درگیرم
6.3K posts

درگیرم retweetet


پیشنهادتون چیه بجای Hetzner؟ ویپیاس برای دیپلوی اپلیکیشن میخوام. اروپا. ترجیحا سر تحریما و اینا نبندنمون، آیپیهاش نترکیده باشن بقول دوستمون.
شهروند درجه ۲@sinazlf
@_onmeut کار که میکنن.فقط یادت باشه آی پی های هتزنر ترکیده اکثرا
فارسی

@alihesami_dev من تجربه داشتم باهاشون تنها راه سریع ثبت شکایت در اینماد هست. برای من نتیجه داد
فارسی


تقریباً ۱.۵ سال کامل واسه شغل و اموزشام با ChatGPT کار کردم.
چند روزیه Claude و Perplexity رو شروع کردم. Perplexity هنوز برام پیچیدهست، ولی حس خوبی داره که درهای جدیدی باز میکنه.
شما با Claude یا Perplexity کار کردید؟ کدوم رو بیشتر میپسندید؟
#ClaudeAI #Perplexity #ChatGPT
فارسی

@Mikeadesigner به جای پاورپوینت یه صفحه وب تعاملی درست کن
Z.ai تو این مورد خیلی خوبه
فارسی
درگیرم retweetet

@itswinterwriter یه سرور بخر amnezia نصب کلا پنج دقیقه هم کار مداره.
Racknerd.com
فارسی















