serce🎗️ retweetet
serce🎗️
3.2K posts


@rainerwerner22 tam olarak napabiliyoruz mezun olunca,işsiz kalma riski yuksek mi?Ytü veya İtü cok fark eder mi 🥹🥹
Türkçe
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet

serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet

elemanı kim yiyor acaba kıskançlıktan öleceğiz
freyaa777@feyaa777
Ismi Ata,soyadi Yasat,30agustosta dogmus,sarisin,1.85 boyunda,sayisalci,muhendislik okuyo,basktci,gozleri ela,sportif vicuda sahip,djtl ayak izi safe,suana kadar hic bi olayi yok daha ne olsun hocam 24YILLIK BIRIKIMIMLE BU COCUKTAN OLUR DIYORUM👍 #daha17ㅤ
Türkçe
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet
serce🎗️ retweetet

@ravzcmrss kanka sorumlu olduğumuzu bende biliyorum. dershanede bile ea sınıflarına fen dersi vermezler. hocalara fen çalışıyorum diyince saçma bir şekilde de bana kızarlardı... eacıların nerdeyse hiçbiri fene çalışmaz... az kişi çalışır ki netlerden de belli...
Türkçe

77,25 TYT 40,25 AYT OBP 67
HAM SIRALAMAM KADAR GERİYE ATIYOR. 15 SORU MAT YAPMAK İÇİN GECEMİ GÜNDÜZ ETTİM. OBPSİ 95 OLAN ÇARPMAYI BİLMİYOR. ALANIM OLMAMASINA RAĞMEN OBP DENGELENSİN DİYE FEN ÇALIŞTIM. EĞİTİMDE EŞİTLİK İSTİYORUZ #OBPKaldırılsın



Abdullah Güner 🇹🇷@Abdullahguner06
Bugün ÖSYM ve MEB'e dava açtım. Konu: kolejlerde şişirilen notlar sebebi ile yks sınavında yapılan haksız sıralama
Türkçe



















