Bravo Hotel Bravo

954 posts

Bravo Hotel Bravo banner
Bravo Hotel Bravo

Bravo Hotel Bravo

@b1371h

Beigetreten Temmuz 2015
86 Folgt16 Follower
Bravo Hotel Bravo
@yume_no_senshi زمانی تضعیف میشه که حتی یک موشک هم برای شلیک نداشته باشه. شما معنی تضعیف رو وارو فهمیدین.
فارسی
0
0
0
4
Fëanor
Fëanor@yume_no_senshi·
@b1371h من جایی گفتم بهتر دشه آیا که بخوام بعدا بفهمم بدتر شده؟ حکومت تضعیف شده در این جنگ این واقعیتیه که خیلی‌ها گویا چشمشون رو بهش بستن.
فارسی
1
0
0
45
Fëanor
Fëanor@yume_no_senshi·
آیا من تنها کسی هستم که فکر می‌کنه براندازی جمهوری اسلامی کودتا قالیباف بر تلی از ویرانه‌های سپاه ساده‌تر از براندازی جمهوری اسلامی خامنه‌ایه؟
Runner 🇮🇷@amiiirhosseein

چیزی که پذیرشش سخته اینه که اگه حملات اسفند رخ نمیداد و حتی موشعلی زنده بود ولی این سیرک توافق با آخوند و لغو تحریم رخ نمی داد ما خیلی به براندازی نزدیک تر می بودیم

فارسی
56
5
368
18.7K
Sir Alex
Sir Alex@SirAlex_r22·
@yaaghi_rebel ⚠️ یه واقعیت رو نمیشه انکار کرد. ایرانی‌های آمریکا از واقعیت و درد امروز ایران دورترن ایرانیهای اروپا درد غربت و دوری وطن رو عمیق‌تر میفهمن اما هیچ‌کدام به اندازه ایرانیِ داخل ایران هوشمند نیست و نبض جامعه رو نمیشناسه، بار این کشور روی دوش اونهاس. خط اصلی را همیشه از داخل بگیرید
فارسی
10
0
170
7.1K
Nazanin
Nazanin@yaaghi_rebel·
دوستان یه سوال دارم: الان همه دارن توییت میزنن که ایرانی های LA تیم ملا رو داشتن تشویق میکردن، یه سری هم میگن رستوران های تهران همه برای تماشای بازی پر بوده. الان کی واقعا مخالف ایناست جز من و بچه های توییتر؟ من اینجا مهمونی هم میرم همه طرفدار تیمن. واقعا گیج کنندست!!!
فارسی
223
27
1.5K
136.4K
Bravo Hotel Bravo
@khorsht63072 @Yvettecolber7 اونا هم بعد یه مدت عادت میکنن. همونطور که خونواده ندا آقاسلطان و سهراب و اعرابی اینکار رو کردن.
فارسی
1
0
1
15
درناز،کیرناز،عزرائیل سابق
#نظریه_نامحبوب اگه ج.ا پوست‌اندازی کنه نصف مردم ایران قبول میکنن و از خون جاویدنامان عبور میکنن
درناز،کیرناز،عزرائیل سابق@khorsht63072

مادرجنده گزارشگر داره میگه پرچم فیک شیروخورشید!!!!!! بعد توی سگزاده داری تیم ملی آخوند را تشویق میکنی؟ دارم دیوانه میشم🤯

فارسی
65
28
552
21.5K
Moein
Moein@moeinengineer·
زن و شوهرهایی که جدا پول درمیارن و روش احساس مالکیت میکنن رو درک نمیکنم. مگه تو یه خونه نیستن و هدفشون یکی نیست؟
فارسی
25
1
118
4.1K
مهندسِ چندشغله
یه دوستی دارم دو دهنه مغازه سر چراغ برق و جای خوبش از پدرش بهش ارث رسیده. مجموعه ماهی ۷۵۰ تومن کرایه میگیره. کارش چیه؟ هیچی. نشسته خونه میخوره میخوابه و همه اش سفره
فارسی
189
8
4.8K
191K
🌸گٌلی🌸
🌸گٌلی🌸@gil12gil12·
پسری که میبرتت شمال ولی بهت دست نمیزنه چیه؟؟؟
فارسی
440
2
357
68.2K
Bravo Hotel Bravo
@indigoosky @DahrafDaily دیت جای خجالت کشیدن نیست. میخوای با یارو آشنا بشی که ببینی مناسبه باهاش بری تو رابطه و حتی باهاش سکس کنی. بنابراین خجالت و تعارف و این ادابازیا رو باید کنار گذاشت و سعی کرد یه شناخت اولیه از طرف بدست آورد.
فارسی
0
0
4
168
دَهرف
دَهرف@DahrafDaily·
man to boy اگه برای اولین بار با یه دختری حرف میزنی، و اون ازت حتی‌۱ سوال هم نمیپرسه، یا درباره خودش حرفی نمیزنه، هرچه زودتر میز رو حساب کن و برو.
فارسی
57
28
2.8K
105.7K
Bravo Hotel Bravo
@arizona_qashqai اینها فوتبال رو یک ورزش کیشعر و کسل کننده نبدونن. ورزش اصلی‌شون کریکته.
فارسی
0
0
0
13
آریزونا قشقایی
آریزونا قشقایی@arizona_qashqai·
چین، هند و پاکستان روی هم ۳ میلیارد و خرده‌ای جمعیت دارن (نزدیک ۴۰ درصد دنیا!). بعد تو جام جهانی ۴۸ تیمی هیچکدوم نیستن! یعنی بین این همه آدم، ۳۳ نفر پیدا نشد بتونن درست به توپ لگد بزنن؟
فارسی
18
2
85
6.6K
Richard k
Richard k@KroshaniRi23006·
@yume_no_senshi ترامپ باهوش تر از اون چیزی هست که فکر میکنید
فارسی
3
0
1
671
Fëanor
Fëanor@yume_no_senshi·
خامنه‌ای در دو مورد حق داشت: - اینکه هیچ وقت نمیگذاشت قالیباف رییس‌جمهور بشه - اینکه میگفت ترامپ مردک یاوه‌گوعه
فارسی
62
171
8.5K
125.7K
Bravo Hotel Bravo
@iman1023 چی‌چی موکول شد به ۶۰ روز دیگه؟ تو همین یک هفته تا الان امارات نزدیک به ۱۳ میلیارد دلار براشون پول فرستاده. خوابید یا خودتون رو به خواب زدید؟ ابلهید یا بقیه رو ابله فرض کردید؟ تو این شرایط اگر حرف زدنتون کمکی نمیکنه سکوت کنید خواهشا. ما مردم دیگه روانی شدیم.
فارسی
2
0
1
254
Iman
Iman@iman1023·
من تفاهم نامه رو خوندم. من متن رو یه جور دیگه میفهمم. امریکا یک هدف فوری داشت و اون این بود که تنگه سریع باز بشه و قیمت نفت بیاد پایین. اون وعده های پر هزینه و غیر الزام اور مثل ازاد سازی منابع مالی، اجازه غنی سازی یا رفع تحریم ها موکل شده به ۶۰ روز دیگه! یانکی ها پدر سوخته اند.
فارسی
16
5
107
6.9K
Negeen
Negeen@Negeann·
@Shakoot02 کی گفته آخوند برنده شده؟ چرا روایت مورد علاقه‌ی رژیم رو تکرار می‌کنین؟
فارسی
4
1
14
1.5K
شاکوت
شاکوت@Shakoot02·
خدمت عزیزان پهلوی‌ستیز عرض کنم حالا که آخوندا برنده شدن، دیگه لازم نیست با پهلوی بجنگین. آخه اگر پهلوی برنده میشد استبداد میومد ولی الان آخوندای کت‌شلواری برنده شدن، از این به بعد فقط دموکراسی دموکراسی دموکراسی.
فارسی
62
608
6.9K
68.8K
Bravo Hotel Bravo
@shimash_sh خفه شید‌. دهن گشادتون رو ببندید. ریدم به دهن تمام شما رویافروش ها.
فارسی
0
0
1
79
پیاده
پیاده@manmmdrzam·
من بستنی کیم ۵۰۰تومنی رو یادمه تو چی رو یادته؟
فارسی
1.3K
3
2K
159.6K
Bravo Hotel Bravo
Bravo Hotel Bravo@b1371h·
@Realneo101 دیگه که برای من نجوشه میخوام سرِ سگ توش بجوشه. منظورم رو رسوندم کاملا.
فارسی
0
0
0
4
Neo
Neo@Realneo101·
یادتان نرود... چه مذاکره کنند چه نکنند، چه توافق شود چه نشود، چه بمباران شوند چه نشوند، جمهوری اسلامی سقوط می‌کند. ملت ایران پیروز خواهد شد.
فارسی
432
1.8K
14.4K
91.4K
Bravo Hotel Bravo
Bravo Hotel Bravo@b1371h·
@HLivermoer بله ولی راند سوم میره تا حدود ۱۲-۱۰ سال دیگه و یه نسل دبگه هم سوخت.
فارسی
0
0
0
182
hussien livermoer
hussien livermoer@HLivermoer·
بنظرم حتی اگر این توافق هم امضا بشه بازم راند سوم جنگ قطعی است و ج.ا از آن گریزی ندارد مگر تسلیم بی‌قید و شرط آمریکا شود.
hussien livermoer tweet media
فارسی
16
10
355
12K
Bravo Hotel Bravo
Bravo Hotel Bravo@b1371h·
@DNA_shadowx خودت رو گول نزن برادر. ۶ میلیارد دلار رو جیرینگی گذاشتن تو هواپیما فرستادن برای ج.ا. بعدم همه شون تکذیب میکنن. تموم شد آقا جون. غرب هم جلوی اینا تسلیم شد.
فارسی
2
0
2
418
عامل ناشناس
عامل ناشناس@DNA_shadowx·
سنتکام از خاورمیانه نخواهد رفت اسراییل از جنوب لبنان عقب نشینی نخواهد کرد پولی حتی یک دلار آزاد نخواهد شد «مگر ۳ میلیارد تراستی خصوصی در امارات و ۳ میلیارد از قطر بصورت وام نه آزادسازی بعد از انجام تعهدات» صنایع اتمی بر چیده خواهد شد خسارت اعراب باید داده بشه هرمز باز میشود بازرسان در طول ۶۰ روز اورانیوم ها را پیدا و رقیق و باید به امریکا ارسال بشود حالا خودتان حساب کنید، کم و کیف تفاهم و پیروزی جمهوری اسلامی را بر امریکا و اسراییل
فارسی
215
606
5.8K
212.4K
Bravo Hotel Bravo
Bravo Hotel Bravo@b1371h·
@sheenabad2022 @618340878175g برای همین هست که حق مرگ خودخواسته (اُتانازی) باید قانونی بشه درهمه جای دنیا. آدم تولدش دست خودش نیست، ولی مردنش باید دست خودش باشه.
فارسی
1
0
5
44
sheen
sheen@sheenabad2022·
@618340878175g خسته از مسئولیت شدن. پنجاه به بعد که آدم میفته توی سرازیری کسی نیس مراقبت کنه. برادرم به تجرد قطعی رسیده و از الان خواهر برادران تب کردن که فردا روزی که دکتر دوا و آب و غذا لازم شد هیشکی زیر بار نمیره. اصلا خیلی ازدواج ها دلیلش همین بوده که از سر خودشون وا کنن
فارسی
2
0
13
820
.
.@618340878175g·
در بیشتر موارد شما به تخم پدرمادرتون هم نیستید اصرار میکنن ازدواج کنید که سرشون تو فامیل و دروهمسایه بلند باشه وگرنه اصلا گوشه جوب بیفتید هم مهم نیست مهم اینه سروسامون گرفتید
فارسی
29
48
1.3K
27.6K
بازنده
بازنده@baazande·
@618340878175g من گفتم اگه طلاق بگیرم حاضرین مهریه رو پرداخت کنین؟ اول یه سکوتی حاکم میشه بعد مِن‌مِن میکنن بعد میگن اگه از خانواده خوبی دختر بگیری کار به اونجا نمیکشه
فارسی
4
0
40
1.5K
Bravo Hotel Bravo
Bravo Hotel Bravo@b1371h·
@imarhaz__ دوست داشتن مطرح نیست خانم! شغل دوم رو که از سر نیل و رغبت انتخاب نمی‌کنیم؛ بلکه از سر عجز و استیصال و بخاطر کسب درآمد بیشتر برای بقا در این جامعه درب و داغون انتخاب میکنیم. بنابراین باید یه مهارت پولساز باشه‌. حالا هرچی!
فارسی
1
0
1
163
Zahra
Zahra@imarhaz__·
کارمندم و میخوام شغل دومی رو شروع کنم ولی نمیدونممم چیییی، حتی نمیدونم چی دوس دارم🚶🏻‍♀️
فارسی
42
1
101
8.7K