Angehefteter Tweet
🇮🇷 ژووووون
13.3K posts

🇮🇷 ژووووون
@zhooooon
حاجی یه شب خواب دیدم زدم تو گوش خدا همه کهکشانا چند ثانیه خاموش شدن
جایی که خداوند به فکرش نرسیده Beigetreten Haziran 2021
537 Folgt316 Follower

@piximim گفته ما اگه کسی خودش بخواد براش میریزیم نه بی رضایت
فیلم دوربین مدار بسته رو چک کرده دیده من هی دارم بحث میکنم با طرف گفته نه این راضی نبوده انگار
اخرم شماره کارتمو گرفت از داداشم و مبلغ رو برام زد
پمپ بنزین تختی (شرق تهران)
فارسی

@piximim خیلیا از این اکتان سگ مصب خاطره ی بد دارن
من خودم چهار سال پیش طرف برام ریخت گفت باکت مشکل داره نریزم ماشین آتیش میگیره
گفت صد و بیست تومن میشه
اون سالها پول زیادی نبود ولی خب پول زور
بود دیگه
داداشم رفت همون جایگاه پیش رئیس جایگاه موضوع رو گفت
طرف ادم درستی بوده و گفته :
۱/۲
فارسی

طفل بودم، ماشینو بردم بنزین بزنم
یکی از این جایگاه دارا وقتی حواسم نبود یه اکتان خالی کرد تو باک
گفت ۶۰ تومن میشه (دقت کنید بنزین هزار تومن بود)
کلا ۸۰ تومن داشتم که همش سوخت شد و پول برگشت به خونه رو نداشتم
هفته بعدش بابام اومد بره شهرستان
ماشین موتور پیاده کرد تو جاده...
شهردارِکوچهبنبست@Ghorbani_Notif
عجیبترین روشی که تو پاچهتون کردن رو بگید که حداقل تو پاچه بقیه نره! من امروز ۸ درصد کارمزد دیجی پی رفت تو پاچهم یعنی یه سودی فروشنده ازم گرفت، یه سودی دیجی کالا کشیده روش، ۸ درصد هم دیجی پی کارمزد گرفته 🫠
فارسی
🇮🇷 ژووووون retweetet
🇮🇷 ژووووون retweetet

چرا از جوانی که به این روز افتاده چیزی نمیگید؟
اسم حاتم کیا رو بیارید بالا نجاتش بدید
#KingRezaPahlavi

فارسی

@FrhyWd562 @zaahraa_sdt دیگه ببخشید مسیری که ده دقیقه س و تو پیک ترافیک میشه چهل دقیقه کرایه ش بالا میره
حتما ایمیل بزن به سازمان ملل اونجام مطرح کن ایشالا نتیجه بده
فارسی

@zaahraa_sdt اسنپ تنها مسئولیتی که برای خودش قابل قبوله اینه که ببینه و به چه بهانه ای کرایه رو بالا بره مثلا ترافیک ،تیک ساعات پرتردد وووعامدانه نرخ رو بالا میبره تا پورسانت خودش بیشتر بشه یعنی هر ساعت یه نرخی داره
فارسی

از فروشگاه اومدم بیرون دم در یه پیر مرده با کلی خرید وایساده بود
گوشیشو داد گفت برام اسنپ بگیر
دادم بهش گفتم که الان میرسه
گفت پولشم پرداخت کن
پشمام ریخت
گفتم کارتت رمز پویا داره؟
گفت با کارت خودت بده
پرداخت کردم
گوشیشو گرفت دست کرد تو پلاستیک یه موز داد بهم و رفت
بدون خدافظی
چاکلتیتو@godzheneral
یه پیرمرد گوگولی گوشیشو داد گفت عصمت بگیر، رفتم تو کانتکتاش هرجوری نوشتم عصمت نبود، گفتم نیس که شمارش، گفت اگه نمیگیره تفسی بگیر پس🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
فارسی

باشه ولی لگت خیلی کدیه.
هیرا@bahar_amti
ببخشید ولی اگه باشگاه نمیری و چاقی واقعا بی عرضه ای و لیاقتت اینه کسی نخوادت
فارسی
🇮🇷 ژووووون retweetet
🇮🇷 ژووووون retweetet

@NouraBano1388 @Rahbarenghelab_ چهل هزار بازدید
سیصد تا لایک...
:)
فارسی
🇮🇷 ژووووون retweetet
🇮🇷 ژووووون retweetet

@adameaval چند سال دیگه باید بگذره و چندبار دیگه باید سرتون کلاه بره تا متوجه بشین این مملکت بی درو پیکر جای خرید انلاین نیست
دکل نفتی توش گم میشه وای به این چیزاا...
فارسی

کسی قوانین فوتبال رو میدونه؟
شلیک «محمد محبی» سمت تماشاگرا جرمه؟
فیفا قوانینی داره برای اینکار ؟
@FIFAWorldCup
@FIFAcom

فارسی
🇮🇷 ژووووون retweetet
🇮🇷 ژووووون retweetet
🇮🇷 ژووووون retweetet






















