ستاعِش

382 posts

ستاعِش banner
ستاعِش

ستاعِش

@cinnamonkiddd

All this rage turns to swag

T Beigetreten Mart 2024
113 Folgt123 Follower
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
پسر خوشگله امروز چندین ساعت بچه بغلش بود، بردتش بیرون، باهاش بازی کرد، براش گل گرفت، همه چیزو با حوصله بهش توضیح میداد و حتی یک بارم اخم نکرد ?Chat did I win
فارسی
1
0
7
167
lily
lily@niiyyesh·
شب جالبی بود 😌✨
lily tweet medialily tweet medialily tweet medialily tweet media
فارسی
30
2
1.1K
36.6K
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
@AnnaMayne251d چون اکثرا فیلمشو دیدن و بنظرم فیلمش فاکدعاپه
فارسی
0
0
0
33
Anna(Liam's daughter)
Anna(Liam's daughter)@AnnaMayne251d·
چرا هیچکس از پرسی جکسون حرف نمیزنه؟ یعنی جدی هیچکی پرسی جکسون و مگنس چیس و کتابای ریک ریوردن رو نخونده؟ هنوز تا امروز آدما از هری پاتر حرف میزنن ولی من ندیدم کسی از پرسی جکسون بگه😭 واقعا میتونست همون قدر بزرگ باشه به نظرم فنا واقعا در این زمینه کم کاری کردن😭
فارسی
30
0
57
2.7K
Sonia
Sonia@theS0NIA·
@cinnamonkiddd وای واقعا خدا لعنتت کنه مرتیکه بیشعور
فارسی
1
0
1
282
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
یه سوال، شما دلتون برا اکس‌بست‌فرندتون تنگ میشه چیکار میکنید؟
فارسی
9
0
15
1.4K
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
@iiiyasi من اونم یادم میاد اما خوبیاش میچربه انگار
فارسی
0
0
0
37
🌞
🌞@iiiyasi·
@cinnamonkiddd یاد دورو بازیاش میوفتم و دلتنگیم برطرف میشه
فارسی
1
0
0
68
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
@ayieeeda واقعا سر افکنده شدن توسط رفیق is not for the weak
فارسی
0
0
1
7
دوبرمن کوآلا زاده🐨
@cinnamonkiddd یاد این میفتم که چیکار کرد جلو خانوادم شرمنده بشم اینقد تعریفشو کرده بودم که خود به خود دلتنگیه رفع میشه
فارسی
1
0
0
68
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
@cinnamonkiddd نه بعضیا انگار اکس‌بست‌فرند یا اکس‌کراش ندارن
فارسی
1
0
0
16
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
@selfintersected اره خب مگه از چیز دیگه ایم میشه بجاش استفاده کرد؟
فارسی
1
0
1
79
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
@cinnamonkiddd عه بالاخره یکی پیدا شد که از این عبارت استفاده کنه. از واژه‌ی اکس‌کراش هم استفاده میکنی؟
فارسی
1
0
0
123
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
@hedie_alimohmdi من ۶۵ رسیدم باتریم باد کرد LCD جدا شد هرچهههه سریعتر عوض کن
فارسی
1
0
0
286
کادو مادو🎁🇮🇷
کادو مادو🎁🇮🇷@hedie_alimohmdi·
دوستان تاکی بنظرتون میتونم باطریشو عوض نکنم البته لگ داره گوشیم اذیتم میکنه این موضوع😭😭😭😭😭
کادو مادو🎁🇮🇷 tweet media
فارسی
72
1
54
29.3K
ستاعِش retweetet
مهاجر روانی
مهاجر روانی@havenoideaidea·
تو اولد مانی نیستی کصکش، تو فقط تیشرتت رو کردی تو شلوار پارچه ای =)))
فارسی
71
162
10.6K
121.7K
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
روز دختر نبود ولی خب
ستاعِش tweet mediaستاعِش tweet media
فارسی
1
0
22
399
ستاعِش retweetet
آرمانشونم‏‎
کی اینجوریه وقتی توییت میزنه ؟؟
آرمانشونم‏‎ tweet media
فارسی
584
94
3.8K
81.5K
ستاعِش retweetet
سپی نینجا
سپی نینجا@itsepanta·
از رفتارای کوچیک دوروبریام برداشتای بزرگ میکنم، و این داره دیوونم میکنه
فارسی
4
148
1.2K
17.1K