Sabitlenmiş Tweet
سفید برفی
9K posts


@thatguyglorious کمالگرا( اصلا استفاده خوبی ازش ندارم)، خیلی فکر میکنم و تمام سناریوهای بدو ردیف میکنم.
فارسی

@blackdee0 اره بابا نرو ادایی ها، من فقط گاهی با دوستم میرم که اون عکس بگیره وگرنه کافه ای که چیز درست و حسابی هم نداره چرا باید رفت اصلا!
فارسی

@blackdee0 عاااا اون خیلی شلوغه، و تنوع هم زیاد نیست ولی کیفیتشون بد نیست. بخاطر یه بی احترامی من دیگه نمیرم( سر حجاب)
فارسی

@blackdee0 جدید میخوای ساعدی نیا ( شکلاتاش و سوهانشو خدایی دوست دارم😭) قدیمی؟ برو قدوسی شرقی هرکدوم میلت کشید پیاده شو برو داخلش🥸
فارسی






