bumba
16.9K posts


ben ik nu lucky offf

helin@heeelliinn_
dus je zegt me the weeknd komt ams en kga er gwn nie bij kunnen zijn ☹️
Nederlands

@heeelliinn_ Dw Kanye gaat 14 jaar later terug komen and I will be there again
English

@basedbats pff nog eentje die ik heb gemist, doe je dit expres ??? 😭😭
Nederlands

@basedbats ja maar hij retired als “the weeknd” en gaat verder als abel 🥀
Nederlands






