Yvette colbert

3.6K posts

Yvette colbert

Yvette colbert

@Yvettecolber7

Katılım Kasım 2022
254 Takip Edilen120 Takipçiler
Gencî pîr..
Gencî pîr..@genci_pir·
واقعاً در عجبم #ایرانی حتی وجود بازیکنان رنگین پوست در کشورهای اروپایی را به سخره می‌گیرند.
فارسی
6
0
47
1.8K
Saman
Saman@SamanJYK·
نسل دوم، سوم LAای‌ها مدرسه و دانشگاه که میرن طبیعتا چپ میشن و یه گونه خطرناکی. چون سمپاتی با ایرانیا که ندارن (کلش یه استفاده هویتیه) یه بی‌رحمی آمریکایی‌ای هم توشون هست که مثلا باهاش بحث کنی اول چهل هزارتا کشته رو‌ منکر میشه بعدش میگه خب همه کشورا میکشن.
Venus ونوس@cageofmirrrors

Great game! Go team Melli 🥰❤️🇮🇷

فارسی
133
161
4.6K
103.9K
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@MappeurNational @Muhamadkhosravi @SamanJYK Do you expect telling the truth from Iranian Authoroties?? my cousin was shot and dead and his name is not said anywhere, when his father saw his corpse , a number of 12327 was attached to his hand. only in Tehran!
English
0
0
0
1
Diba
Diba@UTI90lRPll·
@spinozist_sp راه حل انحرافی ندین. مشکل خود شخص شاهزاده حقه باز و خائن به پادشاهیه. اگر جرات انتقاد از مشکل اصلی رو ندارید، بهتره راه حل اشتباهی ندید. تنها راه احتمالی ما، عزل شاهزاده خائن از ولیعهدی و سپردن پادشاهی به وارث بعدی پهلویه.
فارسی
0
3
18
136
مهرداد
مهرداد@spinozist_sp·
اگر یک درصد هنوز شانس داریم که نظام پادشاهی مشروطه بازگردد و انقلاب ۵۷ شکست بخورد، ایستادن جلوی حلقه فاسد و ناکارآمد و کودن تیم شاهزاده است. اما انقدر شما مشاوران و نزدیکان شاهزاده و هر فعال سیاسی مورد تایید او را کنسل کردید که او اینبار مصمم است که جلوی آن را بگیرد.⬇️
فارسی
4
5
13
635
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@amirmoghadam_ir مقدم کیرفیس چه حسی داری با زیر صد تا ویو و صفر تا لایک :)))
فارسی
0
0
0
22
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@smartzone_seo @l3v1at4an shut the fuck up you bastard. No one is armed in Iran and your beloved IRGC terroridt shot people in the head and killed even 2 year old babies. So shut the fuck up you terrorist supporter. From inside Iran I tell you most of us Iranians support Pahlavi
English
0
0
0
7
Leviathan
Leviathan@l3v1at4an·
A female Persian dentist holding up the Iranian Sun & Lion flag in Toronto is confronted by known Jew hater Lily Musa & other terrorist sympathizers where she is berated with ad hominem attacks accusing her & all other Iranian in the diaspora of getting nose jobs.
English
203
410
2.7K
83.8K
Libertad 🜲
Libertad 🜲@UomoMees·
@daimond_rain در گزینه یک هم باید در رابطه با آمریکا و اسرائیل شل کند تا تفاهم نیم بند حاصل شود، مگر اینکه آمریکا وا بدهد. گزینه دوم می‌شود رابطه با آمریکا منهای اسرائیل.
فارسی
1
0
2
300
Libertad 🜲
Libertad 🜲@UomoMees·
ج‌ا در سوئیس به دنبال سه سناریو است؛ اولی حصول یک توافق نیم‌بند و دور شدن سایه جنگ تا پایان دوره ترامپ که سناریو مطلوب رژیم است. دوم تغییر وضعیت فعلی و کنار گذاشتن جدل الهیاتی با آمریکا و تغییر ایدئولوژی ستیز به بهبود رابطه با آمریکا و تقابل سرد با اسرائیل. چون هویت ج‌ا هنوز به منازعه با اسرائیل وابسته است. آمریکا هم این سیگنال تنها بودن را به اسرائیل داده. بازگشایی سفارت آمریکا در تهران، به منزله ممکن شدن این سناریو است. سناریو سوم وقت‌کشی رژیم است. ج‌ا خوب می‌داند که دسترسی به صلح پایدار ناممکن است، پس در تحویل اورانیوم، زمان را تلف می‌کند. آن وقت باید دید آمریکا کره‌شمالی و پاکستان دیگری را تحمل می‌کند؟
Libertad 🜲 tweet media
فارسی
7
11
218
5.8K
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@Masoudi1997 چرند نگو لطفا. ۸۸ هیچ بویی از براندازی نبرده بود ، اولین جرقه های براندازی از ۹۶ و با شعارهای نفی توام اصلاح طلبی و اصول گرایی همراه شد. اره راهش حتما اینه که بریم به پلشتی مثل پزشکیان رای بدیم 🤡🤡
فارسی
1
0
0
18
Masoud Khan
Masoud Khan@Masoudi1997·
@Yvettecolber7 دوست عزیز که نمیشناسمت من تو هیچ انتخاباتی شرکت نکردم البته یادم هست جو اون زمان رو، گفتمان براندازی در سطح ملی از ۸۸ بود سال ۹۸ جدیتش بیشتر شد، حالا بین ۶۵-۷۰ اختلاف زیاد نیست کما اینکه از ماجرای مهسا هم نزدیک ۴ سال میگذره،زمان به کسی رحم نمیکنه من میگم اینطوری نمیشه نتیجه گرفت.
فارسی
1
0
0
14
چَکُّشِ نیمه‌شب🇮🇷
تحلیلِ نهاییِ من: ببینید دوستان، باید با یک واقعیت کنار بیاید، دوره‌ی پهلوی بعد از محمدرضا، تمام شده! شاهنشاهیِ پهلوی رویایی بود که تمام شده. گمان می‌کنم اگر با این واقعیت کنار بیاییم، شاید بسیاری از مشکلات ما حل بشه. ما به تاریخ بدهکار نیستیم، به آینده بدهکاریم.
فارسی
37
24
342
14.3K
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@MappeurNational @Muhamadkhosravi @SamanJYK خود رژیم میگه ۳۱۷۰ نفر کشته توی کونی میای میگی ۲۰۰۰ نفر ، همون حدود ۳۰۰۰ نفر هم برای دو تا ۴ ساعت که مردم اعتراض کردن یک فاجعه ست ، حرامزاده های کیر اخوند لیس
فارسی
0
0
0
14
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@b1371h @khorsht63072 ببین عزیز من که نگفتم کار خوبی میکنن. من کلیت جامعه رو گفتم که عافیت طلبه. شخصا تا ابد داغدار دی ماه ۱۴۰۴ م و هنوز فقط یاد چیزهایی که تو خیابان دیدم میفتم به هق هق میفتم
فارسی
0
0
0
5
Bravo Hotel Bravo
Bravo Hotel Bravo@b1371h·
@khorsht63072 @Yvettecolber7 اونا هم بعد یه مدت عادت میکنن. همونطور که خونواده ندا آقاسلطان و سهراب و اعرابی اینکار رو کردن.
فارسی
1
0
1
12
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@Muhamadkhosravi @SamanJYK بابا خفه شو در دهنتو ببند. ماهایی که دوست و فامیل از دست دادیم و اون حجم از کیسه مشکی دیدیم فقط با هر کامیون میریختن تو کهریزک، فقط میتونیم به کص ننه اینایی که میگن سه هزار تا کشته شده بخندیم.
فارسی
1
0
2
39
Muhammad Khosravi
Muhammad Khosravi@Muhamadkhosravi·
@SamanJYK خب مشکل تو چیه؟ 40هزار توهم بود 3هزار بشدت زیاده بشددددت احمقا بفهمید جون ی انسانم ارزشمنده شما با تعداد مسخره دادن تون گند زدید بعدش با وطن فروشی ریدید حالام نمیتونید جمعش کنید بمیرید از این ننگ کم کاری کردید
فارسی
5
0
3
340
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@khorsht63072 @vahidlazio برای کسایی که رفتن تظاخرات عادی نمیشه. اونایی که میان کامنت میذارن از اولم اصلاحات چی بودن برانداز تبودن
فارسی
0
0
2
65
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@yaaghi_rebel بابا بپذیرید این سیاست غلطی بود که بیاین گیر بدین تیم ملی. ما بک همسابه داشتیم دی ماه هم بیرون رفتن هم هر شب شعار میدادن دیشب صدای جیغشون بلند بود
فارسی
0
0
0
40
Nazanin
Nazanin@yaaghi_rebel·
دوستان یه سوال دارم: الان همه دارن توییت میزنن که ایرانی های LA تیم ملا رو داشتن تشویق میکردن، یه سری هم میگن رستوران های تهران همه برای تماشای بازی پر بوده. الان کی واقعا مخالف ایناست جز من و بچه های توییتر؟ من اینجا مهمونی هم میرم همه طرفدار تیمن. واقعا گیج کنندست!!!
فارسی
211
27
1.5K
116.7K
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@mollah ایرانیهای خارج یه مشکلی که دارن اینه که غرب ستیز میشن به خاطر برخوردهای جامعه غربی، یه دوستی دارم مبگه اینجا اگه پروفایلم بذارم جزایر سه گانه ایران دهنم سرویس میشه
فارسی
0
0
1
19
Robert
Robert@mollah·
این مادرقحبه ها توی امریکا زندگی می کنند ولی عاشق فلان آخوندا هستند.
Robert tweet media
فارسی
114
217
5.1K
38K
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@amirmoghadam_ir مقدم بعد از این که صنار سه شاهی از باقر بهش ماسیده ، ارباب های اسهال طلبت اگه میدونستن این قدر ارزونی زودتر جلوت استخون مینداختن این قدر واق واق نکنی کیرفیس
فارسی
0
0
2
127
Amir Moghadam
Amir Moghadam@amirmoghadam_ir·
فرقه شیاد و فاسد رضا پهلوی بعد از بارها گدایی بمباران ایران، حالا تخته گاز بسمت شناخته شدن بعنوان یک گروهک‌ تروریستی حرکت میکند! صرفنظر از حماقت و خالی‌بندی‌های نهفته در این حرفها که فقط ابزار و توجیه سرکوب به دست جمهوری اسلامی میدهد، پهلوی چی ها خود را درست در مقابل تصویری که قبلا و تا قبل دی‌ماه از خود ارائه میدادند و با آن حمایت گرفتند تعریف کرده‌‌ا‌ند و بسمت حذف نهایی به ننگ و خیانت، در زباله‌دانی تاریخ می‌تازند! پایان غم‌انگیز جریانی که تبدیل به فرقه شد و حالا به دنبال ایران‌ستیزی و تجزیه و جنگ داخلی و اویزان کردن تک تک مخالفان پهلوی به تک تک درختان پهلوی از ماتحت و لیبی‌سازی از ایران هستند! فرقه‌ای که تا همینجا هم یک #سینما_رکس بنام خودشان ثبت کردند! و خروجی همه رفتارشان بنفع جمهوری اسلامی تمام شده! {تکرار میکنم} بله! ریزشی که رضا پهلوی اعلام کرد دروغ بود، کیو‌آرکد دروغ بود، ادعای "ساختار سرکوب فرو ریخته فتح کنید" دروغ بود، خودشان هم اعتراف کردند توان کار تشکیلاتی در داخل ندارند و هیچ‌کاری نمیتوانند در داخل بکنند! ارتباطشان با ترامپ هم دروغ بود! کاملا اگاهانه و پروژه‌ای هم دروغ گفتند! لذا، ۱۸ و ۱۹ دی، #سینما_رکس رضا پهلوی بود، حتی کثیف‌تر، جنایتکارانه‌تر، زشت‌تر....
Amir Moghadam tweet mediaAmir Moghadam tweet mediaAmir Moghadam tweet mediaAmir Moghadam tweet media
فارسی
5
3
17
1.8K
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@khorsht63072 متاسفانه مردم فراموش میکنن هر چند ... این تروما تا مدت ها میمونه با مردم.و اینها هم نمیتونن چیزی رو درست کنند
فارسی
0
0
2
18
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@Tugrulthegreath @igzebed personally I respect Ataturk and he was close friend of Reza Shah Pahlavi, but your today politicians are helping Islamic regime that killed more than 40000 innocent people only in two days...
English
1
0
0
65
T.Ç
T.Ç@Tugrulthegreath·
@Yvettecolber7 @igzebed Erdoğan destekçisi değilim, ama siz de demokrasiyle yönetilmeyi deneyin ki diğer ülkeler için işlerinize bu kadar karışmasın..molla gitse ne olacak başınıza ya şah geliyor ya molla,Atatürk gibi bir adam çıkartmanız lazım..
Türkçe
3
0
3
133
Yvette colbert
Yvette colbert@Yvettecolber7·
@Tugrulthegreath @igzebed do not teach me what democracy is, that is worldcup and every body trolls other teams, it is not other countries affairs, and what your democracy is while you are always interfering in other countries and claim their cultural and historical inheritance?
English
0
0
0
32