
1
419
205.4K
irem
irem@yauabijimohoooo·
ajda şarkıya elbeğğğt diye girip göt salladığım şarkıyı türk sanat müziğine çevirdiği anda başa sardığım için şarkının sonunu bilmiyorum maalesef
Türkçe
97
29
4.5K
1.3M
Hindutva Knight
Hindutva Knight@HPhobiaWatch·
This is the most popular turkish delicacy eaten by upper Caste Askeri community Will you try this?
English
453
2.3K
11.1K
882.8K
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
Ay🍋 tweet mediaAy🍋 tweet media
ZXX
0
0
0
54
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
Odunlarda o kadar bocek durur ki odum bokuma girir hayatta gitmem oyle yerlere iyyy kusucam.derede de cesitli suluk salyangoz ne les ararsan var,tarim yaparsin da sabah uyaninca ektiklerini kimbilir hangi yer altinda yasayan hayvan kemirmis kacmis bosver yani modernite guzeldir
a 🇫🇲 💔@axpente

Kimseye hesap vermeden ormana gidip ağaçlardan kendime ev yapmanın, güzel bulduğum arazide tarım yapmanın, dere bulup balık avlamanın yasak olmadığı bir ülke var mı

Türkçe
0
0
0
38
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
@k1bra_ @boo6839 Annem terzi cocuklugumdan beri kumaslarla ic iceyim.lcw deki pamuk ve kaliteli bir markanin pamugu ayni olmuyor.
Türkçe
0
0
0
30
kübra
kübra@k1bra_·
@aylimnon @boo6839 sizi kumas icerigi okumaya davet ediyorum. icerigi temizse lcw’den de aliyorum sıkıntı yok
Türkçe
1
0
0
29
böcek
böcek@boo6839·
Belli bir yaştan sonra marka takıntısı olanların ezik ve aptal olduğunu düşünüyorum
Türkçe
3
0
7
4.1K
Ay🍋
Ay🍋@aylimnon·
@k1bra_ @boo6839 Kaliteli dedigin de zara ya sanki deri canta alabilecek millet
Türkçe
1
0
1
46
kübra
kübra@k1bra_·
@boo6839 olay sence marka mi cantanin kaliteli olmasindan ve dogal olarak uzun omurlu olmasindan bahsediyorum ne aptal asagilik kompleksi olan insanlarsiniz ya sanki marka belirtmisim geri kafali
Türkçe
1
0
0
73