با ۲۰ میلیارد دلار فقط میتونن ذرت و یونجه اونم از امریکا بخرن.
نفت شان را هم بدون هیچ مشکلی میتوانند بفروشند
ولی اجازه دارند پولش را به دلار در بانکهایی که امریکا تعیین میکند بگذارند، و هر وقت امریکا اجازه داد، و هر مقدار اجازه داد، برای کالاهایی که امریکا تعیین میکند، مصرف کنند.
این اگر اقتدار نیست پس چیست؟
این خانم زیبا با عینک زرد فشن، رژ لب صورتیِ ملایم و موهای مشکی که از زیر روسری پیداست، به نظر میرسد از مقنعه به روسری تغییر پوشش داده است. همچنین بخشی از ساعد دست او نیز نمایان است. کیست ؟
#ایران
@zaahraa_sdt اسنپ تنها مسئولیتی که برای خودش قابل قبوله اینه که ببینه و به چه بهانه ای کرایه رو بالا بره مثلا ترافیک ،تیک ساعات پرتردد وووعامدانه نرخ رو بالا میبره تا پورسانت خودش بیشتر بشه یعنی هر ساعت یه نرخی داره
امشب #اسنپ گرفتم از تهران به سمنان
وسط مسیر رفتم کرایه رو پرداخت کنم و دیدم سفر لغو شده!
در حالیکه اول مسیر و موقع سوار شدنم، سفر سر جاش بود
به پشتیبانی زنگ زدم گفت راننده کنسل کرده!
برای این مقصد وسط بیابون وقتی سفر کنسل میشه، اسنپ نباید از مسافر تایید بگیره؟ اونم یک نصف شب؟
@amir1332809 اخه نکبت این چه عکسیه گذاشتی ، لاشخور پفیوز باید راجع به هر موضوعی نظربدی ؟ ۹۰ دقیقه زیر توپ زدن و دو تا پاس سالم ندادن شد فوتبال شد افتخار اونم جلوی تیم ده نفره چقدر بدبختید شماها که از هر چیزی برای خودتون افتخار و صلاحیت میتراشید
دیشب بچه های تیم ملی شاهکار کردند و احترام بزرگان فوتبال رو نسبت به خودشون جلب کردند،
علی بیرو هم که ستاره بی چون و چرا بود.
به امید برد مقابل مصر که حتما شدنیست و در دسترس تر از هر زمانی
همچنین طبق گزارشها دیشب مردم در استادیوم سنگ تمام گذاشتند حتی اوناییکه مخالف بودند.
گفته میشه ناخودآگاه تیم ملی رو تشویق میکردند درحالیکه رفته بودند برای هو کردنشون و این ثابت میکنه ایرانی بودن نقطه اشتراک همه ماست نه این آدم و اون آدم
مثل همیشه افتخار کردم به ایرانی بودنم.
@RoshanAzady اقا مملکت که نیست دزدخونه اسلامیه هرکس هرجور بتونه میخاد از مردم بکنه
میخای شکایت کنی ؟
از دزد به کی ؟ اخرشم با کلی علافی و هزینه برای دادرسی هیچی به هیچی
دیروز اسبابکشی داشتیم.
یارو اول کلا ۷ تومن طی کرد. کار که تموم شد گفت ۵۰ تومن، با بحث و اینا آوردش ۲۸ تومن. با فحش و تهدید و دعوا ۱۲ تومن بهش دادیم.
مملکت در همه ابعاد و اقشار دزد پرورش میده.
@evin_13_13 اگر موفق شدی حتما جواز تولیدی بگیر
بعد میتونی با جواز تولیدی برق سه فاز بگیری حتی اگر نیاز نداری
چرا که با مجوز تولیدی پول برق برات خیلی پایین تر محاسبه مبشه
من درخواست دادم واسه گرفتن جواز تولیدی
تمام شرایطش رو هم دارم
ولی رئیس اتحادیه قبول نمیکنه میگه جواز نمیدم (کاملا بی دلیل) گردنش کلفته
چندین نفر رو واسطه قرار دادم که باهاش صحبت کنه نتیجه نداد
آخرش با یکی تماس گرفتم که میدونستم از دستش برمیاد واسم کاری انجام بده👇
@arbabkohestan در ارتش قانونی هست با عنوان *ارتش چرا نداره* و این به این معنیست که در سلسله مراتب قدرت ،فرمان مافوق چرا و اما و اگر نداشته وبشدت لازم الاجرا و بمنزله وحی منزل هست حتی اگر غلط باشه
این بیچاره بفرموده داره انجام وظیفه میکنه و از خودش هیچگونه اختیاری نداره
@ShkrShkn بحث قضاوت نیست و صرفا ندادن کمسیون وقطعاحرفم رو قبول نخواهی کرد اما به تجربه خودم رفتار بسیاری از املاکی ها باعث سلب اعتماد مردم شده مخصوصا در مبحث اجاره و جانبداری از مالک
یه زن و شوهر اومدن دفترمون با یه دختر کوچیک برای خرید آپارتمان،بسیار به دلم نشستن،
واحدی رو پسندیدن و جلسه گذاشتیم،
تو جلسه متوجه شدم مالک کمتر از اون قیمت هم که گفته میده،اما باید چکش کاریش کنیم
چون میخواستم کمکشون کنم و بنظرم ادمای ضعیفی اومده بودن،بهشون ندا دادم که قیمت رو 👇
@saharshonm54368 راحت بگو فعلا دستم خالیه
ببین عکس العملش چیه ؟
پسرا واقعا اگر دختری رو دوست داشته باشند خودشونو به اب و اتیش میزنن تا صلاحیت شون رو بتونن اثبات کنن
در غیر اینصورت وقتت رو تلف نکن البته بازم خود دانی ...
@i_lidocaine@SnappSupport مملکت حسینقلی خانی از این بهتر نمبشه
فکر کردی چی ؟
شکایتم که بکنی باید انقدر هزینه کنی و وقت بذاری و بی نتیجه و خسته رها کنی
اگرم دادسرایی وجود داره صرفا محلی برای در امدزایی برای ....بگذریم
تجربه ترسناک و بدی که امروز بخاطر بی بند و باری اسنپ برام پیش اومد 👇🏻👇🏻 @SnappSupport
1/امروز صبح چون خیلی عجله داشتم مجبور شدم اسنپ بگیرم تا برم محل کارم ، بعد اینکه اسنپ گیرم اومد ، راننده بهم زنگ زد و گفت برام هزینه اش رو کارت به کارت کن واسم و منم چون خیلی دیرم شده بود 👇🏻
@MehdiNoorbaksh میتی
شما قرمساق های۵۷ هم هر روز میبایست گهی رو که به قالب زدید رو سر کشیده اروغ مادر قحبگی تان رو یاد اوری کنید تا مبادا بوی گند تان فراموش شود
البته بزبان خر فهم و کثیف خودت گفتم تا خواهر مادر دیگری رو مثال نزنی نکبت دوزاری دو سر قاف
پهلوی انسان را بیاد ملانصرالدین میاندازد. دزدان بخانه ملا زدند و در حیاط خانه دایره ای دوراوکشیدندو خواستند ازاین حریم بیرون نیاید.صبح ملا خیلی خوشحال بود.گفتند چرا؟گفت از این دایره بیرون امدم.حالاپهلوی با دروغ، مرتب از این دایره بیرون میایدوفکر میکندانسانیتش دزدیده نشده است
@7_Pari_Na_Mari زمان شاه سلام اله علیه مغازه دار کالایی رو یک ریال گران داده بود
با نصب پلاکارد گرانفروش ۱۰ روز مغازه را بستند
اما در حکومت بشدت اسلامی فعلی اساسا تعیین قیمت و بازرسی معنی نداره و جزع گناهان کبیره محسوب میشه
لذا ومخصوصا مواد غذایی بسته به وجدان نداشته مغازه دار محاسبه میشه
یه پفک چیتوز موتوری برداشتم از تو قفسه.
کارت کشید ۱۷۰ تومن!
گفتم روش نوشته ۱۰۰ تومن!
رفت از انبار یکی عین همونو آورد و گفت بیا، اینم ۱۷۰ تومنیش.
گفتم: مشکل من قیمت روی محصول نیست؛ پولمو پس بده ...
@Liliam2906 وقتی بجای دوراندیشی، مصلحت نگری جایگزین و بجای پاسخگوبودن مسئولین منویات و اوامر و فرمایشات حاکم میشود بالطبع قانون گریزی و مسئولیت پذیری بمحاق رفته فساد و دروغ و رانت در جامعه نهادینه ، تطهیر و فراگیر گشته در نتیجه در جامعه دروغگویی اعتبارسخن وکلید راستی آزماییست
- خانم "الف" به بانک میرود؛ نوبت میگیرد. شمارهاش ۱۳۵ است.
همانجا دوستش را میبیند که سه ساعت زودتر از او آمده و دو شماره در دستش دارد. یکی ۲۴ و یکی ۲۵. شماره ۲۵ را از او میگیرد و کارش را زودتر از ۱۱۰ نفر دیگر انجام میدهد و خوشحال بانک را ترک میکند.
- آقای "ب" رانندهی تاکسی است؛
هر روز دقایقی را فریاد میزند تا مسافرانش تکمیل شده و حرکت کند. امروز باران شدیدی میآمد.
آقای "ب" کسی را سوار نمیکرد و میگفت که فقط دربست میرود.
- خانم "پ" پنجره را باز میکند و زیرسفرهای را داخل کوچه میتکاند.
- آقای "ت" در اتوبان میبیند که همهی ماشینها در ترافیک سنگینی هستند. وارد شانهی خاکی میشود و از چند صد نفر جلو میزند و بعد به داخل صف ماشینها میآید.
- خانم "ث" فروشنده است؛ کیفی میفروشد با قیمت ۲۰٠ هزار تومان. توریستی از همه جا بیخبر میآید که کیف را بخرد. قیمت را می پرسد. در جواب میشنود: ۶٠۰ هزار تومان.
- آقای "ج" کارمند است؛
در ساعتی که اوج کار است و مراجعین صف کشیدهاند، درِ اتاقش را بسته، چایی میریزد و مینشیند کنار همکارش هرهر میخندد.
یک لحظه با خودتان رو راست باشید و بپذیرید که همهی ما به اندازه "توانمان" متجاوز ، دیکتاتور و ضایع کنندهی حق دیگران هستیم. حالا شما بیا و این مردمی که تجاوز به حق دیگری را هر روز و هر روز تمرین میکنند، بگذارید به عنوان مسئول یک کشور.
هنوز عده ای مشغول رویا فروشی هستند.
اینکه بعد از جام جهانی کمک آمریکاو اسرائیل از راه میرسه.
نافشون رو با دروغ و فریب بریدند!
سواستفاده از مردمی که بشما اعتماد کردند کم از جنایت نیست.
هست بنظر شما؟
@Minooli2162 مردک تو کی هستی که میخای برای مردم تعیین و تکلیف کنی و یا باصطلاح زندگی درست کنی تو چکاره مردم هستی که انقدر من من میکنی خاک بر سر ی مشت الدنگ نادان که طبق معمول وباز با صد شب بازی خوردن با خریت شون تا با کودتا و من من کردن صاحب مملکت بشی
هی یره کورخوندی
قالیباف امروز رسما خود را رهبر
پسا جمهوری عسلامی معرفی کرد‼️
او گفت من از گفتن جزییات خوداری میکنم
یا به من کمک میکنید تصمیم گیری کنم
یا خودم تصمیم میگیرم
منتظر کسی نمیشم
#جاویدشاه
#KingRezaPahlaviForIran
#FinishTheJob
@Ramin_Rezaian_ ره آورد تخصص بازیکنان و سواد و دانش روز مربی که برد و بالطبع شادی رو به ارمغان میاره
نه با ایشالا ماشالا و ذوق رسیدن به پاداش 3میلیون دلاری و بزن زیرش بلکه بره تو گل
تیم مقابل از دو موقعیت دو گل ساخت