سفید برفی

9K posts

سفید برفی banner
سفید برفی

سفید برفی

@la01lam

مشغولیات ذهنم^^

Se unió Ağustos 2021
400 Siguiendo480 Seguidores
Tweet fijado
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
میدونید تراپی خوبه اما برید پیش دکتر روانپزشک حتما برید،دارو درمانی بهتره،برید لطفا،خواهش میکنم،به خودتون و زندگی فرصت بدید و ببینید اونقدی که گه هست گه نیست(قال َ سفید برفی😂😅) خلاصه یه بار امتحان کنید این یکی. و هم ،باشه؟🥹
فارسی
1
1
54
10K
Wave
Wave@Wave25334685309·
@la01lam من سوریه
فارسی
1
0
0
32
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
من فنلاندم، شما کجایید؟🥸
فارسی
65
0
60
3.4K
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
خواسته های ما زندگی نرمال بعضیاش🤣
فارسی
0
0
25
309
The Witch
The Witch@Dreamy_stars7·
@la01lam انگلیس هستم 🙂‍↔️🙂‍↔️
فارسی
3
0
2
127
ئارەش
ئارەش@arashxf0·
@la01lam از منظومه شمسی خارج شدم
فارسی
1
0
1
120
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam نوژان بود اگه اشتباه نگفته باشم اسمشو
فارسی
1
0
0
10
Dee
Dee@blackdee0·
شیرازیا یه دو تا کافه خوبی معرفی کنید؟؟
فارسی
3
0
10
442
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam حتما اومدم شیراز میرم یه جا دیگه هم گفتی اون سری واسه کروساناش اونم باید برم
فارسی
1
0
1
27
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
کاشکی دختر نبودم تو این خراب شده.
فارسی
0
0
3
142
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 افرین دقیقا، ولی ساعدی نیا برو شکلاتاشو امتحان کن حتما🥸
فارسی
1
0
0
16
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam والا ادم میره لذت ببره نه اینکه زجر بکشه ادایی ها هم بیشترشون چیز خوشمزه ندارن فقط چسی چسی چسی
فارسی
1
0
1
15
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@thatguyglorious کمالگرا( اصلا استفاده خوبی ازش ندارم)، خیلی فکر میکنم و تمام سناریوهای بدو ردیف میکنم.
فارسی
0
0
0
41
گِلوریِس‌مِس
گِلوریِس‌مِس@thatguyglorious·
بدترین ویژگی شما چیه؟ خودم صفر و صدی بودن
فارسی
41
3
62
4.1K
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 اره بابا نرو ادایی ها، من فقط گاهی با دوستم میرم که اون عکس بگیره وگرنه کافه ای که چیز درست و حسابی هم نداره چرا باید رفت اصلا!
فارسی
1
0
0
24
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam واس یه کافه اونجوری تو هم بچپی واقعا ارزش نداره. ار دکه mri تو چمران قهوه بگیرم بمیرم بهتر اونجا هست 😂😂
فارسی
1
0
1
24
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 عاااا اون خیلی شلوغه، و تنوع هم زیاد نیست ولی کیفیتشون بد نیست. بخاطر یه بی احترامی من دیگه نمیرم( سر حجاب)
فارسی
1
0
0
27
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam یه بار از جلو‌فورته رد شدم اینقدر تو هم چپیده بودن گفتم خدایی چه لذتی داره اخه
فارسی
1
0
1
20
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
کل تایم لاین اینستام شده اقای بادمجون و پرتقال و موز و خانم هلو و سیب زمینی و توت فرنگی.
فارسی
0
0
7
162
سفید برفی
سفید برفی@la01lam·
@blackdee0 جدید میخوای ساعدی نیا ( شکلاتاش و سوهانشو خدایی دوست دارم😭) قدیمی؟ برو قدوسی شرقی هرکدوم میلت کشید پیاده شو برو داخلش🥸
فارسی
1
0
0
28
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam معرفی کن بلدش شیم
فارسی
1
0
0
20
سپهر خدابنده
فکر میکنی مهم‌ترین دلیل اضطراب در زندگی امروزت چیه؟
فارسی
192
1
174
18.4K
Dee
Dee@blackdee0·
@la01lam خوب
العربية
1
0
1
25