helin
248 posts


ben ik nu lucky offf

helin@heeelliinn_
dus je zegt me the weeknd komt ams en kga er gwn nie bij kunnen zijn ☹️
Nederlands

@heeelliinn_ Backrooms is echt matig, gebeurd teveel en er is niet echt een duidelijk eind (wss part 2).
Nederlands

@heeelliinn_ @nisrine1911 Dit omg & als je nieuwe info hoort waardoor je het nog is helemaal opnieuw moet analyseren ..
Nederlands

@Hytbizi61koseye maar hoop dat er nog steeds een muur of paal is***
Nederlands

@heeelliinn_ Dit is nog lief want eig zeg je je mag gaan maar wel bij de gehandicapte. Ik ging er van uit dat ik niet meer kon
Nederlands

@Hytbizi61koseye dan moet ik het maar ownen zeker, hoop dat je bij de gehandicapte moet omdat je niet kan staan
Nederlands








