Ma.Kyan

3.5K posts

Ma.Kyan

Ma.Kyan

@FrhyWd562

امّا تو و دوستی خدا را، چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی، به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را

Katılım Ocak 2024
234 Takip Edilen80 Takipçiler
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@MahnazShirali به این میگن دیپلماستی قهرمانانه خوردن چک در برابر غذا به صرف یونجه
فارسی
0
0
1
9
Mahnaz Shirali | مهناز شیرالی
با ۲۰ میلیارد دلار فقط میتونن ذرت و یونجه اونم از امریکا بخرن. نفت شان را هم بدون هیچ مشکلی می‌توانند بفروشند ولی اجازه دارند پولش را به دلار در بانک‌هایی که امریکا تعیین می‌کند بگذارند، و هر وقت امریکا اجازه داد، و هر مقدار اجازه داد، برای کالاهایی که امریکا تعیین می‌کند، مصرف کنند. این اگر اقتدار نیست پس چیست؟
Mahnaz Shirali | مهناز شیرالی tweet media
فارسی
12
20
141
1.7K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@lawyernedashams کاری به تیپش ندارم اما اگر ماستمالی کردن و بازی کردن با رو رو ح و روان وزارت داشت این خانوم نخست وزیرش میشد
فارسی
0
0
0
408
neda shams-نداشمس
neda shams-نداشمس@lawyernedashams·
این خانم زیبا با عینک زرد فشن، رژ لب صورتیِ ملایم و موهای مشکی که از زیر روسری پیداست، به نظر می‌رسد از مقنعه به روسری تغییر پوشش داده است. همچنین بخشی از ساعد دست او نیز نمایان است. کیست ؟ #ایران
neda shams-نداشمس tweet media
فارسی
330
0
114
99.4K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@zaahraa_sdt اسنپ تنها مسئولیتی که برای خودش قابل قبوله اینه که ببینه و به چه بهانه ای کرایه رو بالا بره مثلا ترافیک ،تیک ساعات پرتردد وووعامدانه نرخ رو بالا میبره تا پورسانت خودش بیشتر بشه یعنی هر ساعت یه نرخی داره
فارسی
1
0
1
1.3K
زهرا محمودی
زهرا محمودی@zaahraa_sdt·
امشب #اسنپ گرفتم از تهران به سمنان وسط مسیر رفتم کرایه رو پرداخت کنم و دیدم سفر لغو شده! در حالیکه اول مسیر و موقع سوار شدنم، سفر سر جاش بود به پشتیبانی زنگ زدم گفت راننده کنسل کرده! برای این مقصد وسط بیابون وقتی سفر کنسل میشه، اسنپ نباید از مسافر تایید بگیره؟ اونم یک نصف شب؟
زهرا محمودی tweet media
فارسی
202
52
3.7K
366.5K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@amir1332809 اخه نکبت این چه عکسیه گذاشتی ، لاشخور پفیوز باید راجع به هر موضوعی نظربدی ؟ ۹۰ دقیقه زیر توپ زدن و دو تا پاس سالم ندادن شد فوتبال شد افتخار اونم جلوی تیم ده نفره چقدر بدبختید شماها که از هر چیزی برای خودتون افتخار و صلاحیت میتراشید
فارسی
0
0
1
18
امیر وظیفه شناس
دیشب بچه های تیم ملی شاهکار کردند و احترام بزرگان فوتبال رو نسبت به خودشون جلب کردند، علی بیرو هم ‌که ستاره بی چون و چرا بود. به امید برد مقابل مصر که حتما شدنیست و در دسترس تر از هر زمانی همچنین طبق گزارشها دیشب مردم در استادیوم سنگ تمام گذاشتند حتی اوناییکه مخالف بودند. گفته میشه ناخودآگاه تیم ملی رو تشویق میکردند درحالیکه رفته بودند برای هو کردنشون و این ثابت میکنه ایرانی بودن نقطه اشتراک همه ماست نه این آدم و اون آدم مثل همیشه افتخار کردم به ایرانی بودنم.
امیر وظیفه شناس tweet media
فارسی
35
8
124
6.2K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@RoshanAzady اقا مملکت که نیست دزدخونه اسلامیه هرکس هرجور بتونه میخاد از مردم بکنه میخای شکایت کنی ؟ از دزد به کی ؟ اخرشم با کلی علافی و هزینه برای دادرسی هیچی به هیچی
فارسی
0
0
0
16
Roshan
Roshan@RoshanAzady·
دیروز اسباب‌کشی داشتیم. یارو اول کلا ۷ تومن طی کرد. کار که تموم شد گفت ۵۰ تومن، با بحث و اینا آوردش ۲۸ تومن. با فحش و تهدید و دعوا ۱۲ تومن بهش دادیم. مملکت در همه ابعاد و اقشار دزد پرورش میده.
فارسی
291
76
9.8K
1.2M
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@evin_13_13 اگر موفق شدی حتما جواز تولیدی بگیر بعد میتونی با جواز تولیدی برق سه فاز بگیری حتی اگر نیاز نداری چرا که با مجوز تولیدی پول برق برات خیلی پایین تر محاسبه مبشه
فارسی
1
0
1
70
فاطــمه
فاطــمه@evin_13_13·
من درخواست دادم واسه گرفتن جواز تولیدی تمام شرایطش رو هم دارم ولی رئیس اتحادیه قبول نمی‌کنه می‌گه جواز نمی‌دم (کاملا بی دلیل) گردنش کلفته چندین نفر رو واسطه قرار دادم که باهاش صحبت کنه نتیجه نداد آخرش با یکی تماس گرفتم که می‌دونستم از دستش برمیاد واسم کاری انجام بده👇
فارسی
63
3
222
89.8K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@arbabkohestan در ارتش قانونی هست با عنوان *ارتش چرا نداره* و این به این معنیست که در سلسله مراتب قدرت ،فرمان مافوق چرا و اما و اگر نداشته وبشدت لازم الاجرا و بمنزله وحی منزل هست حتی اگر غلط باشه این بیچاره بفرموده داره انجام وظیفه میکنه و از خودش هیچگونه اختیاری نداره
فارسی
1
0
0
18
ارباب کوهستان
ارباب کوهستان@arbabkohestan·
کی وجودش داشت تا همین 4 ماه پیش این حرفارو بزنه😂
ارباب کوهستان tweet media
فارسی
17
2
110
1.4K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@ShkrShkn بحث قضاوت نیست و صرفا ندادن کمسیون وقطعاحرفم رو قبول نخواهی کرد اما به تجربه خودم رفتار بسیاری از املاکی ها باعث سلب اعتماد مردم شده مخصوصا در مبحث اجاره و جانبداری از مالک
فارسی
0
0
1
13
شکر شکن
شکر شکن@ShkrShkn·
یه زن و شوهر اومدن دفترمون با یه دختر کوچیک برای خرید آپارتمان،بسیار به دلم نشستن، واحدی رو پسندیدن و جلسه گذاشتیم، تو جلسه متوجه شدم مالک کمتر از اون قیمت هم که گفته میده،اما باید چکش کاریش کنیم چون میخواستم کمکشون کنم و بنظرم ادمای ضعیفی اومده بودن،بهشون ندا دادم که قیمت رو 👇
فارسی
113
3
824
179.7K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@saharshonm54368 راحت بگو فعلا دستم خالیه ببین عکس العملش چیه ؟ پسرا واقعا اگر دختری رو دوست داشته باشند خودشونو به اب و اتیش میزنن تا صلاحیت شون رو بتونن اثبات کنن در غیر اینصورت وقتت رو تلف نکن البته بازم خود دانی ...
فارسی
0
0
0
12
دخت شیرازی🍷
دخت شیرازی🍷@saharshonm54368·
۲هفتس با اقا پسری حرف زدم واسه آشنایی. امروز گفت میخوام ماشین درست کنم پول ندارم واسم بزن به کارت 🫪🫪🫪🫪 حتی نمیدونم چی باید بگم 🫪🫪
فارسی
751
7
3.2K
429.9K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@i_lidocaine @SnappSupport مملکت حسینقلی خانی از این بهتر نمبشه فکر کردی چی ؟ شکایتم که بکنی باید انقدر هزینه کنی و وقت بذاری و بی نتیجه و خسته رها کنی اگرم دادسرایی وجود داره صرفا محلی برای در امدزایی برای ....بگذریم
فارسی
0
0
0
44
لیدوکائین خوشحال
تجربه ترسناک و بدی که امروز بخاطر بی بند و باری اسنپ برام پیش اومد 👇🏻👇🏻 @SnappSupport 1/امروز صبح چون خیلی عجله داشتم مجبور شدم اسنپ بگیرم تا برم محل کارم ، بعد اینکه اسنپ گیرم اومد ، راننده بهم زنگ زد و گفت برام هزینه اش رو کارت به کارت کن واسم و منم چون خیلی دیرم شده بود 👇🏻
لیدوکائین خوشحال tweet media
فارسی
63
23
507
110K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@MehdiNoorbaksh میتی شما قرمساق های۵۷ هم هر روز میبایست گهی رو که به قالب زدید رو سر کشیده اروغ مادر قحبگی تان رو یاد اوری کنید تا مبادا بوی گند تان فراموش شود البته بزبان خر فهم و کثیف خودت گفتم تا خواهر مادر دیگری رو مثال نزنی نکبت دوزاری دو سر قاف
فارسی
0
0
0
15
Mehdi Noorbaksh
Mehdi Noorbaksh@MehdiNoorbaksh·
پهلوی انسان را بیاد ملانصرالدین میاندازد. دزدان بخانه ملا زدند ‌و در حیاط خانه دایره ای دوراو‌کشیدند‌و خواستند ازاین حریم بیرون نیاید.صبح ملا خیلی خوشحال بود.گفتند چرا؟گفت از این دایره بیرون امدم.حالاپهلوی با دروغ، مرتب از این دایره بیرون میایدوفکر میکندانسانیتش دزدیده نشده است
فارسی
88
2
90
4.4K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@7_Pari_Na_Mari زمان شاه سلام اله علیه مغازه دار کالایی رو یک ریال گران داده بود با نصب پلاکارد گرانفروش ۱۰ روز مغازه را بستند اما در حکومت بشدت اسلامی فعلی اساسا تعیین قیمت و بازرسی معنی نداره و جزع گناهان کبیره محسوب میشه لذا ومخصوصا مواد غذایی بسته به وجدان نداشته مغازه دار محاسبه میشه
فارسی
0
0
0
37
پری افسای
پری افسای@7_Pari_Na_Mari·
یه پفک چی‌توز موتوری برداشتم از تو قفسه. کارت کشید ۱۷۰ تومن! گفتم روش نوشته ۱۰۰ تومن! رفت از انبار یکی عین همونو آورد و گفت بیا، اینم ۱۷۰ تومنیش. گفتم: مشکل من قیمت روی محصول نیست؛ پولمو پس بده ...
فارسی
242
24
7.1K
775K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@Liliam2906 وقتی بجای دوراندیشی، مصلحت نگری جایگزین و بجای پاسخگوبودن مسئولین منویات و اوامر و فرمایشات حاکم میشود بالطبع قانون گریزی و مسئولیت پذیری بمحاق رفته فساد و دروغ و رانت در جامعه نهادینه ، تطهیر و فراگیر گشته در نتیجه در جامعه دروغگویی اعتبارسخن وکلید راستی آزماییست
فارسی
0
0
0
155
Liliam
Liliam@Liliam2906·
- خانم "الف" به بانک می‌رود؛ نوبت می‌گیرد. شماره‌اش ۱۳۵ است. همان‌جا دوستش را می‌بیند که سه ساعت زود‌تر از او آمده و دو شماره در دستش دارد. یکی ۲۴ و  یکی ۲۵. شماره ۲۵ را از او می‌گیرد و کارش را زود‌تر از ۱۱۰ نفر دیگر انجام می‌دهد و خوشحال بانک را ترک می‌کند. - آقای "ب" راننده‌ی تاکسی است؛ هر روز دقایقی را فریاد می‌زند تا مسافرانش تکمیل شده و حرکت کند. امروز باران شدیدی می‌آمد. آقای "ب" کسی را سوار نمی‌کرد و می‌گفت که فقط دربست می‌رود. - خانم "پ" پنجره را باز می‌کند و زیرسفره‌ای را داخل کوچه می‌تکاند. - آقای "ت" در اتوبان می‌بیند که همه‌ی ماشین‌ها در ترافیک سنگینی هستند. وارد شانه‌ی خاکی می‌شود و از چند صد نفر جلو می‌زند و بعد به داخل صف ماشین‌ها می‌آید. - خانم "ث" فروشنده است؛ کیفی می‌فروشد با قیمت ۲۰٠ هزار تومان. توریستی از همه جا بی‌خبر می‌آید که کیف را بخرد. قیمت را می پرسد. در جواب می‌شنود: ۶٠۰ هزار تومان. - آقای "ج" کارمند است؛ در ساعتی که اوج کار است و مراجعین صف کشیده‌اند، درِ اتاقش را بسته، چایی می‌ریزد و می‌نشیند کنار همکارش هرهر می‌خندد. یک لحظه با خودتان رو راست باشید و بپذیرید که همه‌ی ما به اندازه "توان‌مان" متجاوز ، دیکتاتور و ضایع کننده‌ی حق دیگران هستیم. حالا شما بیا و این مردمی که تجاوز به حق دیگری را هر روز و هر روز تمرین می‌کنند، بگذارید به عنوان مسئول یک کشور.
فارسی
103
170
2.5K
135K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@amir1332809 جمهوری اسلامی چقدر بدبخت شده که آویزون تو شده ،آویزون
فارسی
0
0
1
23
امیر وظیفه شناس
هنوز عده ای مشغول رویا فروشی هستند. اینکه بعد از جام جهانی کمک آمریکاو اسرائیل از راه میرسه. نافشون رو با دروغ و فریب بریدند! سواستفاده از مردمی که بشما اعتماد کردند کم از جنایت نیست. هست بنظر شما؟
فارسی
20
5
60
4.2K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@Malek3139 خودشیفته ای خویش فرما از جنس اشرف مخلوقات و شکم سیر
فارسی
0
0
0
11
بی سنگر ....
بی سنگر ....@Malek3139·
دکتر جلیلی و تو یه کلمه توصیف کنید؟
بی سنگر .... tweet media
فارسی
2K
65
813
72.1K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@ma_tabaa احتمالا ایشان هم در غیبت کبری بسر برده احکام را امام محمد باقر صادر میفرمایند
فارسی
1
0
6
352
tabatabaei
tabatabaei@ma_tabaa·
پیام صوتی و تصویری نمی‌تونن بدن ، قبول نامه رو هم با دستخط خودشون امضا کنن، مکانشون لو میره ؟!
tabatabaei tweet media
فارسی
179
20
652
38.3K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@Minooli2162 مردک تو کی هستی که میخای برای مردم تعیین و تکلیف کنی و یا باصطلاح زندگی درست کنی تو چکاره مردم هستی که انقدر من من میکنی خاک بر سر ی مشت الدنگ نادان که طبق معمول وباز با صد شب بازی خوردن با خریت شون تا با کودتا و من من کردن صاحب مملکت بشی هی یره کورخوندی
فارسی
0
0
3
921
Ali D F
Ali D F@Minooli2162·
قالیباف امروز رسما خود را رهبر پسا جمهوری عسلامی معرفی کرد‼️ او گفت من از گفتن جزییات خوداری می‌کنم یا به من کمک میکنید تصمیم گیری کنم یا خودم تصمیم میگیرم منتظر کسی نمیشم #جاویدشاه #KingRezaPahlavi‌ForIran #FinishTheJob
فارسی
89
97
984
116.2K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@Ramin_Rezaian_ احتمالا مساوی با ضعیف ترین تیم جام هم نرمش قهرمانانه بود
فارسی
0
0
0
20
رامین رضاییان
رامین رضاییان@Ramin_Rezaian_·
من تمام تلاشم را خواهم کرد، به همراه تیمم، تا کسانی باشیم که این جام را بالای سر می‌بریم.
رامین رضاییان tweet media
فارسی
1.7K
89
2.3K
107.7K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@Ramin_Rezaian_ ره آورد تخصص بازیکنان و سواد و دانش روز مربی که برد و بالطبع شادی رو به ارمغان میاره نه با ایشالا ماشالا و ذوق رسیدن به پاداش 3میلیون دلاری و بزن زیرش بلکه بره تو گل تیم مقابل از دو موقعیت دو گل ساخت
فارسی
0
0
0
5
رامین رضاییان
رامین رضاییان@Ramin_Rezaian_·
ما می‌خواستیم شادی زیادی را به قلب‌های شما بیاوریم
رامین رضاییان tweet media
فارسی
1.7K
167
5.4K
137.1K
Ma.Kyan
Ma.Kyan@FrhyWd562·
@Goftaniha از کسیکه از رانت فوتبال و مالیدن تونسته برای پدرش پست و مقام بگیره بیش از این توقع داری ؟
فارسی
0
0
1
29
Amir Farshad EBRAHIMI
Amir Farshad EBRAHIMI@Goftaniha·
کثیف تر از کسی که خون میریزه کسیه که خون میشوره ۵۰ هزار جاویدنام در دوشب نرماله حرومزاده ؟
فارسی
14
181
703
6.7K