Να μαι κ εγώ!
1.5K posts

Να μαι κ εγώ!
@wraiapername
τα πράγματα είναι απλά. θα σχολιάζω, δεν θα σας αρέσει… και θα συνεχίζω!
Earth Se unió Aralık 2021
103 Siguiendo57 Seguidores

Επιθετικό μάρκετινγκ από μία φίλη "Τελείωσε η σειρά Γιατί ρε πατέρα αν βάλετε δεύτερη σεζόν θα ξανακάνω συνδρομή "😅
#giatirepatera2ndseason
#giatirepateraplus
#giatirepatera

Ελληνικά

Παιδιά λέτε να έχουμε κάνα θαύμα και να έχουμε και δεύτερη σεζόν?Θα τρελαθώ από χαρά αν συμβεί κάτι τέτοιο 🥳😍❤️
#giatirepatera #giatirepateraplus #giatirepatera2ndseason
irene.thaleia@IreneThaleia
Μωρέ λες;;;;; #giatirepateraplus
Ελληνικά

@Billy_Greece Θα ήθελα να δω Τσατσάνη συνάντηση με εγγονό Λευτέρη , για πρώτη φορά
Ελληνικά

Μιας και φουντωσε η συζήτηση για 2η σεζον..
Τι θα θελατε να δειτε στη συνέχεια;
#giatirepateraplus
Ελληνικά

@s_christina__ Πιστεύω πως το τελευταίο επεισόδιο έγινε έτσι ώστε να δέσει με την δεύτερη σεζόν που αν έρθει θα προβληθεί πια μόνο στο νετφλιξ
Ελληνικά
Να μαι κ εγώ! retuiteado

#giatirepateraplus #giatirepatera πάνω από ολα ομως η σειρά ήταν μια ΤΙΜΙΑ προσπάθεια, ο σεν σεβάστηκε το κοινό του και έκανε ότι καλύτερο μπορούσε δεδομένου καναλιού και προγραμματισμού & οι ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές! Ευχαριστούμε!
GIF
Ελληνικά

Δλδ αν σκεφτούμε ότι ο Μαέστρος του Παπακαλιάτη πήγε Netflix κ τα νέα επεισόδια πήγαν εκεί, τότε σε περίπτωση νέου κύκλου θα μιλάμε κ εδώ για νετφλιξ 🤔🤷♀️ #giatirepateraplus
Ελληνικά

Πότε τα ξαναβρήκαν ο Νίκος με τη Δήμητρα; Πότε άρχισε φλερτ έντονο με Μαγδα και Αλεξ; Πότε ο Μιχαήλος έπαθε μετάλλαξη και δέχτηκε τόσο εύκολα τον αδερφούλη του να τον ντύσει γαμπρό; #giatirepateraplus
Ελληνικά

Έχω μια απορία....
Η Βιβή γιατί φορούσε εκείνο το πέτσινο μπουφάν στο γάμο;; Μια άσπρη ζακετούλα δεν είχε;; #giatirepateraplus
Ελληνικά

@ToKatmobile Δεν είχε δει ποτέ τον εγγονό του, δεν είχε οκ σχέση με τον Φωντα.
Ελληνικά

#giatirepateraplus (καλά έκανε), με τον Φώντα είχε μια ας πούμε οκ σχέση (πήρε το όνομα του το παιδί του,ο Φ ήξερε ότι ήταν άρρωστος,είχαμε δει σκηνή τους),ο Μιχαήλος ήταν κ αυτός δίπλα του ως το τέλος,το μεγάλο ξεκαθάρισμα λοιπόν έπρεπε να γίνει με το μόνο παιδί του 👇
Ελληνικά

#giatirepateraplus κάποιες επιπλέον σκέψεις:ναι,στην αρχή σκέφτηκα ότι θα ήθελα σκηνή των 3 αδελφών κ σκηνή Φώντα κ Βιβή με Τσατσάνη,όπως κ με το Μιχαήλο.όμως τλκ το θεώρησα "σοφό" όπως το έκανε ο σεν.τα 3 αδέρφια ως χθες σκοτώνονταν,θα μου ήταν εκβιαστικό συναισθηματικά να 👇
Ελληνικά

@Joanna1827053 Αυτό θα εξαρτηθεί από το κανάλι και την πορεία των προγραμμάτων
Ελληνικά

Ρε σοβαρά αν έχει δεύτερο κύκλο να το πουν τώρα μην κλαίμε και κοπανιομαστε τσάμπα(αν εχειβθα τσιριζω από χαρά) #giatirepateraplus
fey ✨@fiction_lover2
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙΙ! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ! ΕΛΑ, ΚΟΦΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ. ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ Ή ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΔΕΎΤΕΡΟΣ ΚΥΚΛΟΣ; ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΩ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ #giatirepateraplus
Ελληνικά

@thedragonfairy @s_christina__ Έγινε έτσι ώστε σε περίπτωση δεύτερης σεζόν να μπορεί να συνεχιστεί. Δεν εξηγείται αλλιώς
Ελληνικά

Πείτε μου ότι θα έχουμε δεύτερη σεζόν. Έχει γίνει της τρελής. Άνετα δίνονται νέα plots εφόσον κάθισαν αυτοί που κάθισαν στο board της Καθεδριας. Δεν γίνεται να είναι αυτό το τέλος. #giatirepateraplus
Ελληνικά

@thedragonfairy Ένα δικιο το χεις. Ήταν μέτριο φινάλε βιαστικό
Ελληνικά

Τα μόνα πράγματα που μου άρεσαν στο επεισόδιο ήταν η αγκαλιά του Νίκου με τον Φωντα και η συνάντηση του Νίκου με τον Τσατσάνη. Όλα τα υπόλοιπα ήταν μιεχ και φορσαρισμενα για να κλείσει κάπως η ιστορία. Άσε που λυσσάξανε με τον γάμο και γάμο δεν είδαμε. #giatirepateraplus
Ελληνικά

Εγω επιμενω ασ βγει καποιος να μου απαντησει σοβαρα πως θα μπορεσει να λειτουργησει η καθεδρια με αυτα τα μελη δεν εχω τοση φαντασια 😭😭😭#giatirepateraplus
Ελληνικά

Δεν μου φάνηκε για τελευταία επεισόδιο, περισσότερο για πρόλογο νέου κύκλου μου έκανε . #giatirepateraplus
Ελληνικά

Δεν ξερω εάν το έχει δείξει στο plus αλλά δεν ξέρουμε ακόμα κ το γράμμα του Τάσου στην Βιβή#giatirepateraplus
Ελληνικά

Δηλαδή σήμερα θα έχουμε το τελευταίο επεισόδιο στο plus ;; Ναι δεν γίνεται έλα κόψτε την πλάκα … δεν είναι αστείο … 🥺 έχει κ season 2 το ξέρω το νιώθω απλά μας το κρατάνε για έκπληξη #giatirepateraplus
Ελληνικά