toska🪲

42.7K posts

toska🪲 banner
toska🪲

toska🪲

@limooT7

it’s 雨霖/yǔlín I study Chinese and I dream about eating breakfast when I’m going to sleep.

Beigetreten Temmuz 2021
745 Folgt1.1K Follower
toska🪲 retweetet
18♡
18♡@focusiriex·
18♡ tweet media18♡ tweet media
ZXX
35
5.5K
19.4K
121.7K
toska🪲 retweetet
coervogue
coervogue@eomcoertis·
HIS DIMPLES 🥺 #SEONGHYEON #성현
coervogue tweet mediacoervogue tweet media
English
2
158
769
6.2K
DanyTheBaddie
DanyTheBaddie@ValarMorghLOL·
اسم ماهیای عیدمونو گذاشته بودم یار و یاور امروز یاور مرد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭تف توصورتت اشغال الان یار بدون تو پیر بشه؟؟
فارسی
3
0
6
92
toska🪲
toska🪲@limooT7·
دلم میخواد شبای تابستونو زندگی کنم، حس میکنم تمام اتفاقات ویمزیکال و جادویی تو شبای تابستون میفتن، اهنگ گوش دادن با کسی که دوسش داری ولی نمیدونی دوستت داره یا نه، سیگار هندونه و انبه کشیدن، حرف زدن با یه ادم جدید، ازین کارا
فارسی
4
5
36
741
⊹𝘈𝘳𝘦𝘭𝘭𝘢 ⁹⁴
حس می‌کنم فراموشم کردید بیایید یکمم منو بوجی موجی کنید :(
فارسی
19
0
20
403
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@vamparn Thanks love that’s my new lease on life 💌💌💌💌💌💌
English
0
0
0
10
toska🪲
toska🪲@limooT7·
Joy کوچیک من در زندگی اینکه که وقتی یه فیلمی رو تموم میکنم ساعت ها ازش ادیت ببینم
فارسی
1
3
29
545
toska🪲 retweetet
𝕁𝕁
𝕁𝕁@jbr_19892·
Fuzzy cute moth ✨
𝕁𝕁 tweet media𝕁𝕁 tweet media
English
5
184
1.9K
19.7K
Merida.
Merida.@_Ayumu7·
@300moods ناخنامو این شکلی کنم یعنی؟
فارسی
1
0
1
25
.ᐟ ★
.ᐟ ★@300moods·
.ᐟ ★ tweet media
ZXX
26
1.8K
36.3K
373.8K
toska🪲
toska🪲@limooT7·
پریود هر بار تا دم مرگ میبرتم حس میکنم یه سرباز زخمی‌ام و بی وقفه خون‌ریزی میکنم ولی هیچ‌کاری از دستم برنمیاد و کسی هم اینو نمیبینه که مراقبم باشه
فارسی
1
0
11
162
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@nabiiicore اره واقعا همه چیز نیست ولی میتونم بگم یه فرصته؟ که تو باقی زندگیت پیش نمیاد به این صورت واقعا
فارسی
0
0
2
54
嘉美🪭
嘉美🪭@nabiiicore·
@limooT7 کنکور حالا شاید همه چیز نباشه ولی واقعا خیلی چیزاس
فارسی
1
0
0
92
toska🪲
toska🪲@limooT7·
به نظرم کسایی که میگن یه امتحان همه چیز نیست و زندگی فرصت‌های بیشتری بهت میده یه پلن دوم دارن که پول پایه و اساسشه، برای کسایی که تو شهرای کوچیک و تو خانواده‌‌های بسته زندگی میکنن گاهی‌اوقات درس تنها راه پیشرفت و ازادیشونه، لطفا اگه فرصتشو دارید مثل سگ درس بخونید پشیمون نمیشید
فارسی
8
5
87
1.5K
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@nanauoxo عزیزم نمیخواستم stressed out ات کنم :(( شرایط کنکور مخصوصا تو این کشور تخمی خیلی سخت
فارسی
1
0
0
42
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@vamparn Go kylie goooo منم فردا از بستر بیماری بلند میشم دوباره شروع
فارسی
1
0
0
81
toska🪲
toska🪲@limooT7·
هر بار که درس خوندم نتیجش رو گرفتم و به جای بهتری رسیدم و این تنها چیزیه که تو زندگیم pay off کرده
فارسی
0
0
11
120
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@Hliyos خیلی سخته پشت کنکور بودن ولی خوندن رشته‌ای که دوسش نداری یا قرار نیست اینده‌ای داشته باشه سخت تره ولی باید تمام تلاشتو بذاری، اگه میدونی همچین ادمی هستی بمون
فارسی
0
0
0
31
هلیا
هلیا@Hliyos·
کسایی که پشت کنکور موندید ایا پشیمون شدید یا سال دوم نتیجه بهتری داشت؟🫠 از تجربتون میگید
فارسی
114
1
166
17.2K