پَرپَر

3.3K posts

پَرپَر banner
پَرپَر

پَرپَر

@Pardis3787

زن، زندگی، آزادی.

Katılım Mart 2023
644 Takip Edilen149 Takipçiler
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
وقتی یه‌جا مهمون میشم تایم شام و ناهار خوردنشون خیلی واسم سخته، من ۶-۷ شام میخورم میزبان ۱۱-۱۲ :) دارم از گشنگی هلاک میشم
فارسی
0
0
1
61
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
وای واژه چشم واقعا روحم رو جلا میده، یه پسره توی روتیشن هر چی بهش میگم در جواب میگه چشم. آفرین عزیز، آفرین ایشالا این کلمه یه لحظه از زبونت نیوفته💅🏻
فارسی
0
0
1
43
پَرپَر retweetledi
َ
َ@__O8E·
َ tweet media
ZXX
1
828
5.2K
131.6K
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
@Parand_was_me مرسیی امیدوارم واقعا همینطور باشه🥲❤️
فارسی
0
0
1
14
شرلی...
شرلی...@Parand_was_me·
@Pardis3787 آها فکر کردم استاژری . عزیزم اصن نگران نباش، این شرح حال گرفتنو به مرور تو بخشا یاد میگیری و تو یکی دو هفته ترست هم میریزه 🤞🏻
فارسی
1
0
1
30
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
فردا واسه اولین بار قراره تنهایی از بیمار شرح‌حال بگیرم، میدونم بعدا این قراره خیلی کار روتینی باشه برام اما الان ده بار تمرین کردم و از استرس حالت تهوع دارم😭 اگه یه نفر بیاد بالای سرم و بفهمه من استیودنت بخش نیستم و فقط واسه تمرین دارم شرح‌حال میگیرم چی😭😭😭
فارسی
1
0
0
68
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
@Parand_was_me دارم مثل یه جوجه‌ی گمشده توی بیمارستان میچرخم و از بیمارا شرح حال میگیرم تمرین کنم :) البته امروز استاد هم متوجه شد و یه رزیدنت آورد که به من و دوستم یکم توضیحات هم بده. رسما هنوز استیودنت نشدم و این یه ماه باقی‌مونده خواستم آمادگی کسب کنم
فارسی
1
0
0
24
شرلی...
شرلی...@Parand_was_me·
@Pardis3787 ینی چی تنهایی قراره شرح حال بگیری؟
فارسی
1
0
1
34
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
برنامه‌ای که قرار بود این آخرهفته داشته باشم، اما تصمیم منطقی گرفتم چون دیگه بیزیرگ شیدیم🦖
༒︎@ArtisticSoul80

فارسی
0
0
0
51
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
واقعا برام سواله این دخترای سفیدپوست که همیشه هم شلوارک و شرتک می‌پوشن چجوری همیشه پاهاشون یه دست سفید و بی‌نقصه؟ من الان یه جای بریدگی، یه جای سوختگی، چهار تا کبودی بزرگ و چند تا کبودی کوچیک دارم رو پام. همیشه هم شلوار پامه و کار خطرناکی هم نمی‌کنم.
فارسی
134
27
5.2K
168.7K
پَرپَر retweetledi
فخری هستم
فخری هستم@fakhrishoonam·
وای از وقتی که این پیام رو دیدم همین جور دست و دلم می‌لززه😭😭😭😭 بچه‌ها خیلی به این خبر بی تفاوت بودین دو تا دختر کم شدن تروخدا پخشش کنین تا اله ی دیگه ای از دست نرفته 😭😭😭😭
فخری هستم tweet media
فارسی
30
762
4.1K
109.2K
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
آیا یک پول درشتی بدم و ساعت بخرم یا باهاش چیزهای خرده ریزه بخرم؟ دلم نمیاد واسه یه ساعتی که پارسال هفت تومن بوده حالا بیست تومن پول بدم😭
فارسی
0
0
1
30
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
از اینکه آدمهای نزدیکم واسه تولدم سوپرایزم میکنن خیلی بغضی میشم، دوستای نازنازیم دیروز اینقدر زحمت کشیده بودن و زیبا هماهنگ کرده بودن تا من نفهمم قبلش که واقعا کاش براشون بمیرم😭🫶🏻
فارسی
0
0
3
82
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
دوستم با ۱۷ پرومکسش ۱۲۷ تا عکس ازم گرفت و حتی یه‌ دونه‌ش نمی‌آیفونه😭😂 شایدم مشکل از ریخت منه :)
فارسی
0
0
1
66
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
بدترین امتحان زندگیمو دادم، خاک بر سرم.
فارسی
0
0
0
71
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
از خودم ناامیدم بابت دادن فرصت به آدمهایی که هیچ‌جایی از زندگیشون نیستم، زمان و انرژیم خیلی ارزونه واسه‌م و این شرمسارم میکنه.
فارسی
0
0
1
45
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
مامان هرسال روز دختر و روز تولدم رو در قالب یک شعر بهم تبریک میگه، قربونت برم که واسه‌م شعر مینویسی😭
فارسی
0
0
0
53
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
امسال روی تولدم اونقدر حساس شدم که از دوازده شب نشستم ببینم دوستام همه تبریک میگن یا نه😭😂
فارسی
0
0
2
47
پَرپَر retweetledi
آئورت بیکوسپید(دو لتّی سابق)
به نظرم همینکه وقتی میگیم برا موارد غیراورژانسی نصف شب نرین اورژانس و شما در جوابش سریعا میگین “پس اگه درد قفسه سینه داشتم‌ دیگه میشینم‌خونه”یا “اگه خانم باردار دردش گرفت نریم اورژانس” “اگه پام قطع شده بود نرم” نشون میده که اتفاقا دقیقا متوجه هستین که چیا اورژانس هستن.
فارسی
28
119
1.4K
20.8K
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
خیلی دلم می‌خواد ببینمت اونقدر که عقلم زایل شده و دارم تصمیمات احمقانه می‌گیرم😭
فارسی
0
0
1
40
پَرپَر
پَرپَر@Pardis3787·
امیدوارم تا صبح بمیرم و ننگ ناتوانی در موفقیت تحصیلی رو با خودم به گور ببرم.
فارسی
0
0
1
58