Bon Kraper

27 posts

Bon Kraper banner
Bon Kraper

Bon Kraper

@BonKraper

Inscrit le Haziran 2026
32 Abonnements3 Abonnés
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
@Karl_Lauterbach Herr Lauterbach es ist echt schwer zu glauben, was für ein Dogmatiker Sie sind. Sie verstehen seit Jahren nicht, warum die AfD immer stärker wird und was die wirtschaftlichen Probleme von Deutschland sind. Sie helfen die Afd mehr als Alice Weidel oder andere rechten Politikern
Deutsch
0
0
0
7
Prof. Karl Lauterbach
Prof. Karl Lauterbach@Karl_Lauterbach·
Hätte VW konsequenter auf Elektromobilität gesetzt, wäre das nicht nötig gewesen. Wenn man den Klimawandel leugnet, wie Sie, kann man auch nicht an der technischen Revolution, die er mit oder ohne unsere Zustimmung bringt, verdienen. Das macht jetzt China, wir haben Platz gemacht
Alice Weidel@Alice_Weidel

Volkswagen schließt 4 Werke in Deutschland und streicht weitere 100.000 Stellen, davon 50.000 ebenfalls in Deutschland. CDU und SPD halten an der dafür ursächlichen Politik fest - eine Wende gibt es nur mit der AfD! bild.de/politik/inland…

Deutsch
2K
260
2.9K
307.4K
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
@teacupberill İki grup da maximal rahatsız edici ve itici. Doğum günün kutlu olsun bu arada
Türkçe
0
0
1
15
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
Bi tane daha Almanya’da böyle sıcak görmedim temalı yeni gelen niteliksiz göç Türk kardeşcan tweeti görürsem kafayı kırıcam
Türkçe
0
0
1
17
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
@Karl_Lauterbach Wie kann man ein lebenslang nur “Virtue Signalling” als Politik machen? Wird es Ihnen nie langweilig?
Deutsch
0
0
0
2
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
@emrahgulsunar İstenen şey biz bu ulus devlette yaşayacağız, bütün nimetlerinden faydalanacağız ama kendi dilimizi konuşup kendimizi izole edip bu ulus devlete entegre yaşamayacağız noktasına geliyorsa da kusura bakmayın da kabul etmeyiverelim.
Türkçe
0
0
0
14
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
@emrahgulsunar Kürtler yıllardır kabile gibi yaşatılıp kendi kendileri tarafından aşiretlerde kurban edilirken, geri tutulurken neyin mağduriyeti bu hala? Çok mu zor ulus devlet sayesinde az buçuk ayakta durduğumuzu görmek? Belli değil mi bütün emperyalistlerin saldırdığı ilk şeyin bu olduğu?
Türkçe
1
0
0
16
Emrah Gülsunar
Emrah Gülsunar@emrahgulsunar·
Siz şunu anlamamakta niye ısrar ediyorsunuz, adam zaten ekonomik olarak imtiyazlı olduğunu kabul ediyor. "Ama bakın bu ekonomik imtiyazıma rağmen benim dilim ve kültürüm yok sayılıyor" diyor. Kürt sorunu temelde bir ekonomik eşitsizlik sorunu değil kültürel/kimliksel eşitsizlik sorunu ve zengin birisi de bu eşitsizliğin mağduru olabilir.
Öteki@ajansoteki

⚠️Emekli Kurmay Albay Mustafa Önsel, ‘Kürt sorunu benim’ diyen Ahmet Türk’ün siyasi geçmişini ve devasa servetini sıraladı: ‘Bu bir mağduriyet hikâyesi değil, ayrıcalık hikâyesidir!’ •Kendisi ta 1972'den beri çeşitli partilerden (DP, CHP, SHP, HDP) yıllarca milletvekiliģi yapmış (32 yıl)! Üstüne belediye başkanlığı! [Hangi yetenekle, hangi öğrenimle diye sormaya gerek bile duymuyorum!] •Kardeşi Abdurrahim de 12 Eylül öncesi Adalet Partisinden m.vekili olmuş! (Ne güzel değil mi?) •Dedesi, 1915'te Ermenilerin mallarına çökmüş! Onlardan gasp ettikleri ve Kasr-ı Kanco ismi verdikleri şatoda yaşayıp, onlardan ele geçirdikleri topraklarda, pekçok köyün sahibi olarak feodalitenin zirvesine yerleşmiş! •Zenginliğin hepsi orada değil haliyle, Çeşme'de de bir malikanesi pardon yazlığı var! •Derik'teki şatosunda, Mart 1980'de, kendisi milletvekili iken, saklanmakta olan o zamanki ismi ile APOculara(PKK) yapılan operasyonda kurulan tuzakla 1'i Yüzbaşı 3 askerimiz şehit oldu! Bugüne gelirsek; •Yavuz Selim sonrası İran/Zagros'lardan geldikleri bu coğrafyadan arsızca Kürdistan diye bahseden bu bölücü şahıs, şimdi kimliğini beğenmediği ülkenin her zenginliğinden, her olanaģından en azından benden daha fazla, yararlanmış! •Pek milliyetçi adı lazım değil bir liderin bile övgülerine mazhar olmuş! •İddialara göre, Suriye sınırındaki duvarın yapım ihalesinin alt yüklenicilerinden biri bunun yeğenlerinin şirketi imiş! •Vesselam ne verirseniz verin, daha fazlasını isteyecek arsız ve Türk devletine emperyalist devletlerin desteğiyle meydan okuyan, meydanı boş gördüğü için pervasız, bu ve bunun gibiler yüzünden ülkeye yazık olacak! •Ama daha çok zarar gören de, meclisin %65'ini (Edirne'de bile bir milletvekili Kurmanç [Kürt], düşünün!), işadamlarının %60'dan fazlasını oluşturan Kurmanç kardeşlerimize olacak! ÇÜNKÜ; Bu tür arsız, doyumsuz, kışkırtıcı ırkçı etnikçilik, onları(Kürtleri) hiç de kendinden farklı görmeyen ortalama Türk insanında artan bir tepkiye sebep oluyor! İçten içe tehlikeli bir karşıtlık birikiyor! Şimdiden söyleyeyim!

Türkçe
25
10
320
39.9K
Bon Kraper retweeté
✍️ 🇦🇱
✍️ 🇦🇱@10blended·
Turkey are dark horses in this tournament bro!! Yeah dark horseshit
English
231
4.6K
79.1K
1.1M
Bon Kraper retweeté
l feII in Dior
l feII in Dior@LIRIO_AG·
“Ay no, tarjeta gris otra vez”.
Español
1K
57.4K
535.8K
46.7M
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
@BesimTokerr Bir savaşı vermek ve o savaşı kazanmak için önce kendi silahınla savaşman gerek ama şuan kentliler köylülerin silahıyla var olmaya çalışıyor. Birlikte yaşama disiplini ve toplum olma refleksi yerini tamamen güçlü olan istediğini yapara bıraktı.
Türkçe
0
0
0
10
Bon Kraper
Bon Kraper@BonKraper·
@BesimTokerr Kentlilerin bu savaşı vermesi için önce kendi benliklerini, zevklerini, hayata bakış açısını ve hayatı yaşayış biçimini koruması gerekiyordu ama korumadı. Ya köylüye adapte oldu, ya da yurt dışıma gitti.
Türkçe
1
0
0
12