Kaan

412 posts

Kaan

Kaan

@kaanderr

H.O.D.L

Se unió Ağustos 2014
310 Siguiendo44 Seguidores
Kaan
Kaan@kaanderr·
@sefauygunn Ashwagandhanım etkisi hakkında dedim bu arada, brutal-t için henüz 3 gündür kullanıyorum.
Türkçe
0
0
0
158
Kaan
Kaan@kaanderr·
@sefauygunn Gerçekten etki gösterir mi bu arada 2 senedir aktif spor geçmişim var brutal-t yeni deneme amaçlı aldım merakımdan. Ashwagandha kullanmadım amaa daha önce. Akşam magnezyum,glisin vs kullanıyorum çok etkisi olmaz gibi geliyor ama ...
Türkçe
1
0
0
178
Sefa Uygun
Sefa Uygun@sefauygunn·
En çok kas kazandığım ve estetik göründüğüm rutinde haftada 2 bacak antrenmanı, günde 10k adım, haftada 2 sprint ve ip atlama var. Ara sıra boks ve tenis ek olarak. Çiğ süt (güvenilir) , jelatin, maral, brutal-t, bol güneş ışığıyla birlikte. Tek başına ağırlık kaldırma yapmak en büyük hata. Konu kas kazanmak, yağ yakmak ve androjen üretimini artırmak olduğunda bile.
Türkçe
7
7
208
21.7K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@sefauygunn Suya karıştırıp mı içiyoruz
Türkçe
1
0
0
210
Kaan
Kaan@kaanderr·
@leventoncel_ Çok pardon ben siz çalıştınız kendi yorumlarınız diye okumuşum. Kitap yazarına söylemiş olayım o zaman :)
Türkçe
0
0
1
62
Levent Öncel
Levent Öncel@leventoncel_·
@kaanderr Kitap ağırlık çalışanların beslenmesi üzerine.
Türkçe
1
0
1
92
Levent Öncel
Levent Öncel@leventoncel_·
Ağırlık çalıştınız, peki sonrasında ne kadar protein ve karbonhidrat tüketmeniz gerekiyor? Cevabı Miami Heat, Cleveland Cavaliers, farklı NFL takımları ve olimpik atletlerle profesyonel olarak çalışan Susan Kleiner'dan alıntılayarak söyleyeyim. 🟩 Kilonuzun yarısı kadar gram protein 🟩 Kilonuzun yarısı ile tamamı arasında karbonhidrat. Örnek: 80 kilo bir insan için 40 gram protein, 40-80 gram arasında karbonhidrat.
Türkçe
11
11
289
74.2K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@leventoncel_ Ve + olarak bahsettiğiniz beslenmeyle testosteron seviyesi diplere iner. Kas inşaası da yapamaz hale gelir.
Türkçe
1
0
0
89
Kaan
Kaan@kaanderr·
@leventoncel_ Çalıştığınız yerlerin hiçbirinde "kas inşaası" ilk sırada değil, kondisyon daha çok ilk sırada. Edindiğiniz tecrübeye saygı duyuyorum fakat elmayla armutu karıştırmamak gerek. Bahsettiğiniz beslenmeyle antrenman yapılmaz. Yani yapılmaz derken antrenman bitmez vücut tükenir.
Türkçe
1
0
1
1.7K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@MensFashionGeek With pharmacy yes, without pharmacy, maybe 2 years.
English
0
0
0
13
Men's Fashion Geek
Men's Fashion Geek@MensFashionGeek·
Be honest, Is this even achievable in 6 weeks???
Men's Fashion Geek tweet mediaMen's Fashion Geek tweet media
English
2
1
12
2.4K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@HermeticPhysiq İkisini ayıran faktör fatigue konusu hocam. Yoksa dediğin gibi yüksek tekrar yapan kişi tabiki daha iyi kas geliştirir 2+2=4, fakat uzun vadede vücuttaki fatigue gitmeyeceği için azalan bir grafik haline gelir kas gelişimi diye düşünüyorum.
Türkçe
1
0
0
151
Hermetic Physique
Hermetic Physique@HermeticPhysiq·
Tendon adaptasyonları için yüksek yükler sanıldığı kadar gerekli olmayabilir. Güncel bir çalışmada düşük yüklerin de tıpkı yüksek yükler gibi tendon kalınlığını arttırabildiği gözlemleniyor. Önceliği kas gelişimi olanların orta-düşük yükleri tercih etmeleri için bir neden daha.
Brad Schoenfeld, PhD@BradSchoenfeld

New research shows that high-load (8–12RM) and low-load (20–30RM) training performed to failure produced similar increases in biceps tendon thickness. These findings challenge the common belief that heavy loads are necessary for tendon adaptation and instead support the idea that intensity of effort—not load magnitude—may be the key stimulus for tendon remodeling. Nice work from the lab of @jploenneke pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/42319300/

Türkçe
2
0
23
6K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@sefauygunn Selam, brutal-t istemiştim yanında küçük bir kağıt kapta ashwagandha ekstresi gelmiş. Bu tek seferlik mi neye karıştırarak içiyoruz tek seferlik değilse kaç gram atmamız gerekir ?
Türkçe
0
0
0
11
Kaan
Kaan@kaanderr·
@Ardastribe Hocam aktif spor yapan biri için antrenman sırasında alınacak 10-15gram şekerin faydalı olacağını düşünen taraftayım ki faydasını da görüyorum fakat sedanter bir birey için aynen sizin gibi düşünüyorum.
Türkçe
1
0
4
727
Arda | Fitness & Sağlık
Bir sabah bilgisayarı açtım ve karşıma şeker güzellemesi yapan klasik bir healthmaxer hesabının yazısı çıktı. Kahvaltıda önerilerini denedim ve hayatımdaki en yoğun beyin sislerinden birine şahit oldum. Buradan çıkacak sonuç karbonhidrat zararlıdır değil. Buradan çıkacak sonuç spor ve konsantrasyon/beyin için olan beslenme birbirinden farklı. Şu anki hedef hangisi ise ona göre beslenmek gerekiyor.
Brandon Luu, MD@BrandonLuuMD

A high-protein breakfast improved concentration scores before lunch compared with skipping breakfast. A carb-heavy breakfast didn’t. The protein breakfast was simple: skyr + oats (32g protein).

Türkçe
3
2
40
17K
ugya
ugya@ugyavuz·
@kaanderr @DoluBatarya Google da ararsan mağdurları görürsün. Bir tanesini ben ekleyeyim, mayısta 4 ay oldu diye yazmış... Benim işim olmaz BYD ile.
ugya tweet media
Türkçe
3
0
0
53
Dolubatarya
Dolubatarya@DoluBatarya·
Türkiye yatırımını başlamadan bitiren BYD, sosyal medyadan müşterilerinin yanında olduğunu açıklamış, fakat paylaşımı yorumlara kapatmış. Binlerce BYD müşterisi sorularına cevap arıyor, milyonlarca lira yatırım yapan bayiler aylardır sinek avlıyor. BYD Türkiye'nin hiç başlamayan yatırımın iptal olmadığı, askıya alındığı yönünde algı yaratmak yerine yatırımcısı ve müşterilerine gerçekleri söyleme zamanı geldi de geçiyor.
Dolubatarya tweet media
Türkçe
39
26
303
28.5K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@ugyavuz @DoluBatarya Ha bu arada 6 ay demişsin, attığın ss de 4 ay yazıyor 2 ay firen var haberin olsun
Türkçe
0
0
0
10
ugya
ugya@ugyavuz·
@kaanderr @DoluBatarya 6 aydır parça beklediğin için aracını kullanamıyor olsan böyle yazmazdın. Acayip güven verdi verdi evet.
Türkçe
1
0
1
59
Kaan
Kaan@kaanderr·
@CryptoKemal Kriptoyu biraz uzatacaktık kemalim unutmayalım bekliyoruz :)
Türkçe
1
0
5
274
Kemal Hiçyılmaz
Kemal Hiçyılmaz@CryptoKemal·
17:34'de yayında olacağım tüm borsa tutkunlarını bekliyorum.
Türkçe
12
6
153
47K
herhangi biri
herhangi biri@bahaeddingngr·
@enginozoren Yani şimdi bunu ballandıra ballanır anlatıyorsun da engin bey neden demiyorsun biz bunun başında beklemek zorundayız veya tek tek neden geliyor hepsini birden yapmıyor indirdikten sonra bile yüklemek kışın başında bekliyorum
Türkçe
2
0
0
445
Engin ÖZÖREN
Engin ÖZÖREN@enginozoren·
Şıkır şıkır güncelliyor Bakalım neler değişmiş Yeni isimlendirme GA4
Türkçe
10
1
94
43.3K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@enginozoren Fiyatlarda en ufak düşüş yok hatta yükseliş var bunu yazmıyosun. İşine geleni yazıyorsunuz sanırım
Türkçe
0
0
0
45
Kaan
Kaan@kaanderr·
@enginozoren 60bin araba kullanıcısından 183 kişi daha arabasını satmak istedi diye mi bu algılar yazılar? Allah kimseye ısı pompalı araba övüp ısı pompasız araba için "hayallerine kavuşmak isteyenlere" yazısı yazdırmasın.
Türkçe
1
0
6
222