دزدی به نام لایسنس مارکت
بیشتر از ۱ هفته هست که پول گرفته و اکانت گوگل درایو من رو تحویل نداده.
در ساعت کاری که زنگ میزنی پشتیبانی، تلفن گویا بهت میگه ساعت کاریمون تموم شده و از ۸ تا ۱۷ باید تماس بگیرید.
اینماد و شکایت قضایی کردم.
تعطیلتون میکنم.
تقریباً ۱.۵ سال کامل واسه شغل و اموزشام با ChatGPT کار کردم.
چند روزیه Claude و Perplexity رو شروع کردم. Perplexity هنوز برام پیچیدهست، ولی حس خوبی داره که درهای جدیدی باز میکنه.
شما با Claude یا Perplexity کار کردید؟ کدوم رو بیشتر میپسندید؟
#ClaudeAI#Perplexity#ChatGPT
تقریبا از پارسال برای پرزنت به جای پاورپوینت صفحه وب درست میکنم.
چیزی که جدیدا باهاش روبرو شدم سرتر بودن بی چون و چرای GLM هستش.
نمیدونم تو کدنویسی برای داده کاوی و ساخت داشبورد چه عملکردی داره
سلام بچه ها 🌸
من همچنان دنبال کار هستم 🥲🩷
من هانیهام، طراح UI/UX با 5 سال سابقه کار .
بعد از شروع جنگ شرایط سخت شد و شغلم رو از دست دادم. مدتیه دنبال کارم اما هنوز موفق نشدم.
اگر موقعیت کاری یا راهنماییای میشناسید، لطفاً بهم اطلاع بدید.
ممنون میشم ریتوییت کنید🥲🫶