toska🪲

42.7K posts

toska🪲 banner
toska🪲

toska🪲

@limooT7

it’s 雨霖/yǔlín I study Chinese and I dream about eating breakfast when I’m going to sleep.

Katılım Temmuz 2021
744 Takip Edilen1.1K Takipçiler
toska🪲 retweetledi
18♡
18♡@focusiriex·
18♡ tweet media18♡ tweet media
ZXX
35
5.5K
19.4K
121.5K
toska🪲 retweetledi
coervogue
coervogue@eomcoertis·
HIS DIMPLES 🥺 #SEONGHYEON #성현
coervogue tweet mediacoervogue tweet media
English
2
146
723
5.7K
DanyTheBaddie
DanyTheBaddie@ValarMorghLOL·
اسم ماهیای عیدمونو گذاشته بودم یار و یاور امروز یاور مرد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭تف توصورتت اشغال الان یار بدون تو پیر بشه؟؟
فارسی
3
0
5
78
toska🪲
toska🪲@limooT7·
دلم میخواد شبای تابستونو زندگی کنم، حس میکنم تمام اتفاقات ویمزیکال و جادویی تو شبای تابستون میفتن، اهنگ گوش دادن با کسی که دوسش داری ولی نمیدونی دوستت داره یا نه، سیگار هندونه و انبه کشیدن، حرف زدن با یه ادم جدید، ازین کارا
فارسی
4
4
22
393
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@vamparn Thanks love that’s my new lease on life 💌💌💌💌💌💌
English
0
0
0
10
𝖲 𝖳 ⛧ R
𝖲 𝖳 ⛧ R@vamparn·
@limooT7 آخجون عاشقتم منم ماچ محکمت میکنم پس 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
فارسی
1
0
0
22
𝖲 𝖳 ⛧ R
𝖲 𝖳 ⛧ R@vamparn·
برای امروز بس واقعا اسلی کردم 🙏🏻 فردا دوباره
فارسی
3
0
14
215
toska🪲
toska🪲@limooT7·
Joy کوچیک من در زندگی اینکه که وقتی یه فیلمی رو تموم میکنم ساعت ها ازش ادیت ببینم
فارسی
1
3
29
538
toska🪲 retweetledi
𝕁𝕁
𝕁𝕁@jbr_19892·
Fuzzy cute moth ✨
𝕁𝕁 tweet media𝕁𝕁 tweet media
English
3
113
1.1K
10.6K
Merida.
Merida.@_Ayumu7·
@300moods ناخنامو این شکلی کنم یعنی؟
فارسی
0
0
0
24
.ᐟ ★
.ᐟ ★@300moods·
.ᐟ ★ tweet media
ZXX
18
1.4K
28.3K
279.9K
toska🪲
toska🪲@limooT7·
پریود هر بار تا دم مرگ میبرتم حس میکنم یه سرباز زخمی‌ام و بی وقفه خون‌ریزی میکنم ولی هیچ‌کاری از دستم برنمیاد و کسی هم اینو نمیبینه که مراقبم باشه
فارسی
1
0
8
128
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@nabiiicore اره واقعا همه چیز نیست ولی میتونم بگم یه فرصته؟ که تو باقی زندگیت پیش نمیاد به این صورت واقعا
فارسی
0
0
1
38
嘉美🪭
嘉美🪭@nabiiicore·
@limooT7 کنکور حالا شاید همه چیز نباشه ولی واقعا خیلی چیزاس
فارسی
1
0
0
72
toska🪲
toska🪲@limooT7·
به نظرم کسایی که میگن یه امتحان همه چیز نیست و زندگی فرصت‌های بیشتری بهت میده یه پلن دوم دارن که پول پایه و اساسشه، برای کسایی که تو شهرای کوچیک و تو خانواده‌‌های بسته زندگی میکنن گاهی‌اوقات درس تنها راه پیشرفت و ازادیشونه، لطفا اگه فرصتشو دارید مثل سگ درس بخونید پشیمون نمیشید
فارسی
8
3
62
979
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@nanauoxo عزیزم نمیخواستم stressed out ات کنم :(( شرایط کنکور مخصوصا تو این کشور تخمی خیلی سخت
فارسی
1
0
0
41
ستاره
ستاره@nanauoxo·
@limooT7 من هروقت استرس امتحانام رو داشتم مامانم میگفت امتحان همه چیز نیست و از اون طرف میگفت درس خوندن تنها راه رسیدن به هدفاته و من دقیقا یه چیزی بین این دوتا بزرگ شدم و دارم نابود میشم😭
فارسی
1
0
0
42
𝖲 𝖳 ⛧ R
𝖲 𝖳 ⛧ R@vamparn·
@limooT7 وای مرسی عشقم همه اینا بخاطر اون بوسیه که بهم دادی 😞💘💘💘
فارسی
1
0
0
14
toska🪲
toska🪲@limooT7·
هر بار که درس خوندم نتیجش رو گرفتم و به جای بهتری رسیدم و این تنها چیزیه که تو زندگیم pay off کرده
فارسی
0
0
9
101
toska🪲
toska🪲@limooT7·
@Hliyos خیلی سخته پشت کنکور بودن ولی خوندن رشته‌ای که دوسش نداری یا قرار نیست اینده‌ای داشته باشه سخت تره ولی باید تمام تلاشتو بذاری، اگه میدونی همچین ادمی هستی بمون
فارسی
0
0
0
28
هلیا
هلیا@Hliyos·
کسایی که پشت کنکور موندید ایا پشیمون شدید یا سال دوم نتیجه بهتری داشت؟🫠 از تجربتون میگید
فارسی
113
1
159
16.6K