Yvette colbert
3.6K posts


@genci_pir فارس محارمزاده همیشه خودش را قوی خاصی فرض میکند.
فارسی

@MappeurNational @Muhamadkhosravi @SamanJYK and how you shameless you are! killinf even acknoledged number of people only in two days is a massacre
English

@Yvettecolber7 @Muhamadkhosravi @SamanJYK Où et quand ont-ils fourni cette statistique?
Les autorités iraniennes ont reconnu 3 117 décès et environ 3 000 blessés dans tout le pays.
Le total des images, géo-localisations, et témoignages venant de morgues, cimetières et d'hôpitaux d’Iran révèlent pas plus de 8000 morts.
Français

نسل دوم، سوم LAایها مدرسه و دانشگاه که میرن طبیعتا چپ میشن و یه گونه خطرناکی. چون سمپاتی با ایرانیا که ندارن (کلش یه استفاده هویتیه) یه بیرحمی آمریکاییای هم توشون هست که مثلا باهاش بحث کنی اول چهل هزارتا کشته رو منکر میشه بعدش میگه خب همه کشورا میکشن.
Venus ونوس@cageofmirrrors
Great game! Go team Melli 🥰❤️🇮🇷
فارسی

@MappeurNational @Muhamadkhosravi @SamanJYK Do you expect telling the truth from Iranian Authoroties?? my cousin was shot and dead and his name is not said anywhere, when his father saw his corpse , a number of 12327 was attached to his hand. only in Tehran!
English

@spinozist_sp راه حل انحرافی ندین. مشکل خود شخص شاهزاده حقه باز و خائن به پادشاهیه.
اگر جرات انتقاد از مشکل اصلی رو ندارید، بهتره راه حل اشتباهی ندید.
تنها راه احتمالی ما، عزل شاهزاده خائن از ولیعهدی و سپردن پادشاهی به وارث بعدی پهلویه.
فارسی

@amirmoghadam_ir مقدم کیرفیس چه حسی داری با زیر صد تا ویو و صفر تا لایک :)))
فارسی

@smartzone_seo @l3v1at4an shut the fuck up you bastard. No one is armed in Iran and your beloved IRGC terroridt shot people in the head and killed even 2 year old babies. So shut the fuck up you terrorist supporter. From inside Iran I tell you most of us Iranians support Pahlavi
English

@UomoMees @daimond_rain اسراییل توان بر هم زدن این معادله رو داره .
فارسی

@daimond_rain در گزینه یک هم باید در رابطه با آمریکا و اسرائیل شل کند تا تفاهم نیم بند حاصل شود، مگر اینکه آمریکا وا بدهد. گزینه دوم میشود رابطه با آمریکا منهای اسرائیل.
فارسی

جا در سوئیس به دنبال سه سناریو است؛
اولی حصول یک توافق نیمبند و دور شدن سایه جنگ تا پایان دوره ترامپ که سناریو مطلوب رژیم است. دوم تغییر وضعیت فعلی و کنار گذاشتن جدل الهیاتی با آمریکا و تغییر ایدئولوژی ستیز به بهبود رابطه با آمریکا و تقابل سرد با اسرائیل. چون هویت جا هنوز به منازعه با اسرائیل وابسته است. آمریکا هم این سیگنال تنها بودن را به اسرائیل داده. بازگشایی سفارت آمریکا در تهران، به منزله ممکن شدن این سناریو است. سناریو سوم وقتکشی رژیم است. جا خوب میداند که دسترسی به صلح پایدار ناممکن است، پس در تحویل اورانیوم، زمان را تلف میکند. آن وقت باید دید آمریکا کرهشمالی و پاکستان دیگری را تحمل میکند؟

فارسی

@Masoudi1997 چرند نگو لطفا. ۸۸ هیچ بویی از براندازی نبرده بود ، اولین جرقه های براندازی از ۹۶ و با شعارهای نفی توام اصلاح طلبی و اصول گرایی همراه شد. اره راهش حتما اینه که بریم به پلشتی مثل پزشکیان رای بدیم 🤡🤡
فارسی

@Yvettecolber7 دوست عزیز که نمیشناسمت من تو هیچ انتخاباتی شرکت نکردم البته یادم هست جو اون زمان رو، گفتمان براندازی در سطح ملی از ۸۸ بود سال ۹۸ جدیتش بیشتر شد، حالا بین ۶۵-۷۰ اختلاف زیاد نیست کما اینکه از ماجرای مهسا هم نزدیک ۴ سال میگذره،زمان به کسی رحم نمیکنه من میگم اینطوری نمیشه نتیجه گرفت.
فارسی

@MappeurNational @Muhamadkhosravi @SamanJYK خود رژیم میگه ۳۱۷۰ نفر کشته توی کونی میای میگی ۲۰۰۰ نفر ، همون حدود ۳۰۰۰ نفر هم برای دو تا ۴ ساعت که مردم اعتراض کردن یک فاجعه ست ، حرامزاده های کیر اخوند لیس
فارسی

@Yvettecolber7 @Muhamadkhosravi @SamanJYK Le total des morgues de Kahrizak depuis le 6 Janvier ne dépasse même pas les 2000 morts.
Français

@b1371h @khorsht63072 ببین عزیز من که نگفتم کار خوبی میکنن. من کلیت جامعه رو گفتم که عافیت طلبه. شخصا تا ابد داغدار دی ماه ۱۴۰۴ م و هنوز فقط یاد چیزهایی که تو خیابان دیدم میفتم به هق هق میفتم
فارسی

@khorsht63072 @Yvettecolber7 اونا هم بعد یه مدت عادت میکنن. همونطور که خونواده ندا آقاسلطان و سهراب و اعرابی اینکار رو کردن.
فارسی

#نظریه_نامحبوب
اگه ج.ا پوستاندازی کنه نصف مردم ایران قبول میکنن و از خون جاویدنامان عبور میکنن
درناز،کیرناز،عزرائیل سابق@khorsht63072
مادرجنده گزارشگر داره میگه پرچم فیک شیروخورشید!!!!!! بعد توی سگزاده داری تیم ملی آخوند را تشویق میکنی؟ دارم دیوانه میشم🤯
فارسی

@Muhamadkhosravi @SamanJYK بابا خفه شو در دهنتو ببند. ماهایی که دوست و فامیل از دست دادیم و اون حجم از کیسه مشکی دیدیم فقط با هر کامیون میریختن تو کهریزک، فقط میتونیم به کص ننه اینایی که میگن سه هزار تا کشته شده بخندیم.
فارسی

@SamanJYK خب مشکل تو چیه؟ 40هزار توهم بود 3هزار بشدت زیاده بشددددت احمقا بفهمید جون ی انسانم ارزشمنده شما با تعداد مسخره دادن تون گند زدید
بعدش با وطن فروشی ریدید حالام نمیتونید جمعش کنید
بمیرید از این ننگ کم کاری کردید
فارسی

@khorsht63072 @vahidlazio برای کسایی که رفتن تظاخرات عادی نمیشه. اونایی که میان کامنت میذارن از اولم اصلاحات چی بودن برانداز تبودن
فارسی

@yaaghi_rebel بابا بپذیرید این سیاست غلطی بود که بیاین گیر بدین تیم ملی. ما بک همسابه داشتیم دی ماه هم بیرون رفتن هم هر شب شعار میدادن دیشب صدای جیغشون بلند بود
فارسی

ulan siz gidin prens dediğiniz maymunun karısını pornocu Tam morli nin altından çıkarın,
gebermiş liderinizin leşi 4 aydır derin dondurucuda, daha onu gömemediniz gidin onu gömün ölüsünü dirisini s...ktiklerim, iki günlüğüne bırakın Türklerin şeyini


sina 🇮🇷@1946sina
اینا از کجا فهمیدن ترکا خرن؟
Türkçe

@mollah ایرانیهای خارج یه مشکلی که دارن اینه که غرب ستیز میشن به خاطر برخوردهای جامعه غربی، یه دوستی دارم مبگه اینجا اگه پروفایلم بذارم جزایر سه گانه ایران دهنم سرویس میشه
فارسی

@amirmoghadam_ir مقدم بعد از این که صنار سه شاهی از باقر بهش ماسیده ، ارباب های اسهال طلبت اگه میدونستن این قدر ارزونی زودتر جلوت استخون مینداختن این قدر واق واق نکنی کیرفیس
فارسی

فرقه شیاد و فاسد رضا پهلوی بعد از بارها گدایی بمباران ایران، حالا تخته گاز بسمت شناخته شدن بعنوان یک گروهک تروریستی حرکت میکند!
صرفنظر از حماقت و خالیبندیهای نهفته در این حرفها که فقط ابزار و توجیه سرکوب به دست جمهوری اسلامی میدهد، پهلوی چی ها خود را درست در مقابل تصویری که قبلا و تا قبل دیماه از خود ارائه میدادند و با آن حمایت گرفتند تعریف کردهاند و بسمت حذف نهایی به ننگ و خیانت، در زبالهدانی تاریخ میتازند!
پایان غمانگیز جریانی که تبدیل به فرقه شد و حالا به دنبال ایرانستیزی و تجزیه و جنگ داخلی و اویزان کردن تک تک مخالفان پهلوی به تک تک درختان پهلوی از ماتحت و لیبیسازی از ایران هستند!
فرقهای که تا همینجا هم یک #سینما_رکس بنام خودشان ثبت کردند! و خروجی همه رفتارشان بنفع جمهوری اسلامی تمام شده!
{تکرار میکنم} بله! ریزشی که رضا پهلوی اعلام کرد دروغ بود، کیوآرکد دروغ بود، ادعای "ساختار سرکوب فرو ریخته فتح کنید" دروغ بود، خودشان هم اعتراف کردند توان کار تشکیلاتی در داخل ندارند و هیچکاری نمیتوانند در داخل بکنند! ارتباطشان با ترامپ هم دروغ بود! کاملا اگاهانه و پروژهای هم دروغ گفتند! لذا، ۱۸ و ۱۹ دی، #سینما_رکس رضا پهلوی بود، حتی کثیفتر، جنایتکارانهتر، زشتتر....




فارسی

@khorsht63072 متاسفانه مردم فراموش میکنن هر چند ... این تروما تا مدت ها میمونه با مردم.و اینها هم نمیتونن چیزی رو درست کنند
فارسی

@Tugrulthegreath @igzebed personally I respect Ataturk and he was close friend of Reza Shah Pahlavi, but your today politicians are helping Islamic regime that killed more than 40000 innocent people only in two days...
English

@Yvettecolber7 @igzebed Erdoğan destekçisi değilim, ama siz de demokrasiyle yönetilmeyi deneyin ki diğer ülkeler için işlerinize bu kadar karışmasın..molla gitse ne olacak başınıza ya şah geliyor ya molla,Atatürk gibi bir adam çıkartmanız lazım..
Türkçe

Ülkenizdeki çağ dışı rejimden bizim ülkeye kaçan insanlarsınız. Ayrıca binlerce yıldır Türkler tarafından yönetildiniz. Aşağılık kompleksinizi nefret olarak tanımlıyorsunuz sadece.
MAMAD DAVAR/ممد داور@mamadbataa
این نفرت جهانی از ترکیه رو بسیار میپسندم👏🏻
Türkçe

@Tugrulthegreath @igzebed do not teach me what democracy is, that is worldcup and every body trolls other teams, it is not other countries affairs, and what your democracy is while you are always interfering in other countries and claim their cultural and historical inheritance?
English






