‼️Diverses famílies del CEIP Candalix d’Elx no podran escolaritzar els seus fills de tres anys en català.
🔶La majoria de les famílies elegeixen català, però Educació ho menysté i manté una aula en castellà.
vilaweb.cat/noticies/famil…vilaweb.cat/noticies/famil…
A judici tres militars (que menjen pernil) per una brutal pallissa a un jove a la sortida d'una discoteca a Iruña
Enèsim "cas aïllat" que a més d'un no li interessa que surti a la llum per no trencar el seu relat
@VilaWeb En canvi tenen un islamista amb catana pel carrer i cap policia gosa de fer-li res, quan clarament han d'utilitzar l'arma reglamentària: la pistola dos trets i s'acaba la tonteria.
🔴 Un jutjat de València investiga el policia que va agredir brutalment per l’esquena una docent durant la vaga educativa
🔶 La magistrada ha obert diligències arran de la denúncia de la víctima i de les querelles presentades pels fets del 31 de maig
vilaweb.cat/noticies/utjat…vilaweb.cat/noticies/utjat…
@Aleixrb@trapatroles70@ProfesaurioR@sergim331 La inspectora em va dir que, malauradament, no existeix un protocol d'actuació per a agressions d'alumnes a profes. Per tant, com no n'hi ha, la decisió de la sanció depèn exclusivament de direcció. Ara bé, també va dir que, personalment, ella canviaria a l'alumne de centre.
S'ha d'acabar amb les ridícules sancions a les escoles per actes que en un altre lloc serien gravíssimes. Docents i alumnes pateixen una total indefensió. Tinc coneixement de dues agressions que fora de l'escola implicarien ordre d'allunyament i judici. La sanció?10 dies expulsat
@trapatroles70@Jaguilfa@ProfesaurioR@sergim331 És impossible saber si és norma o excepció, les direccions varien any a any, hi ha de tot. El que sí que estic veient es que en primàries veig més direccions de part dels mestres i sento més problemes amb direccions en instituts pero igual soc jo
@Jaguilfa@Aleixrb@ProfesaurioR@sergim331 Vull pensar que no és aixi. Jo crec que el meu equip directiu ni actuaria com el teu. Espero. Sinó, seria una decepció, com ha estat al teu cas.
En 2017 capturé con mi cámara a este soldado israelí apuntándome a la cabeza, en el campo de refugiados Aída, Belén/Bethlehem.
Lo importante de la foto no es que yo fuera el amenazado, sino la exposición de la psicopatía de la sociedad de colonos y su ejército.
Mi foto revelaba su carácter sádico, que se mostró a gran escala el año siguiente, 2018, en las Marchas del Retorno en Gaza, con soldados como ese disparando a la cabeza o al cuerpo de miles de niños, hombres, mujeres, discapacitados, periodistas, paramédicas...
Un carácter sádico israelí que llegó al paroxismo de su depravación infrahumana en 2023, y continúa hasta hoy, con el masivo exterminio y devastación de Gaza, y la propagación de la muerte y destrucción a Libano, Yemen, Siria o Irán.
El planeta y la humanidad necesitan que colapse cuanto antes el régimen genocida israelí, y gracias a los nativos palestinos y sus aliados es lo que ocurrirá en pocos años.