@Host_Voldemort@ajansmuhbir1923 Be amk sadece bu takim mi yaşıyor bu aminakodugmun alisma suresini elin Norveç’i buzun icinden çöle gidiyor aq bizimkiler ılık gotlu
⚠️ Milli Takım, futbolcular anksiyete yaşadığı için için elenmiş!
Serdar Ali Çelikler, Milli Takım’ın Arizona kampında yaşananları ‘özel bilgi’ olarak açıkladı:
• Futbolcular, villaları istemediklerini ABD maçından sonra TFF’ye iletecekler.
• Zaten ortada villa falan yok. İmar izni problemi olan, sürekli mahkemelik olan bir arazide 3852 villa yapılırsa vermek gibi düşüncesi vardı.
• Belki de imar iznini kolaylaştırmak için böyle düşündü.
• Ortada bir villa yok ki versinler.
• 26 futbolcunun tamamı villayı istemedikleri konusunda hem fikir.
• İbrahim Hacıosmanoğlu, Kosova maçından sonra ‘Kişi başı 1 milyon euro prim’ diyor.
• Sonra İbrahim Bey, ‘Ben fazla söylemişim 500.000 euro. Bunu. 250’si ABD’ye gidince. 250’si turnuva bitince’ diyor.
• Hem düşüş hem de taksit işi olunca bazı futbolculardan Hakan Çalhanoğlu’na ‘Kaptan sen bir şey demedin mi’ diyenler olmuş diye duymuştum.
• Böyle bir şey olmadığını söylediler. Ama şöyle bir şey olmuş. Çalışanlara çok az para kalmış.
• Hakan Çalhanoğlu 150.000 euro, Merih Demiral 200.000 euro diğer futbolcular da 100.000 euro toplayım ‘staff’a dağıtmışlar.
• Bunu da ceplerinden vermişler.
• ‘Prim sorunu yoksa niye böyle oldu’ diye sordum. ‘Biz de anlamadık. Arizona kötü, otel kötü. Başka da bir sorun yok. Çok fazla anksiyete yaşadık’ dediler.
• Mentör, psikolog, psikiyatr götürmemişler.
• Arizona ile ilgili de madem kötüydü, cepten harcayıp başka yer götürülemez miydi?”
@yagosabuncuoglu Siyaset spordan el çektirilmeli
Montella çobanı acil gönderilmeli
Villa aklamaya çalışan, rizede otobüs kurşunlayanları azmettiren Hacıosman gönderilmeli
Adı davaya konu olan (Terim fonu) karanlık adamlarla içli dışlı olan (M.Ağar) adamlar TFF kapısından içeri alınmamalı!
@AhmetYgn@ajansmuhbir1923 ☺️haklı olabilirsin demek de bir seçenek kardeşim
Diğer maçları aç bak sıkıntılı maçlar var
Benzer paralellerde yani aynı saat dilimlerine yakın olanlar için avantaj oluyor
@Host_Voldemort@ajansmuhbir1923 tamam hadi ispanya da etkilendi kaldı 46 takım, hava aynı hava ortam aynı ortam sırf bizimkilerin şımarıklığı başka bi halt yok
@AhmetYgn@ajansmuhbir1923 Bunu sen paylaşmışsın arkadaş;
Kuzenin mi yazdı?
%100 sebep jetlag demiyorum tabii ki ama ciddi etkiliyor diyorum. Bu bir takım oyunu 3 kişi ciddi etkilense büyük etki!
(HATIRLATMA : yeşil burun adaları ispanya'dan 1 puan aldı.
YEŞİL BURUN ADALARI
YE ŞİL BU RUN A DA LA RI)
@nikokafe@ajansmuhbir1923 Tamam en cool sensin
Biz de sadece bu sebep demedik
Montella köylüsü de,
Siyaset spor ilişkisi de,
Futbolcuların kötü performansı da birer sebep
AI hamam böcekleri gibi tepkiler vermeyi bırakın.
Hayatında değiştirdiğn en uzak meridyen sayısı 15-20 dir.
150-160 dan bahsediyoruz
@Host_Voldemort@ajansmuhbir1923 Gayet 1-2 gün çok ılık götlü olursan 3 gün gerisi artık vurdurmaya girer. Rezil ultra zengin, popüler heriflere kulp bulmayı bırakın.
@mertmutlu077@ajansmuhbir1923 Bak yorumladığın haberi okumamışsın bile
Ne yazılmış orda;
“Mentör, psikolog, psikiyatr götürmemişler”
Ben montellayı td olarak görmüyorum zaten
Başka sorunlar da var diyorum
Ben jetlag konusu ciddi etkiler bazı futbolcuları diyorum.
Amerika’ya gidip 1 hafta kal sonra konuşalım
@Host_Voldemort@ajansmuhbir1923 Birader, bunlar profesyonel,50 tane destek ekibi var, milyon euroların döndüğü bir yerde, 2 maçta sıfır gol atıp sıfır çekmeyi buna bağlayamazsın, bir gün önce gitmediler,çoğu yurtdışında farklı yerlerde o tempoya alışıklar,bahane değil..Almanya içinden geçti ona bakarsan
@ynseis@ajansmuhbir1923 Fenerbahçeli güzel kardeşim
Onları da etkiliyor
Bu bilimsel bir durum
Kimi insanlar daha çok etkileniyor
Kimi alışmış oluyor daha önce farklı saat dilimi yaşamış olanlar
Ben bu durumun bizim takımı çok etkilemiş oldugunu düşünüyorum
İspanya’yı da etkiledi mesela
@3644piti@ajansmuhbir1923 Ne olmuş İran’a?
2 maç berabere, full çakılı defans ile
Kreatif bir şey yok
Konumuz sınırda 2-3 saat fazladan durup aşağılanarak aranmak değil
Bilimsel ismi jetlag olan birşeyden bahsediyorum
Futbol gibi mentali etkileyen bir şey
Her vücut aynı sürede tepki vermez
İspanya?
@alpersos1@ajansmuhbir1923 Yaşamıyor tabii ki
Benim hipotezim bu durumun ciddi etkileri olduğu
Bazıları bunu daha kolay tölere edebiliyordur
Ya da uzun mesafe farklılıklarına alışanlar vardır
Ama özellikle tutuk olmamızı buna bağladım
İspanya’nın ilk maçı da öyle
@mertmutlu077@ajansmuhbir1923 Birader git öfkeni başka yerde kus
Ben ne yazmışım sen ne diyorsun?
Zorluklara karşı nasıl mücadele edildiğinden bahsetmiyorum.
Sen hiç senin uyandığın vakitte uyumaya başlanan bir ülkeye gittin mi?
Ciddi etkiliyor insanı diyorum.
İspanya’nın ilk maçına bak onlar da etkilendi
@Host_Voldemort@ajansmuhbir1923 İran nerden geldi? Adamların ülkesi bombalanıyor, ekonomik şartları kısıtlı, sürekli Meksika git gel anaları ağlamış, kaygının stresin diplerinde yaşayıp çatır çatır oynayıp puanı aldılar, kaldı ki karşılaştıkları takımlar daha güçlü ve kendi kadroları Allah’a emanetken
AREA Araştırma’nın son anketi masada. Bu tablo sadece rakamlardan ibaret değil, bir kırılmanın ayak sesleri. Ve sonuçlar gerçekten üzücü...
youtu.be/hOeGEoMq4Cs
@nikokafe@ajansmuhbir1923 Lan ne haftası
8 haziran vardılar
14 haziran maç yaptılar
Seyehate aynı ülkede alışkınlar
Jet lag etkisi 1-2 gün değildir
Uyku düzeni kolay oturmaz
@Host_Voldemort@ajansmuhbir1923 Jetlag etkisi 1-2 gün ancadır bu adamlar futbolcu seyahate alışıklar üstelik haftalar önce geldiler kampa başladılar ohoo ölme eşşeğim ölme
@cihats@fakeanon24@ajansmuhbir1923 Siz alışmış olabilirsiniz artık
Saat diliminden geçmekden bahsetmiyorum
Metabolizmanın ulaştığınız yere alışması, uyku düzenini sağlaması
Narinlik ne demek bunun bilimsel bir ismi var jetlag 🙈
Milli takım 8 haziranda Amerika’ya ulaştı
İlk maç 14 haziranda oldu.
@Host_Voldemort@fakeanon24@ajansmuhbir1923 Ben 62 yasindayim, son 30 yildir her sene Yeni Zelanda'dan Istanbul'a gidip geliyorum hem de ekonomi class. Auckland'dan Doha'ya 17 saat 20 dakika, iki uc gunde normale donuyorum. 7 farkli saat diliminden geciyorum hem de. Ya ben de bir sakatlik var ya da bazilari cok narin.
@fakeanon24@ajansmuhbir1923 Yaşadık ki yazıyoruz
Sandığın kadar kolay olmuyor
Genelde 1-2 haftalık gidenler anlamaz
2 ay falan durunca ilk 1 ayın çöp oldugunu anlıyorsun
Topla ilk dokunuşunu biraz düzeltirse çok farklı yerlere gelecek Ferdi şu anda 26 yaşında ilk geldiği hali ile alakası yok Sıdıki de bence öyle olacak ben bu çocuğa güveniyorum arkasında durmamız lazım
⚪️ #SONDAKİKA | Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2028 Cumhurbaşkanı adayı oldu.
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, AK Parti’nin adayının Recep Tayyip Erdoğan olacağını açıkladı.