kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯

205 posts

kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯ banner
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯

kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯

@siss_kor

hukuka sevdalı kız

Katılım Kasım 2024
322 Takip Edilen178 Takipçiler
Cumhuriyetin sesi gazetesi
Cumhuriyetin sesi gazetesi@sesicumhuriyet·
#SONDAKİKA OBP ADALETSİZLİĞİNE DUR DEYİN❗️ YKS sınavında 'ki Diploma notu ADALETSİZLİĞİ ortada.
Cumhuriyetin sesi gazetesi tweet media
Türkçe
33
334
3.8K
62.5K
lemon⭐️
lemon⭐️@azromelanie·
@sesicumhuriyet bizim 11. sınıf mat sınavında ayt soruları soruluyordu aq özel okul burjuvasıyla yarışabilir miyim ben?
Türkçe
3
0
4
735
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
@sesicumhuriyet x.com/i/status/20698… bunun aynısı devlet okullarnda da yaşanıyor. bazı okullar kazzık gibi soruyor, bazıları da 2+2. en büyük kanıtı obpleri yüksek olupta 1 soru bile çözemeyen tanıdıklarm. okullar, öğrenclerin notu yüksek olsun okulun ismi çıksın diye sınavları kolay yapıyor!
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯@siss_kor

kuzenlerim obp 92, geçen sene tyt 1,5m sıralama, obp 96 say 500k sıralama. bir başka tanıdığım obp 95 çarpım tablosunu bilmiyor. arkadaşım obp 90 ve sınavda bir mat sorusu çözemiyor. birinin obp 97 ve bu yıl tytde uyudu 20 tane işaretledi. benim obp ise 67. netlerim daha iyi..

Türkçe
0
0
0
144
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
umarım ne demek istediğmi anlamışsınızdır. bunlara sınavlarda ne soruluyorlardı da obpler bu kadar yüksek? 2+2 mi soruyorlardı? obpsi 90 95 olan biri en az sınavda tyt 75 80 net yapabilir. ama onlar 40 net üstüne bile çıkamıyor. siz kazzık gibi sorularla 90 yapın, onlarda 2+2 ile
Türkçe
0
0
0
93
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
kuzenlerim obp 92, geçen sene tyt 1,5m sıralama, obp 96 say 500k sıralama. bir başka tanıdığım obp 95 çarpım tablosunu bilmiyor. arkadaşım obp 90 ve sınavda bir mat sorusu çözemiyor. birinin obp 97 ve bu yıl tytde uyudu 20 tane işaretledi. benim obp ise 67. netlerim daha iyi..
Türkçe
1
1
1
281
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
77,25 TYT 40,25 AYT OBP 67 HAM SIRALAMAM KADAR GERİYE ATIYOR. 15 SORU MAT YAPMAK İÇİN GECEMİ GÜNDÜZ ETTİM. OBPSİ 95 OLAN ÇARPMAYI BİLMİYOR. ALANIM OLMAMASINA RAĞMEN OBP DENGELENSİN DİYE FEN ÇALIŞTIM. EĞİTİMDE EŞİTLİK İSTİYORUZ #OBPKaldırılsın
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯ tweet mediakül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯ tweet mediakül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯ tweet media
Abdullah Güner 🇹🇷@Abdullahguner06

Bugün ÖSYM ve MEB'e dava açtım. Konu: kolejlerde şişirilen notlar sebebi ile yks sınavında yapılan haksız sıralama

Türkçe
24
10
279
35.9K
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
@cty_kyk sistem ve okul suçlu. öğretmen anlattığı dersin konusunu bilmiyor. biz napalım... kötü liseye gittim ve kendim çabalayıp netlerimi böyle yükselttim... hocalar anlattığı konuyu bilmez, ders anlatmayı bilmez, sınavı da kazık gibi sorarlar. tanıdığım biri çarpmayı bilmiyor obp 95?
Türkçe
0
0
0
61
ctykk
ctykk@cty_kyk·
@siss_kor lise hayatımın bi bölümü devletteydi devletten ayrıldığımda obp 93 yakını bir şeydi sabaha kadar çalışıp obp kastım 9-10 . sınıfta yatmasaydın en kötü 80 yapsaydın sisteme suç atmak yetine
Türkçe
1
0
1
73
zeku
zeku@ZekuCk2·
Kuzenimin hepsi zengin olduğu için bana verdi satıyorum tane 100 her branş var 345 ea all star seti de var say ea karışık her şey Tyt Ayt 100 tanesi indirim isteyeni sikerim siz bana yorumdan sorun ne lazımsa
zeku tweet mediazeku tweet mediazeku tweet mediazeku tweet media
Türkçe
15
2
20
6.9K
Fe²⁺
Fe²⁺@greatother·
@tepewantsyou Cok gec kalmissin moruk herkes 8 yasinda baslayip 12 yasinda hayata atiliyor sen 20 yasinda hala sinavlarla ugrasicaksin
Türkçe
1
0
3
171
demirtepe
demirtepe@tepewantsyou·
17 yaş üniversiteye başlamak için geç mi? Kendimi çok geç kalmış hissediyorum.
Türkçe
5
0
18
2.1K
5elli5bes
5elli5bes@5elli5bes·
@siss_kor Çıkmışlar kolay kanka bu sene de tarihin en kolay sınavıydi haberin olsun👍 öyle bir sıralama yaptım diye bir iddiam yok siralamalar aciklandiginda burada olurum tekrardan
Türkçe
1
0
0
13
5elli5bes
5elli5bes@5elli5bes·
@siss_kor Valla bizim lisede cikmistan çok çok daha zor sorular soruluyordu, çıktık essek gibi yazılılara çalıştık obpmizi yukselttik geçtik.
Türkçe
1
0
0
12
5elli5bes
5elli5bes@5elli5bes·
@siss_kor Çıkmış sorular kolay oluyo kanka acik ve net sorular oluyor haberin olsun
Türkçe
1
0
0
14
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
@ravzcmrss bizde maalesef vermiyorlardı... kitap dağıtıyorlar ya hani, tyt fen bile vermemişlerdi... ben zorla almıştım. sayısalcılara ise tyt sos vermemişlerdi... benim gittiğim dershanenin sistemi çok kötüydü... asla bana bir artısı olmadı... gittiğime de pişman oldum
Türkçe
0
0
0
28
serce🎗️
serce🎗️@ravzcmrss·
@siss_kor bizimkiler veriyor,eada da duzgun sıralama isteyen kitle çalısıyor yani
Türkçe
1
0
0
24
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
@5elli5bes hocaların sorduğu sınavlar, evet haklısın. okul değiştirdim ve dönem ortalamam 91 oldu. demek ki sorulan sorularda bir şey var değil mi? bir yerde çıkmış sorular, bir yerde ise 2+2. sınav zorluğu farklı olduğu için obpm düşük oldu... ilk o okula gitseydim obp 95 olurdu
Türkçe
1
0
0
15
5elli5bes
5elli5bes@5elli5bes·
@siss_kor Yok kanka 67 obp yapmanın sebebi hocalar değil
Türkçe
1
0
0
14
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
@Borastern @nigtcall pandemide 2 yılı geçen birinin nasıl obpsi yüksek olsun? ders yok bir şey yok. nasıl yapsın soruları? asıl pandemide eğitim gören kişilerin obpsi baz alınmamalıydı. depremde aynı şekilde. biz ne zaman öleceğiz deprem mi olacak diye mi düşünelim yoksa sınavları mı?
Türkçe
0
0
0
73
alaBora🇹🇷🇩🇪
@nigtcall @siss_kor pandemide 2 yilin gectiyse obpn yuksek olmali bide hala sunu anlamadiniz merkezi sinav sistemli obp elbette daha iyi ve su an o uygulanmakta ne yazikki 2009lular ve onceki nesil bu obpden etkilendi ama artik simdikine nazaran daha adaletli bi sistem olacagi net
Türkçe
1
0
0
7
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
@5elli5bes kanka ben yazılılara çalışırdım. hocaların anlattığı şey ile sınavda sordukları şey gerçekten farklı olurdu. çıkmış soru sormuşlardı bi ara. üstüne mahalle lisesi, çokta iyi değil. eşşek gibi çalışırdık yine yapamazdık. sözlüye 50 de girerlerdi. derste saygısızlıkta yapmazdım...
Türkçe
1
0
0
13
5elli5bes
5elli5bes@5elli5bes·
@siss_kor Napalm kardes yazılılara calissaydin onlar fen calismiyo diye sen de calismican diye bisey yok
Türkçe
1
0
0
16
kül⁷ ✯⁽ᴮᵒᵘⁿ ᴴᵘᵏᵘᵏ⁾✯
@Borastern @nigtcall sen lisede şaklabanlık yaptın, dersi dinlemedin. obp nasıl 80. ben çalışırdım, ama bize kazzık gibi sorular sorarlardı, üstüne hocalar ders bile anlatmazdı. gıcıklığına sözlüye 50 girerlerdi. demek ki seninde obpn şişirilmiş. bence yat kalk obpnin 50 olmadığına dua et
Türkçe
2
0
0
25