xnumerusx

1.6K posts

xnumerusx

xnumerusx

@yminteger

Se unió Haziran 2016
270 Siguiendo22 Seguidores
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@_AliDemirli__ @sametic88 Ya hocam gs clde diye belki 10 ister bizden belki 11 ister o olur adamlar Türkiyeyi istemiyor bunun gssi fbsi yok fenerden 10 isteyen gsde 5 e oynanırmış böyle birşey mümkün mü Allah aşkına
Türkçe
1
0
0
15
Ali Demirli
Ali Demirli@_AliDemirli__·
@yminteger @sametic88 Yağız anlattı 12 milyon gibi bir talebi olmadı Galatasaray’dan diye. 7ye de evet demeyecekti belki orası doğru
Türkçe
1
0
0
14
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@_AliDemirli__ @sametic88 Harbi bu saçmalıklara inanmıyor musunuz doğuştan gsli sanki adamlar edersona sen 7 verdin adam sana gsde 7ye oynarım demedi daha fazlasını istedi imza atmadı sana bizim gerizekalılar gitti verdi o parayı bize geldi sen versen sana gelecek
Türkçe
1
0
0
16
Ali Demirli
Ali Demirli@_AliDemirli__·
@sametic88 Sane ile Fenerin teklifinden daha düşük maaşa anlaştık. Ederson ile biz 7 milyonun pazarlığını yaparken Fener 12 milyona anlaştı. Galatasaray ile Fenerbahçe aynı kategoride değil
Türkçe
1
0
0
166
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@jupiteryenn1 Ha mevkisi santrofor olmayan keremin santrofor oynaması onu suçu ama
Türkçe
0
0
0
31
saint süleyman'ın büyük iskoçyalısı
bak ismail de fenerli ama onu övüyoruz. en kötü maçı belki avustralya maçıydı ama ismail'in suçu yoktu beklerin arkasını toplamak zorunda kaldı. mükemmel de topçu kendisi.
Türkçe
1
0
17
2.1K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@EKiNEMEK26 @mahirgra @ateist_ll Ya siz kafayı mı yediniz adam senin gibi düşünmüyor diye dediklerine bak nerenden biliyorsun paraya üzüldüğüne yurtsever olmadığını nerden biliyorsun ne saçma insanlarsınız insani duygusu yokmuş sizde de akıl be mantık yok
Türkçe
0
0
0
10
EKiN
EKiN@EKiNEMEK26·
@mahirgra @ateist_ll Fasist kopek insani bir duygu yokki üzülsün onlar sadece giden paraya uzulurler yurtseverlik yok cikar var
Türkçe
3
0
15
925
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@yescontexttjk Ya insanları gerizekalı yerine koymayı bırakın artık 5 dk oynamışmış adam ilk maçta 11 oynamadı mı ne zırvalıyorsunuz
Türkçe
1
0
1
449
Türker Güneş
Türker Güneş@theegunnes·
@cemilebayraktr Cemile hanım bu söylemler ile anca belli bir kitleyi kandırırsınız. Oyuncu Türk milli takımının formasını giymek istemedi. Çünkü ben kürdüm dedi. Konu kapandı. Siz şimdi ne güzellemesi yapıyorsunuz ki?
Türkçe
7
0
12
1.1K
Cemile Bayraktar
Cemile Bayraktar@cemilebayraktr·
Bakın tane tane anlatayım; Irak’ta Irak Kürdistan Bölgesel Yönetimi var, meşru bir yönetim, Türkiye ile dostane ilişkileri var, işte oranın bayrağı. Nasılki biz Türkler, Türki cumhuriyetler ile gönül bağı, aidiyet kuruyor, bayraklarını yüceltiyorsak, Kürtler için de IKBY öyle. Bize gelince toprak bütünlüğümüze ve egemenliğimize saygı bekliyoruz, Irak’taki Kürtlerin varlığına bile tahammül edemiyoruz işte bu da tam bir kurt-kuzu taksimi.
Türker Güneş@theegunnes

@cemilebayraktr Bu paylaşımı ne?

Türkçe
262
76
1.8K
132K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@abdullahnaci Ee sıktınız be artık Bozkurt filan yoktu 2 sene önceydi o zaman son 8 kaldı takım aynı tff aynı hoca aynı futbolcular o zaman niye başarılı oldular? Boş boş konuşuyorsunuz Allah ekber nidaları nerde gören yok bozkurt işareti yapan yok 2 tane dangalak uyduruyor sizde siyasi
Türkçe
3
0
0
108
abdullah naci
abdullah naci@abdullahnaci·
allah'u ekber nidaları, tekbirler, bozkurt işaretleri, ülkücü bıyıkları, vatan millet sakarya edebiyatı, hamaset, goygoy, yaygara, şamata, şımarıklık ve sonuç: 48 takım içerisinde gol atmadan elenen ilk takım.
abdullah naci tweet media
Türkçe
1.2K
6.2K
42.5K
684.7K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@burhancanterzii Keltoş turnuva öncesi ardaya ha başarılı o yüzden dünya kupasına gidiyoruz demiyormuydun şimdi niye kıvırıyorsun
Türkçe
0
0
0
78
Burhan Can Terzi
Burhan Can Terzi@burhancanterzii·
Gerçekten bugün son yapmak istediğim şey kulüpler üzerinden bir tartışmaya girmek de profesör ünvanlı birinin bu söylemi nereden tutarsanız elinizde kalıyor. Sanki her dünya kupası’na gidiyoruz da bu defa başarısız oldu milli takım. Bu birincisi. İkincisi Milli Takımlar tarihinde elle tutulur iki turnuva başarımız var. Biri 2002, biri 2008. İki turnuva öncesi de Galatasaray şampiyon olmuştu. O zaman böyle okuyalım tüm tarihi. Galatasaray başarılıysa Milli Takım başarılı diye… Galatasaray Lisesi müdürlüğü yapıp her fırsatta Galatasaray aleyhtarı açıklama yapacaksınız gerçekten Galatasaray Eğitim Vakfı bir karar alsın lise tarihinden isminiz silinsin bu kadar çok hıncınız varsa.
Prof.Dr.Vahdettin Engin@EvimizdeTarih

"Sakın haaa" larla Türkiye liginin tiyatroya dönüştürüldüğü bir futbol ikliminde, Milli Takım'ın başarısızlığı kimseyi şaşırtmamaldır.

Türkçe
46
46
903
73.8K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@NostaljievimGS Diğeride 19 yaşında 40 metreden gürcistana attı boş boş karşılaştırmalar
Türkçe
0
0
0
113
nostaljicimbom
nostaljicimbom@NostaljievimGS·
Arda Turan 21 yaşında bize bunları izletiyordu işte
Türkçe
233
985
25.9K
1.3M
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@kuscubasiselcuk @CemTYuksekdag Okuduğunuzu anlaıyor musunuz? İyi olan futbolculardanda verim alamadı diye hocayı eleştiriyor hala takımcılık yapıyorsunuz
Türkçe
0
0
0
8
Selçuk saçlı 🇹🇷🦅
Selçuk saçlı 🇹🇷🦅@kuscubasiselcuk·
@CemTYuksekdag Barış yunus hakan mert Uğurcan kenan İsmail gibi kazmalara lafın yokda orkunmu yani derdiniz. Birazcık delikanlı olunda kendi kurduğunuz gs milli takımından bir halt olmadığını görün, ve milli takımdan defolsun gitsin ucube oyuncularınız
Türkçe
1
0
2
197
Cem Taha Yüksekdağ
Cem Taha Yüksekdağ@CemTYuksekdag·
-Arda Güler Real Madrid'de iyi bir sezon geçirdi -Orkun Kökçü Beşiktaş'ta oldukça iyi bir sezon geçirdi -Ferdi Kadıoğlu Birghton'da yılın oyuncusu seçildi Bu üç futbolcu da turnuvada hiçbir varlık gösteremedi. Her problemin çözümünü bireysel performanslarda aramaktan vazgeçmemiz gerekiyor. Bu üç futbolcunun kendi takımlarında iyi performans göstermelerine karşın A Milli Takım'da yokları oynamasının sebebi sadece bireysel olabilir mi?
𝗺𝗮𝗿𝗰𝗼@marcoberratti

arda güler turnuvanın en balon oyuncusu şu ana kadar, hiçbirşey yapmadı, pozisyon yaratma, çalım, şut. fiziksel çarpışmaya da girmedi. o klasa şöyle yan ağlara bırakıp bizi üst tura çıkarmak yakışırdı.

Türkçe
184
18
355
101.8K
Aygün Özipek
Aygün Özipek@aygunozipek·
Yuvana hoş geldin KOCAMAN Yürekli adam...Başarılar dilerim...
Türkçe
765
58
1.3K
708.9K
Cahit
Cahit@Cahitoz17·
@Lodbjk Götünü soksun şimdi İrfan’ı, Kaan’ı, Oğuz’u
Türkçe
2
0
385
7.5K
Lodbrok
Lodbrok@Lodbjk·
Danimarka'da yılın futbolcusu seçilen Aral Şimşir'i milli takıma seçmeyecek kadar arsız bunlar. Öyle arsız bir adam kayırma var. Türk futbol tarihinde bu dünya kupası kadar torpil kokan, kirli bir kadro yoktur. Yedek kulübesinde yıllardır futbol oynamayan oyuncular var!
Türkçe
74
920
11.3K
142.3K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@nocontextjk Hala Orkun diyor kafayı yediler orkun Orkun diye yanlışını düzeltti ya Hakan ya Orkun oynamayacak ikisi oynadığı için arda kanat oynuyor Orkun’u çıkarıp Ardayı ortaya yunusu kanata aldı işte doğrusunu yaptı hala hangi taktik diyor zeka küpü
Türkçe
1
0
0
197
no context beşiktaş
no context beşiktaş@nocontextjk·
allah senin belanı versin ya orkun çıkarıp yunus içeri alınca ne yaptın hangi taktik bu amk
Türkçe
287
69
3.3K
341.1K
Kronik
Kronik@Kronikler105·
@ekremalpay8 Takımın sorunu orta sahada değil ki bunu kimse anlayamadı 😂 hayalet Casper kerem ile orta sahaya vitinha neves koysan yine bir bok olmaz
Türkçe
1
0
0
1.5K
Ekrem
Ekrem@ekremalpay8·
Hakan-Orkun-İsmail Üçünden ikisi oynar, biri mecburen oturur. Orkun çok formdaydı, biz yazıktır oturmasın bu çocuk dedik. Hoca demeye bin şahit mahlukat üçünü aynı anda oynatıyor yetmiyor, bir de yanlarına Arda'yı dahil edip ilk yarı baklava dörtlü oynamaya çalışıyor. İlerde çift forvet oynasan belki işe yarar da, tek forvet bile oynamıyorsun. 4 kişi rol paylaşımı yapamayınca bu kötü oyun çıktı ortaya, Orkun diye ağladınız ondan böyle oldu yazmak işinize geliyorsa devam edin tabi.
Türkçe
62
67
1.8K
132.2K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@Tartismalar Hocayı hala inatla keremi santrofor oynatan adam 1 dk daha durmasın dk 80 hala kerem oyunda
Türkçe
0
0
0
7
Hilmi Daşdemir
Hilmi Daşdemir@DasdemirHilmi·
Çok yerinde bir operasyon. Aynı operasyon umarım yakın zamanda kırmızı ette piyasayı bozanlara da gelir. Ankara’da, Ulus’taki bir kasap ile Çankaya’daki kasap arasında %💯 fiyat farkı var.
Akın Gürlek@abakingurlek

Vatandaşlarımızın temel gıda ürünlerine adil, güvenli ve makul koşullarda ulaşabilmesi ile tüketici haklarının korunması, en hassas olduğumuz konuların başında gelmektedir. Adalet, İçişleri, Ticaret ile Hazine ve Maliye Bakanlıklarımız bu hedef doğrultusunda koordinasyon ve eşgüdüm içinde hareket etmektedir. Beyaz et sektöründe piyasa işleyişini bozarak haksız fiyat artışlarına ve tüketici mağduriyetine yol açtığı değerlendirilen eylemlere yönelik, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığımız koordinesinde 8 ilde eş zamanlı adli operasyon gerçekleştirilmiştir. Milletimizin temel gıda tedarik zincirinin kesintiye uğramaması ve ticari faaliyetlerin hukuka uygun, şeffaf ve denetlenebilir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla soruşturma kapsamındaki 13 şirkete denetim kayyımı atanmıştır. Yürütülen soruşturma kapsamında; serbest rekabet ortamını ihlal ederek fiyatları tüketici aleyhine yönlendirdiği değerlendirilen 32 şüpheli hakkında gözaltı, arama ve el koyma işlemleri uygulanmıştır. Hukuk devleti ilkeleri çerçevesinde; vatandaşlarımızın ekonomik haklarını zedeleyen, piyasa düzenini bozmaya teşebbüs eden ve haksız kazanç sağlamaya yönelik hiçbir usulsüzlüğe müsamaha gösterilmeyecektir. Soruşturmayı titizlikle yürüten İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığımıza, operasyonları gerçekleştiren İstanbul İl Emniyet Müdürlüğümüze ve bu süreçteki değerli katkılarından ötürü Rekabet Kurumu, Piyasa Gözetimi ve Denetimi Genel Müdürlüğü ile MASAK yetkililerine teşekkür ediyorum.

Türkçe
96
13
133
9K
Kıyam İz
Kıyam İz@Kiyamizm·
@srkninci Devlet hepsinin inlerine girer inşallah.Yeter halkı sömürdükleri.
Türkçe
12
1
18
33.5K
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Tavuk üreticilerine yapılan baskını gördüm, Dışarıdan bakılan bir göz ile durum felaket. Ama diyecek hiçbir şeyim yok. Çünkü bunu vatandaş istiyor. 3 harfli zincir marketler, enflasyonu ve Pandemide insanların aç kalmasını önlediği halde, bürokratların bunlara saldırmasını talep ettiniz. Halciler, pazarcılardan enflasyon hesabı sordunuz. Bunlar olurken ben yapmayın etmeyin dediğimde, sen vatan haini misin dediniz. Ve bunu iktidar, muhalefet destekçisi hemfikir olarak yaptı. Yani bu canavarı siz kendi ellerinizle yarattınız. O yüzden benim söyleyecek hiçbir şeyim yok. Enjoy.
Türkçe
89
31
466
74.6K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@tlgcnylmz96 @cakmaustad İşine gelmiyorsa alma zorla mı satıyor adamın malı istediği fiyata satar kime ne ? İsterse 1500 e satar serbest pazar bu firmalar kendi arasında anlaşıp fiyatları şişiriyorsa o zaman müdahale edilsin diğer türlü kimse karışamaz
Türkçe
0
0
1
151
Çakma Üstad
Çakma Üstad@cakmaustad·
Olm cidden insan değilsiniz. Nerden nasıl yalasak diye yer arıyorsunuz. 200 TL'lik tavuk 500 TL olmuşmuş... Lan yalarken bari bir fiyatına baksaydın. 1 yıldır fiyatı doğru düzgün artmayan tek şey tavuk lan...
Çakma Üstad tweet mediaÇakma Üstad tweet media
Agâh Beyoğlu@Apocalypto11111

@cakmaustad Ulan muhalif olacağız diye her şeye bir laf ediyorsunuz. Erdoğan Atatürk'çü olsaydı şimdi alayınız Atatürk'e sallıyordunuz. Sizden adam olmaz. Adamlar 200 liralık tavuğu 500 lira yaptılar. Hiç mi kafa yok sizde!?

Türkçe
42
66
680
45.7K
xnumerusx
xnumerusx@yminteger·
@Muhammet2470543 @futinyo @MilliTakimlar Bu saçmalıkları nasıl normal birşeymiş gibi karşılıyorsunuz akıl alır gibi değil Tff bir partinin reklamını yapıyor insanlar bunu normal karşılıyor gitsin Akp kendi sayfasında paylaşsın burda ne işi var
Türkçe
0
0
50
1.4K
Türkiye #BizimÇocuklar 🇹🇷
Türkiye #BizimÇocuklar 🇹🇷@MilliTakimlar·
A Millî Takımımız için, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatları doğrultusunda, AK Parti Tanıtım ve Medya Başkanlığı tarafından hazırlanan “Siz Hepiniz Biz Türkiye” marşı sizlerle. Millî Takımımızın Dünya Kupası yolculuğunda birliğimizi, beraberliğimizi ve ortak heyecanımızı yansıtan bu anlamlı çalışma; milyonlarca vatandaşımızı ay-yıldızlı formamızın etrafında buluşturan güçlü bir mesaj taşımaktadır. Bu kıymetli eser için başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Ak Parti Tanıtım ve Medya Başkanlığı’na, katkı sunan, emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
Türkçe
7.4K
1.6K
10.4K
10.8M