Can

288 posts

Can

Can

@Cangsbm

Se unió Nisan 2026
20 Siguiendo7 Seguidores
Can
Can@Cangsbm·
@uzunabdurrahman Apo,herkes konuşsun sen sus bi zahmet! Gözünü seveyim sus! Allah musaf aşkına sus!
Türkçe
0
0
1
4
Can
Can@Cangsbm·
@darkwebhaber Sonra neden yabancı gelin geliyor derler
Türkçe
0
0
0
618
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
Sokakta kadınlara “Eşiniz çalış derse ne yapardınız?” sorusu soruldu: 🟪Ayrılırdım. Direkt boşardım. 🟪Aylık 250-300 bin TL veriyorsa çalışmam. 🟪Çalışırdım. Ailem bu yaşa kadar boşuna okutmadı beni.
Türkçe
165
18
726
614.4K
Can
Can@Cangsbm·
@htm14e @TurkerToker O halde savaş çıktığında sadece siz gidin gardaş.askere alırken,vergi isterken din iman sormuyorsunuz ama konu ülke sahipliğine gelince mangalda kül bırakmıyorsunuz.
Türkçe
0
0
2
30
yossi kohen
yossi kohen@htm14e·
@TurkerToker İsmet Özel'in bahsettiği şey islam türklüğü ve islam türkçesi. İslamiyet öncesi Türklüğü reddediyor. Gayet mantıklı. Benimle aynı ilaha inanmayan adamları sırf aynı kandan geliyoruz diye kendimden birisi olarak görmem ben.
Türkçe
4
0
0
610
Turker Toker
Turker Toker@TurkerToker·
Bunu alacan Altaylar’dan Tuna’ya ensesine şıp şıp vurarak gezdirecen!
Türkçe
30
3
268
15.8K
Can
Can@Cangsbm·
@fatihyilmazweb La şu fiyatlara byd satsa ülkenin yarısı hönkürür! B segment bomboş araç 2,5 milyona yakın fiyata satılıyor şaka gibi.kaç defa niyetlendim ama elim varmadı bir türlü
Türkçe
0
0
0
36
Fatih Yılmaz
Fatih Yılmaz@fatihyilmazweb·
Dün hazır KIA bayisine uğramışken EV3 modeliyle kısa bir test sürüşü yaptık. Açıkçası sürüşü beklediğimden daha iyi çıktı. Özellikle Sport moddaki performansı hoşuma gitti. 👍🏻 Bence tam bir aile otomobili. ✅ 2-2,5 milyon ₺ bandında elektrikli araç bakanlar değerlendirebilir.
Fatih Yılmaz tweet mediaFatih Yılmaz tweet media
Fatih Yılmaz@fatihyilmazweb

KIA XCeed’in güncel bayi fiyatı. ✅ Fiyatı 2 milyon TL’nin altında olduğu için, mevcut kredi limitleri kapsamında araç kredisi kullanılabiliyor.

Türkçe
23
2
98
181.4K
ensktn
ensktn@ensktnla·
@cybhk69 @_Devletci_ Sen almışsın eline bukadar bildiğine göre arta kalani ben alayım her yolu biliyonuz maşallah ele alma temizlik fantezileri hepsi sizde hayal dünyası dicem de yok değil hep deneyimlemissiniz genişlik bı hayli olmuş sizlerde belli birkereden bişey olmaz diyip zevkine bakmissiniz
Türkçe
1
0
0
15
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Arkadaşlar, Aselsan’ın 2027 başında piyasaya sunacağı yerli milli telefon için isim arıyoruz, Köklerimize bağlı ve orijinal bir isim… 🇹🇷
Türkçe
447
40
657
52.7K
Can
Can@Cangsbm·
@_Devletci_ RAKI olsun.hem yerli ve milli içkimiz hem de kullandıkça özlem giderir.
Türkçe
0
0
0
58
Can
Can@Cangsbm·
@YatirimciAyi Yalan dolan işte.ben şu an satıyorum evimi mesela işime daha yakın yerden alacağım.3975 dedim en fazla 3950ye indim daha da inmem.birkaç angut 3 milyon düz verelim dedi de varsa o paraya ben bir tane daha alacağım dedim.
Türkçe
0
0
1
72
Yatırımcı Ayı
Yatırımcı Ayı@YatirimciAyi·
En az 2 senedir böyle bir geyik var, nasıl bir pazarlık sistemiyse ben rastlayamadım. Geçen sene kendi oturacağımız eve karar vermek için 20'den fazla ev gezip fiyat konuştuk, fiyattan 100-150 bin TL'den fazla inen olmadı. Bu sene hem yazlık gibi kullanmak, hem de yatırım amaçlı olarak 25'ten fazla ev gezip bir ev aldık. İlandaki fiyat üzerinden pazarlık payı hep 50-100 bin TL arasındaydı. Hatta fiyattan 1 kuruş inmeyenler de vardı. Bu %40 indirimli evler nerede bilelim de bir daha böyle bir yatırım düşüncemiz olduğunda oralara göz atalım. Topraktan ev almaktan bahsetmiyorum, bitmiş bir ev için ilandaki fiyatın %40 altında ev alabilen veya böyle bir şeye rastlayan var mı?
Solakoğlu@solakoglu

“Bir gayrimenkul alacaksan sahibinden’de yazılı fiyatın %40 altından pazarlığa başla.” Hafta sonu emlak işi yapan arkadaşlarla sohbet ettik, ağız birliği yapmış gibi hepsi aynı şeyi söyledi. Tapuda işler genelde ilan fiyatının %40 altında bitiyormuş.

Türkçe
128
17
512
183.6K
Can
Can@Cangsbm·
@solakoglu 20 bin altına inersem evsiz kalayım yeminle 😅🤣🤣 bırakın şu boş martavalları.kimse malını o kadar öldürmez.hastası vardır,boşanıyordur o ayrı ama aklı selim biri o rakamlara inmez
Türkçe
1
0
3
3.6K
Solakoğlu
Solakoğlu@solakoglu·
“Bir gayrimenkul alacaksan sahibinden’de yazılı fiyatın %40 altından pazarlığa başla.” Hafta sonu emlak işi yapan arkadaşlarla sohbet ettik, ağız birliği yapmış gibi hepsi aynı şeyi söyledi. Tapuda işler genelde ilan fiyatının %40 altında bitiyormuş.
Türkçe
632
154
3K
1.3M
Can
Can@Cangsbm·
@suscahilkopek Akrabalar birbirini zingolamaktan en son gen havuzunu bataklığa çevirmişler.yetiş ya Cemal yetiş ya Talat
Türkçe
0
0
5
423
Can
Can@Cangsbm·
@beehaber En büyük dert kaynağı strestir.alkolden daha kötü sonuçlar doğurur
Türkçe
1
0
0
2.4K
Bee Haber
Bee Haber@beehaber·
Hakan Yılmaz, alkolün bugün icat edilse yasaklanacağını ortaya attı: 🔹 “Alkol bugün icat edilmiş olsaydı...” 🔹 “Gerçekten söylüyorum, şu anda illegal bir uyuşturucu gibi etki görür.” 🔹 “Vücuda verdiği zarardan dolayı.” 🔹 “Alkol düne kadar yoktu ama bugün ortaya çıksaydı...” 🔹 “‘Arkadaşlar bir şey icat ettik, bunun adı alkol’ deseler...” 🔹 “Yasaklanır.” 🔹 “İnsanın kişiliğini değiştiriyor.” 🔹 “Birçok cinayet, birçok şey alkol yüzünden oluyor.”
Bee Haber tweet mediaBee Haber tweet media
Türkçe
373
332
5.9K
1.6M
Can
Can@Cangsbm·
@siyahsancakx Bi kuyruksuz tilki daha.diğer tilkilere kuyruğun kötü bir şey olduğunu anlatıyor!
Türkçe
0
0
1
1K
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Tatile giden bir kişi çocuğu olan aileleri gözlemleyerek yaşadıkları stresi anlattı; ▪️"Abi burada çocukları olanlar var. Gözünü 5 saniye ayıramıyorlar. Yok elektrik prizine gitti yok havuza düştü." ▪️"Sizi uyarayım tatil matil yapamıyorlar. Size kim çocuk yapın diyorsa ona 'benim yerime sen 3 tane yap' deyin." ▪️"Köpeği odaya bıraksan gıkı çıkmaz. Çocuk eline geçeni alıp fırlatıyor." ▪️"Buna tatil denmez bu cehennemi yaşamak."
Türkçe
548
26
693
545.4K
Can
Can@Cangsbm·
@sahin_yedek Benim eski eşimden iki çocuğum var.yeni bulduğum eşimin de 1 oğlu var.eğer çocuksuz olsaydım ya da daha önce evlenmemiş olsaydım kesinlikle çocuklu kadınla evlenmezdim.biraz teknik bir konu.kadın da yabancı zaten.Türk olsa zaten baştan çocukluyu elerdim.
Türkçe
0
0
0
303
MEHMET ŞAHİN
MEHMET ŞAHİN@sahin_yedek·
Ayrılmış kadınların şansı ayrılmış erkeklere göre çok ama çok düşük. Gidin işyerlerine bakın dul kadın kaynıyor. Ayrıldıktan sonra ikinci verimli bir şansı olmuyor. Hele de çocuk varsa hiç kimse o sorumluluğun altına girmiyor. Maaşın yarısı bakıcıya yarısı faturaya gidiyor.
Türkçe
49
20
256
24.7K
Can
Can@Cangsbm·
@asena161 Adam doğrusunu yapmış.ayrıca nişanlanmakla evlilik öncesi her naneyi yemek aynı şeyler değil.ben hiç evlenmemiş olsam kız oğlan kız eş isterim kendime.yaralı ceylanlar genelde gamlı baykuş oluyorlar ki bi süre sonra çekilmiyorlar.yallah depresyon ilaçlarına 😂😂
Türkçe
1
0
0
806
Can
Can@Cangsbm·
@BaharMbc 220 bin net maaşım var.boyum ortalama üzeri.iki evim,ortalama üzeri arabam var. boşandım. az kalsın avukatımla evleniyordum.avukat olarak çok gözümde büyümüştü ama baktım ki dünden razı.etik falan hak getire.Psikoloğum uyardı da kendimi geri çektim.
Türkçe
0
0
0
31
Av. Merve Bahar Çakır
Erkekler istiyor ki tiplerine bakmayalım, maddiyatlarına bakmayalım, boylarına bakmayalım, kültürlerine bakmayalım, e o zaman herkese evet dememiz lazım kadın olarak? Ama istiyorlar ki geçmişimizde başka erkek de olmasın! Kriterimiz yok ama onu seçelim!.. Neye göre? Saçmalık 🤦🏻‍♀️
Türkçe
251
375
5.7K
174K
Can
Can@Cangsbm·
@bayrakmedya Ben düşünmeden Togg derim ama düşünürsem kesinlikle Tesla derim.bu işin kompedanı tesladır ve sonra byd gelir.togg güzel araç ama doğum sancıları henüz sürüyor.eve ikinci araç alacaksam togg mantıklı fakat tek araçsa büyük riziko
Türkçe
0
0
2
346
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
2.500.000 TL bütçeniz olsa hangisini tercih ederdiniz?
Bayrak Medya tweet media
Türkçe
64
2
43
47.8K
Can
Can@Cangsbm·
@alniopulesitivt Sonra neden yabancı kadınlarla evleniyorsunuz diyorlar.şu şımarık üşütükleri kimse çekmez abicim
Türkçe
0
0
3
1.7K
Alnı Öpülesi Tivitler
Alnı Öpülesi Tivitler@alniopulesitivt·
Bir adamın evlilik arefesinde olduğu kadının kıyafetlerinin bir kısmını atması sonucu kadın çılgına döndü. Kadını olduğu gibi beğenip şu sözleri söylemek “Artık ciddi bir yola giriyoruz. Açık kıyafetlerini attım. Artık daha uzun ve usturuplu giyineceksin”
Türkçe
566
79
2.2K
734.7K
Can
Can@Cangsbm·
@finansalozgur94 İstanbul sözleşmesi komple kalkıp şu kadın da görevden gitmedikçe kimse evlenip çocuk yapmaz
Türkçe
0
1
1
14
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Her evlenene 5 milyon ₺ 2.99 faizli kredi verilsin 1. çocukta faiz 1.99'a düşsün 2.çocukta faiz 0.99'a düşsün 3.çocukta faiz silinsin 4.çocukta kredi borcu silinsin. 5. Çocukta sıfır TOGG verilsin 6.çocukta TOKi 3+1 ev versin. 10 yılda 20 milyon bebek hayırlı olsun. Siz kanunu çıkartın milletimiz gereğini yapacaktır...
Piyasa Türkiye ✰@PiyasaTturkiye

🔴 Aile Bakanı Mahinur Göktaş: "Yaşlanan bir nüfusla karşı karşıyayız. Ülkemizde 65 yaş üstü vatandaşlarımızın oranı her yıl artıyor. Doğurganlığın azalmasıyla birlikte bu gençlik ve dinamizmi maalesef giderek kaybediyoruz."

Türkçe
186
44
897
322.4K
Can
Can@Cangsbm·
@telqraft Bizim erkek milletine yağlı kazık dokunmayana kadar sesleri çıkmıyor
Türkçe
0
0
0
19
Telgraft
Telgraft@telqraft·
Psikolog Fatih Reşit Civelekoğlu'ndan çok tartışılacak "erkek ve ev işi" çıkışı: 🔷 Süpürüyorsam kocam da silsin, ne var? 🔷 Olmaz, silemez. 🔷 Dedi ki, ortalık karıştı. 🔷 Feministlerden çok erkeklerden geldi. 🔷 Erkeğin öncelikli görevi evde eşine yardım etmek değil, dışarıda çalışıp eşinin ve çocukların refahını sağlamaktır. 🔷 Erkeklerin evde ev işi yapmasının eşlerin cinsel hayatına olan etkisi, boşanmalara olan etkisi, çocukların cinsel kimliklerinin oluşumuna olan etkisiyle ilgili araştırmalardan bahsedip tartışmayı daha da alevlendirmek istemiyorum. 🔷 Fatih hoca bir şey söylüyorsa dikkate almak lazım, "Bu adam ne demek istiyor?" deyip bir düşünmek bence. 🔷 Kıssadan hisse. 🔷 Kalın sağlıcakla...
Türkçe
32
26
227
71.7K
HK HK
HK HK@HKHK838352·
@aydinserdar01 Toplumda karısına çocuğuna değer verip duygusal anlamda onları zorbalamayan güven duyulan dağ gibi dayanacak adaletli kaliteli adam kalmayınca böyle olur çünkü erkek evin örneği direği öğretmenidir aynı zamanda
Türkçe
1
1
2
46
Serdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲
KADINLARA NE OLDU? —Boşandığı için davul çaldırmak —Trafikte kural ihlali yapıp,taciz uğruyorum diye bağırmak —Ana okulundan mezun çocuklara kına yapmak —LGS anneleri olarak orkestra önünde göbek atmak —İnstagram’da like için kocasını ve çocuğunu soytarı yapmak ÇÜRÜME BÜYÜYOR!
Serdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet mediaSerdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet mediaSerdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet mediaSerdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet media
Türkçe
44
154
670
19.5K
Can
Can@Cangsbm·
@aydinserdar01 Dünyayı kadınlar yönetsin çok daha yaşanır hale gelecek diye yola çıktılar ve işte yolun yarısında işler bu halde.
Türkçe
0
0
4
31