ستاعِش
382 posts


@cinnamonkiddd یاد این میفتم که چیکار کرد جلو خانوادم شرمنده بشم اینقد تعریفشو کرده بودم که خود به خود دلتنگیه رفع میشه
فارسی


@cinnamonkiddd عه بالاخره یکی پیدا شد که از این عبارت استفاده کنه. از واژهی اکسکراش هم استفاده میکنی؟
فارسی


@hedie_alimohmdi من ۶۵ رسیدم باتریم باد کرد LCD جدا شد
هرچهههه سریعتر عوض کن
فارسی
ستاعِش retweetet
ستاعِش retweetet
ستاعِش retweetet



















