SemAY

221 posts

SemAY

SemAY

@Seylanbir

Se unió Kasım 2021
168 Siguiendo156 Seguidores
Tweet fijado
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@PegasusIzmirTR @sismannews Asıl kendileri fetocu, enflasyonun böyle düşmeyeceğini biliyorlar, memur maaşları ne kadar yüksek olursa ülke daha çok batağa batar diye kimse uyanmasın istiyorlar. Avrupada düz memur maaşları asgari ücrete çok yakındır bu yüzden enflasyon artmıyor,esnaf evsahibi fiyat artıramıyr
Türkçe
0
0
1
77
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@TopacPerihan1 @onedio Buna ben de katılıyorum avrupada çoğu yaşlının vücudu bozulmuyor bizimkilere nazaran. Ben kırışığı şoplayıpta gerçek gibi sunmalarına karşıyım.
Türkçe
0
0
0
0
Perihan Topaç
Perihan Topaç@TopacPerihan1·
@Seylanbir @onedio Kadınlar artık kendilerine bakmasını biliyor, o yaşta çok kadın tanıyorum yalnız yaşıyor, yüzüyor, yürüyüş yapıyor vs.
Perihan Topaç tweet media
Türkçe
1
0
1
113
Onedio
Onedio@onedio·
82 yaşındaki Nebahat Çehre, Almanya'dan paylaşım yaptı.
Onedio tweet media
Türkçe
170
17
1.4K
379.5K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@izmirli_gocmen @onedio Vücut yapısı olarak iyi ona bir şey demiyorum ama foto yapay zeka ile yapılmış çok belli, kol altı ve yüz yeniden yapılandırılmış, yüzü gerçekte 80 yaş yüzü. Eli yüzü şoplayıpta 30 yaş gibi sunmasınlar, ben inanmam. 30 yaşındakinin bile yüzü böyle görünmüyor gerçekte.
Türkçe
0
0
0
4
MENEKŞE İDİL
MENEKŞE İDİL@izmirli_gocmen·
@Seylanbir @onedio Bence inanılmayacak bir şey yok. O yaş için gayet güzel. O kadarcık kırışıklık olsun zaten. Almanya'daki fotoğrafta cesurca giymiş kollarını açıkta bırakan kıyafeti. Çok ta bi sarkma yok, maşallah.
Türkçe
1
0
0
58
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@emirbozgan @onedio Yapay zekayla yapılan fotoya inanan zavallı, senin anandan güzel kadın kesinlikle.
Türkçe
2
0
0
672
Emir
Emir@emirbozgan·
@Seylanbir @onedio Bu fotolari sanki kotuymus gibi paylasmis bi de :) ne kadar zavallisiniz ya, isiniz gucunuz fitne fesatlik. kadin 82 yasinda. Keza bu attigin fotolarda da COK guzel.
Türkçe
1
0
13
801
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@igorlied @onedio Millet dikkat etsin işte kendine, az yesin böyle yaşlansın.
Türkçe
0
0
1
735
igor
igor@igorlied·
@Seylanbir @onedio on numara beş yıldız; o yaştakiler bokundan heykel yapıyor
Türkçe
1
0
6
790
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@23NISAN1923 İslamda fitre zekat ve sadaka bunun için var işte. Etrafındaki durumu iyi 100 kişi 5 bin lira verse fitre zekat sadaka olarak 500 bin lira yapar. Maaşlarıyla birlikte geçinirler. Muhtar ve cami imamı mahalleye haber etmeli.
Türkçe
0
0
0
14
m & s devrim
m & s devrim@23NISAN1923·
75 yaşında temizliğe gidiyorum diyen teyze hiç mi utanmıyorsunuz beeee hani akepeliler yaşlıları çok seviyordu yabancı ülkeleri ayıplıyordu yaşlılarını bakım evlerine bırakıyorlar diye siz ne yapıyorsunuz yaşlıları bu yaşta çalıştırıp sokaklara düşünüyorsunuz.. #Emekliye40BinSeyyanenVerin
Türkçe
13
106
194
3.5K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@mar_monroe134 @onedio Sizin analarınız bakımsız olup, kiloyla yaşlandığı için herkesi ananız gibi sanıyorsunuz. Git avrupaya bundan çok var.
Türkçe
1
0
0
591
🙊
🙊@mar_monroe134·
@Seylanbir @onedio 82 yasında daha okadar da olacak estetık yok kadında diri daha sen onun yasına gelebilecekmisin
Türkçe
1
0
14
782
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@ZamHaberAjans Ev kiralarını memur maaşlarına göre ayarlıyor evsahipleri. Herhalde 20 bin alan emekliyle ve 28 bin alan asgari ücretliye ev vermeyecekler doğal olarak. 60-70-80-90-100+ bin alana verecekler.
Türkçe
1
0
0
168
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
“Ev kiralarına ne olmuş ya!!” Kira fiyatlarının durmak bilmeyen artışlarına isyan eden kadının videosu sosyal medyada gündem oldu.
Türkçe
75
25
186
52.2K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@PegasusIzmirTR @sismannews Asıl kendileri fetocu, enflasyonun böyle düşmeyeceğini biliyorlar, memur maaşları ne kadar yüksek olursa ülke daha çok batağa batar diye kimse uyanmasın istiyorlar. Avrupada düz memur maaşları asgari ücrete çok yakındır bu yüzden enflasyon artmıyor,esnaf evsahibi fiyat artıramıyr
Türkçe
0
0
1
77
Göcmen Pegasus
Göcmen Pegasus@PegasusIzmirTR·
@sismannews Herşeyi fetoya bağlamaknyada sihalar ihalar diye dolaşmak tuhaf. 10yılda teknolojik gelişmeler ortadayken 2milyon yeni memur alınmasının sebebi nedir? 10yılda ne oldu?! eğitim, yaşlı bakımı, kreş falanda devrim mi oldu ne yapar bu kadar memur?
Türkçe
2
1
10
291
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@Climatolog_ Atanamayıncada evde mal gibi yatıyorlar. Kafa çalışmıyor, hazır yiyiciliğe alıştırmış aile, mesleği dışında çalışmazmış tam bir embesil olarak hayata hazırlandılar.
Türkçe
0
0
1
36
Hasan TATLI
Hasan TATLI@Climatolog_·
Eğitim daha çok ezber ve “devlet memuru ol” zihniyeti üzerine...Eleştirel düşünme, pratik beceri, satış/pazarlama, finans yönetimi gibi girişimcilik yetkinlikleri zayıf. Öğrenciler “birileri bana iş versin” diye yetiştiriliyor. Aile baskısı da var: “Okuyup kadrolu ol, risk alma"
Hasan TATLI@Climatolog_

15-20 yıl önce birçok üniversite öğrencisi “kendi işimi kuracağım” diye heyecanlanırken, şimdi güvenli bir maaş, biri karar versin, risk sıfır yaklaşımı ağır basıyor. Bu “en zahmetsiz yol” tercihi rastgele değil, yapısal nedenleri var...

Türkçe
7
6
46
4.7K
SemAY retuiteado
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Hazineye en çok borçlu belediye açıklandı; Hangisi biliyor musunuz? Öve öve bitiremedikleri, Londra gezgini. Mansur Yavaş’ın darmadığın ettiği Ankara Büyükşehir Belediyesi… :) Borç: 2 milyar 100 milyon TL
Türkçe
63
262
1.1K
25.8K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@HavaForum Medeniyet 👏🏻👏🏻
Türkçe
0
0
0
413
Hava Forum
Hava Forum@HavaForum·
Son Dakika | Bu hafta Avrupa'da etkili olması beklenen ejderha sıcakları sebebiyle Fransa'da açık alanda alkol tüketimi yasaklandı. Yasağa uymayanlar hakkında idari ceza uygulanacak.
Türkçe
6
8
488
148.9K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@asliburjuva Memur avrupa şartlarının üstünde maaş alıyor, o yüzden avrupa ucuz geliyor. Avrupalıda bile o para yok.
Türkçe
1
0
11
1.1K
.
.@asliburjuva·
Memur arkadaşlarımdan biri, 2026 senesini full gezerek geçiriyo, az önce de roma’dan story attı, ben de özel sektör stresi yüzünden az önce kardiyolojiden randevu aldım😢 bu ülkenin saçmalıklarından bıktım artık
Türkçe
157
96
4.4K
218.7K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@MKMPSadrazam 30 yıllık evli biri olarak size tavsiye. Evlenirken erkeğin ailesinin kendi başlarına geçinebilecek paraları var mı diye bakın. Eş adayının işinin olup olmaması önemli değil onu bir şekilde halledersiniz ama ailesinin maaşı yoksa, babası çalışmıyorsa size yıkılırlar. Kaçın.
Türkçe
0
0
0
121
Kara Mustafa Paşa
Kara Mustafa Paşa@MKMPSadrazam·
8 yıllık evli olarak size bir tavsiye. Evlenirken kadında arayacağınız ilk şey merhamet olsun. Birde ailesini tanımadığınız biri ile görüşmeyin bile. Annesinin babasına tavrına bakın. Çoğunlukla ona yakın olur size tavrı. Birde kadının parası felan diyorsa kaçın.
Türkçe
59
99
3.3K
306.6K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@srkninci 10 yıl sonra kadınlar, şeriat gelsin diye bağıracak bu gidişle. Doğru dürüst evlilik, aile düzeni kalmayınca akılları başına gelecek.
Türkçe
0
0
4
350
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Kadınları özgürleştirin, güçlü kadın, feminizm akımının kadınları getirdiği nokta;
dr. serkan j. inci tweet media
Türkçe
10
13
282
19.5K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@seko_loji @PremsesZek Ben geçen denize sıfır otelde kaldım, gece deprem olurda, tsunami çıkar oteli alır gider diye korkudan uyuyamadım. Burda hiç yaşayamam.
Türkçe
0
0
0
209
seko
seko@seko_loji·
Hayalinizde bile göremeyeceğiniz bir ev
seko tweet media
Türkçe
67
17
646
34.5K