Να μαι κ εγώ!

1.5K posts

Να μαι κ εγώ! banner
Να μαι κ εγώ!

Να μαι κ εγώ!

@wraiapername

τα πράγματα είναι απλά. θα σχολιάζω, δεν θα σας αρέσει… και θα συνεχίζω!

Earth Beigetreten Aralık 2021
103 Folgt57 Follower
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
@Billy_Greece Θα ήθελα να δω Τσατσάνη συνάντηση με εγγονό Λευτέρη , για πρώτη φορά
Ελληνικά
0
0
0
19
Billy Alexiou
Billy Alexiou@Billy_Greece·
Μιας και φουντωσε η συζήτηση για 2η σεζον.. Τι θα θελατε να δειτε στη συνέχεια; #giatirepateraplus
Ελληνικά
11
1
22
1.8K
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
@s_christina__ Πιστεύω πως το τελευταίο επεισόδιο έγινε έτσι ώστε να δέσει με την δεύτερη σεζόν που αν έρθει θα προβληθεί πια μόνο στο νετφλιξ
Ελληνικά
0
0
5
35
Να μαι κ εγώ! retweetet
LilBee
LilBee@LAbeilleSauvage·
#giatirepateraplus #giatirepatera πάνω από ολα ομως η σειρά ήταν μια ΤΙΜΙΑ προσπάθεια, ο σεν σεβάστηκε το κοινό του και έκανε ότι καλύτερο μπορούσε δεδομένου καναλιού και προγραμματισμού & οι ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές! Ευχαριστούμε!
GIF
Ελληνικά
0
5
43
1.1K
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
Δλδ αν σκεφτούμε ότι ο Μαέστρος του Παπακαλιάτη πήγε Netflix κ τα νέα επεισόδια πήγαν εκεί, τότε σε περίπτωση νέου κύκλου θα μιλάμε κ εδώ για νετφλιξ 🤔🤷‍♀️ #giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
17
1.2K
𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼𝓽𝔂. 🐈‍⬛
Πότε τα ξαναβρήκαν ο Νίκος με τη Δήμητρα; Πότε άρχισε φλερτ έντονο με Μαγδα και Αλεξ; Πότε ο Μιχαήλος έπαθε μετάλλαξη και δέχτηκε τόσο εύκολα τον αδερφούλη του να τον ντύσει γαμπρό; #giatirepateraplus
Ελληνικά
3
2
20
1.4K
Alex_a
Alex_a@Alexa76400176·
Έχω μια απορία.... Η Βιβή γιατί φορούσε εκείνο το πέτσινο μπουφάν στο γάμο;; Μια άσπρη ζακετούλα δεν είχε;; #giatirepateraplus
Ελληνικά
4
0
16
2.1K
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
@ToKatmobile Δεν είχε δει ποτέ τον εγγονό του, δεν είχε οκ σχέση με τον Φωντα.
Ελληνικά
1
0
2
24
ΤοΚάτμομπιλ
ΤοΚάτμομπιλ@ToKatmobile·
#giatirepateraplus (καλά έκανε), με τον Φώντα είχε μια ας πούμε οκ σχέση (πήρε το όνομα του το παιδί του,ο Φ ήξερε ότι ήταν άρρωστος,είχαμε δει σκηνή τους),ο Μιχαήλος ήταν κ αυτός δίπλα του ως το τέλος,το μεγάλο ξεκαθάρισμα λοιπόν έπρεπε να γίνει με το μόνο παιδί του 👇
Ελληνικά
2
0
10
605
ΤοΚάτμομπιλ
ΤοΚάτμομπιλ@ToKatmobile·
#giatirepateraplus κάποιες επιπλέον σκέψεις:ναι,στην αρχή σκέφτηκα ότι θα ήθελα σκηνή των 3 αδελφών κ σκηνή Φώντα κ Βιβή με Τσατσάνη,όπως κ με το Μιχαήλο.όμως τλκ το θεώρησα "σοφό" όπως το έκανε ο σεν.τα 3 αδέρφια ως χθες σκοτώνονταν,θα μου ήταν εκβιαστικό συναισθηματικά να 👇
Ελληνικά
1
1
18
1.1K
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
@Joanna1827053 Αυτό θα εξαρτηθεί από το κανάλι και την πορεία των προγραμμάτων
Ελληνικά
2
0
1
55
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
@thedragonfairy @s_christina__ Έγινε έτσι ώστε σε περίπτωση δεύτερης σεζόν να μπορεί να συνεχιστεί. Δεν εξηγείται αλλιώς
Ελληνικά
0
0
2
61
𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼𝓽𝔂. 🐈‍⬛
Πείτε μου ότι θα έχουμε δεύτερη σεζόν. Έχει γίνει της τρελής. Άνετα δίνονται νέα plots εφόσον κάθισαν αυτοί που κάθισαν στο board της Καθεδριας. Δεν γίνεται να είναι αυτό το τέλος. #giatirepateraplus
Ελληνικά
4
2
45
1.7K
𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼𝓽𝔂. 🐈‍⬛
Τα μόνα πράγματα που μου άρεσαν στο επεισόδιο ήταν η αγκαλιά του Νίκου με τον Φωντα και η συνάντηση του Νίκου με τον Τσατσάνη. Όλα τα υπόλοιπα ήταν μιεχ και φορσαρισμενα για να κλείσει κάπως η ιστορία. Άσε που λυσσάξανε με τον γάμο και γάμο δεν είδαμε. #giatirepateraplus
Ελληνικά
2
2
19
975
Nefelh
Nefelh@nefelh27·
Εγω επιμενω ασ βγει καποιος να μου απαντησει σοβαρα πως θα μπορεσει να λειτουργησει η καθεδρια με αυτα τα μελη δεν εχω τοση φαντασια 😭😭😭#giatirepateraplus
Ελληνικά
5
0
16
1K
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
Δεν μου φάνηκε για τελευταία επεισόδιο, περισσότερο για πρόλογο νέου κύκλου μου έκανε . #giatirepateraplus
Ελληνικά
1
2
34
1.1K
Γοργώ
Γοργώ@MarGt06937788·
Δεν ξερω εάν το έχει δείξει στο plus αλλά δεν ξέρουμε ακόμα κ το γράμμα του Τάσου στην Βιβή#giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
0
33
christina
christina@s_christina__·
Δηλαδή σήμερα θα έχουμε το τελευταίο επεισόδιο στο plus ;; Ναι δεν γίνεται έλα κόψτε την πλάκα … δεν είναι αστείο … 🥺 έχει κ season 2 το ξέρω το νιώθω απλά μας το κρατάνε για έκπληξη #giatirepateraplus
Ελληνικά
4
1
51
2.5K
iliop_
iliop_@IoannesE13376·
@Joanna1827053 Επίσης μπορεί να ειναι και ο γιος του Μιχάλη Μιχαλακιδη ( Φωντα )
Ελληνικά
1
0
1
243
Joanna
Joanna@Joanna1827053·
Χωρις να θελω να βαλω υποψιες αλλα το παιδακι που κραταει την σκαλετα το εχουμε ξαναδει στη σειρα? Και αν οχι μηπως οντως εχουμε time jump και δουμε και το παιδακι Βιβης-Μιχαηλου (το λέω γιατί δεν μπορώ να πιστέψω πως δεν εχουμε time jump μου φαίνεται περιεργο) #giatirepateraplus
Joanna tweet media
Ελληνικά
7
0
31
4.3K
Να μαι κ εγώ!
Να μαι κ εγώ!@wraiapername·
Δλδ για να καταλάβω, στο 42 παίζει να δούμε θάνατο Τσατσάνη και γέννηση (μέλλον) παιδιού?? #giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
5
626