سفید برفی

9K posts

سفید برفی banner
سفید برفی

سفید برفی

@la01lam

مشغولیات ذهنم^^

Beigetreten Ağustos 2021
400 Folgt480 Follower
Angehefteter Tweet
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
میدونید تراپی خوبه اما برید پیش دکتر روانپزشک حتما برید،دارو درمانی بهتره،برید لطفا،خواهش میکنم،به خودتون و زندگی فرصت بدید و ببینید اونقدی که گه هست گه نیست(قال َ سفید برفی😂😅) خلاصه یه بار امتحان کنید این یکی. و هم ،باشه؟🥹
فارسی
1
1
54
10K
Wave
Wave@Wave25334685309·
@la01lam من سوریه
فارسی
0
0
0
16
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
من فنلاندم، شما کجایید؟🥸
فارسی
56
0
47
2.8K
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
خواسته های ما زندگی نرمال بعضیاش🤣
فارسی
0
0
16
206
The Witch
The Witch@Dreamy_stars7·
@la01lam انگلیس هستم 🙂‍↔️🙂‍↔️
فارسی
3
0
2
104
ئارەش
ئارەش@arashxf0·
@la01lam از منظومه شمسی خارج شدم
فارسی
1
0
1
97
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam نوژان بود اگه اشتباه نگفته باشم اسمشو
فارسی
1
0
0
9
Dee
Dee@blackdee0·
شیرازیا یه دو تا کافه خوبی معرفی کنید؟؟
فارسی
3
0
10
423
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam حتما اومدم شیراز میرم یه جا دیگه هم گفتی اون سری واسه کروساناش اونم باید برم
فارسی
1
0
1
26
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
کاشکی دختر نبودم تو این خراب شده.
فارسی
0
0
3
123
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 افرین دقیقا، ولی ساعدی نیا برو شکلاتاشو امتحان کن حتما🥸
فارسی
1
0
0
15
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam والا ادم میره لذت ببره نه اینکه زجر بکشه ادایی ها هم بیشترشون چیز خوشمزه ندارن فقط چسی چسی چسی
فارسی
1
0
1
14
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@thatguyglorious کمالگرا( اصلا استفاده خوبی ازش ندارم)، خیلی فکر میکنم و تمام سناریوهای بدو ردیف میکنم.
فارسی
0
0
0
40
گِلوریِس‌مِس
گِلوریِس‌مِس@thatguyglorious·
بدترین ویژگی شما چیه؟ خودم صفر و صدی بودن
فارسی
41
3
61
3.8K
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 اره بابا نرو ادایی ها، من فقط گاهی با دوستم میرم که اون عکس بگیره وگرنه کافه ای که چیز درست و حسابی هم نداره چرا باید رفت اصلا!
فارسی
1
0
0
24
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam واس یه کافه اونجوری تو هم بچپی واقعا ارزش نداره. ار دکه mri تو چمران قهوه بگیرم بمیرم بهتر اونجا هست 😂😂
فارسی
1
0
1
24
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 عاااا اون خیلی شلوغه، و تنوع هم زیاد نیست ولی کیفیتشون بد نیست. بخاطر یه بی احترامی من دیگه نمیرم( سر حجاب)
فارسی
1
0
0
27
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam یه بار از جلو‌فورته رد شدم اینقدر تو هم چپیده بودن گفتم خدایی چه لذتی داره اخه
فارسی
1
0
1
20
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
کل تایم لاین اینستام شده اقای بادمجون و پرتقال و موز و خانم هلو و سیب زمینی و توت فرنگی.
فارسی
0
0
6
135
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 جدید میخوای ساعدی نیا ( شکلاتاش و سوهانشو خدایی دوست دارم😭) قدیمی؟ برو قدوسی شرقی هرکدوم میلت کشید پیاده شو برو داخلش🥸
فارسی
1
0
0
27
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam معرفی کن بلدش شیم
فارسی
1
0
0
20
سپهر خدابنده
فکر میکنی مهم‌ترین دلیل اضطراب در زندگی امروزت چیه؟
فارسی
189
1
168
17.6K
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam خوب
العربية
1
0
1
25