
@multifvss Εντάξει ήρεμα θα περάσουμε και αυτο το ΣΚ!! Είναι η πρώτη σειρά που ενώ έχω δει το τελευταίο επεισόδιο πριν την προβολή του στην τηλεόραση και παρ' όλα αυτά έχω τόσο αγωνία!! Αν δεν έχουμε 2η σεζόν ας έχουμε τουλάχιστον βιβλίο!!
Ελληνικά
Alex_a
636 posts



























