Megatron

8.6K posts

Megatron banner
Megatron

Megatron

@SparklyFineLine

Se unió Temmuz 2017
579 Siguiendo465 Seguidores
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
@Senior_B_ من معده‌م ورود ممنوع میشه
فارسی
1
0
1
38
نـــــــاخـــــــــــدا
واقعا چطوری وقتی ناراحتیت و افسرده یا حتی عصبی اشتهاتون باز میشه و پرخوری میکنید!؟ من علاوه بر اینکه اشتهام کور میشه یه قلپ آب هم از دهنم پایین نمیره...
فارسی
2
0
7
156
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
به معنی واقعی کلمه از دست بچه‌های فامیل و عزادارن عاشورا سر به بیابون گذاشتم:
Megatron tweet media
فارسی
0
0
12
101
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
نمی‌دونم چجوری بگم ولی از این بدنایی که ممه‌هاش صاف زل زدن بهت خوشم نمیاد. ممه باید لوچ باشه این شکلی 🫪🫪🫪
فارسی
1
0
5
95
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
حالا کاری ندارم ولی پزشک بودن تو این مملکت خیلی سخته! این حرفا رو روتین از آدما می‌شنوم: «بابام رو بردم بیمارستان، یه آمپول بهش زدم رفت تو کما مرد» «یه دندون خراب داشتم، دندون‌پزشک وسیله‌ش رو زد بقیه هم خراب شدن» «دکتر نمی‌رم. یه عیب داری ده تای جدید هم برات درمیاره»🫪😑
فارسی
0
0
9
136
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
توییتام یا دو تا لایک می‌خوره یا چهار هزارتا
فارسی
0
0
9
123
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
@may_i_sam سیاه و چروک شدن زیر چشم :(((
فارسی
0
0
1
56
M
M@may_i_sam·
فارغ از اینکه چه سنی دارین از نشانه های aging چی تو خودتون میبینین؟
فارسی
316
2
388
90.7K
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
@liiiliiiiy جوری رفتار می‌کنن انگار مسئولیت اخلاقی یه دختر به یه دختر رندم دیگه بیشتر از مسئولیت اخلاقی یه پسر به دوست‌دخترشه.
فارسی
1
0
16
265
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
@dr_joey_ ربطی به آی‌کیو نداره. می‌خوان تو ژانر سهمی داشته باشن.
فارسی
0
0
1
831
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
از بچگی دوست داشتم فیواستار شم🥹🫶🏻
فارسی
2
0
4
294
Taramara
Taramara@Taramaraaa·
@SparklyFineLine تو‌دسشویی‌خونه‌مون خوردم زمین زانوم شکست.
فارسی
3
0
120
11.2K
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
واقعا برام سواله این دخترای سفیدپوست که همیشه هم شلوارک و شرتک می‌پوشن چجوری همیشه پاهاشون یه دست سفید و بی‌نقصه؟ من الان یه جای بریدگی، یه جای سوختگی، چهار تا کبودی بزرگ و چند تا کبودی کوچیک دارم رو پام. همیشه هم شلوار پامه و کار خطرناکی هم نمی‌کنم.
فارسی
134
27
5.2K
168.7K
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
@per_fect_ion از نزدیک ندیدم ولی خدایی هیچوقت یادم نیست که مثلا یکیشون چند تا کبودی خوردن به در و دیوار داشته باشه😂
فارسی
3
0
10
11.6K
Nam nam
Nam nam@per_fect_ion·
@SparklyFineLine تو اون‌ها رو از نزدیک دیدی یا توی عکس و فیلم؟ زیرا دوربین مقادیر زیادی از این‌ها رو اصلا نشون نمیده
فارسی
4
0
49
12.7K
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
@morethanano چی بگم اجی از نزدیک باید بررسی کنم
فارسی
0
0
1
3.2K
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
@LiliinAustria اصطلاح رایجی است که به شلوارک کوچیک میگن. منم راستش یه ذره با کلمه‌ش راحت نیستم.
فارسی
1
0
2
3.7K
Armen Thors Safi
Armen Thors Safi@ArmenSafi·
@SparklyFineLine شلوار جلوی کبودی رو‌نمیگره ولی باز هر جور‌صلاح میدونین 🤭
فارسی
1
0
4
6.8K
Lost In Thoughts
Lost In Thoughts@Mohad3_Ns·
من یه مشکلاتم اینه که همیشه دارم به در و دیوار میخورم، انگار درک حجمی فضایی از ابعادم ندارم. یهو میبینم یه جاییم کبوده که اصلا نمیفهمم کِی به کجا خورده که اینجور کبود شده و درد داره بعد از من انتظار دارن ابعاد ماشین رو درک کنم و بدونم کجا جا میشه/نمیشه و نزنمش به در و دیوار!
Megatron@SparklyFineLine

واقعا برام سواله این دخترای سفیدپوست که همیشه هم شلوارک و شرتک می‌پوشن چجوری همیشه پاهاشون یه دست سفید و بی‌نقصه؟ من الان یه جای بریدگی، یه جای سوختگی، چهار تا کبودی بزرگ و چند تا کبودی کوچیک دارم رو پام. همیشه هم شلوار پامه و کار خطرناکی هم نمی‌کنم.

فارسی
1
0
5
252