Yunus |
4.2K posts















Vincenzo Montella: "Çok çok üzgünüm. Milletimiz adına büyük beklentiler vardı. Bizim de beklentilerimiz büyüktü. TFF adına da çok üzgünüm, nasıl çalıştıklarını biliyorum. Futbolcuların nasıl çalıştıklarını biliyorum. 35 yıldır futboldayım, normalde 50 yılda bir denk gelir ama bize 2 maçta denk geldi. İki maçta 65 şut var, topla oynamayı söylemiyorum bile. Kader bizden yana değildi.. Futbolcularımıza, kafalarını kaldırmalarını söyledim. Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok.. Her zaman futbolcularımızın çalışkanlık yüzdesine ve hırsına bakarım. Sahadaki ruhlarına bakarım. Hepsinde inanılmaz bir hırs vardı. İki maçta sonuna kadar mücadele ettiler. Onlara desteğim sonuna kadar olacak. Kimse kendini geri çekmedi, herkes çalıştı ve çok mücadele etti. Olmadı maalesef..."


#SONDAKİKA | ŞAMPİYON FENERBAHÇE BEKO! Beşiktaş Gain'i mağlup eden Fenerbahçe Beko, Basketbol Süper Ligi'nde ÜST ÜSTE 3. KEZ ŞAMPİYON oldu! Türkiye Basketbolunu senelerdir domine eden takımımızı tebrik ederiz! 💛💙


























